2012. április 13., péntek

full of fun

A cimet egy nemet srac ihlette, aki igy jellemezte a keddi napomat :D a day full of fun (egy nap tele mokaval)
Azota ez valahogy megragadt a fejemben, mert bar akkor ironikusan volt hasznalva azota mindig ha beszelunk szobakerul, h milyen mokak voltak a napban, es a rossz dolgokban is ezt keressuk. Nagyon jo :) Es ez meghatarozza az egesz napomat. Probalom a legjobbat kihozni a dolgokbol, meglatni a mokat mindenben :)

Egy par szot tehat arrol a keddi naprol... Delelott a kis Alex iszonyatosan elkezdett sirni mindenfele indok nelkul. Nem volt elozmeny. Eloszor csak nyafogott aztan a vegere mar uvoltott meg fetrengett a foldon. Valami nagy fajdalma lehetett szegenynek, adtam is neki fajdalom csillapitot, de igyis tobb mint 40 perc volt, h megnyugodjon es elaludjon. Nem tudtam vele mit csinalni, h megnyugtassam, sehogy nem volt kenyelmes neki. Eleg borzaszto latvany volt.
Aztan Ned nem kert ebedet, hanem csak le akart fekudni aludni. Szoval letettem, de kb 10 perc mulva utanam kiabalt, h hanyt, aztan mikor kivittem a furdoszobaba az utat is vegighanyta. Iszonyatosan rossz allapotba kerult egyik pillanatrol a masikra. Csak igy neztem, h mi tortent szegenyekkel. Kesobb vegre mindketten aludtak. Lecsereltem az agynemut, meg kimostam, feltakaritottam Ned utan... full of fun... :P
William kozben egy baratjanal volt, meg reggel vittuk el. Delutanra szerencsere a ket kis pindur jobban lett, ugyhogy el is tudtunk menni erte. Mikor viszont hazafele jottunk a 3 sraccal, egyszer csak leszakadt az eg. De nem is gondoltam volna, h esni fog, mert meg napsutesben indultunk el... Szoval jol elaztunk, eleinte sokat nevettunk meg mokaztunk az egesz szituacion, de aztan mikor mar teljesen szinte sotet lett a felhoktol es jegeso kezdett el esni, akkor a ket kicsi elkezdett nagyon felni, meg sirni... azert csak hazavergodtunk, csupa vizesen... forrofurdo, fincsi vacsora... amirol William kitalalta, h nem keri, meg nem szereti, pedig egesz eddig semmi gondja nem volt vele... full of fun :D

A kovetkezo napokon sem volt minden fenekig tejfel, de mar sokkal jobban alltam hozzajuk.

Meg szerdan voltam a nyelvi csoportban megint. Soksok olasszal beszelgettem. Talan egyszer majd visszajon az olasz tudasom. Erteni nagyjabol ertem oket, a valaszolassal van problemam... de nagyon jofejek voltak :)

Tegnap meg voltam egy spanyol baratnommel meg 2 sraccal bulizni. Haat... ilyen szorakozohelyen meg soha eletemben nem voltam, es remelem nem is megyek soha tobbe. Az ilyen legpuccosabb helyek egyiket kell elkepzelni. Lanyoknak 11.30 elott ingyenes volt, a fiuknak 20 font egesz este :O 20!!!...olyan 6-7000Ft korul, es ezert megcsak bementek a helyre. Szoval kepzelhetitek. Tele volt semmibe oltozott nokkel, puccos ferfiakkal... uuuhhh. Es azt kellett mondanom, h problemam van a bokammal, h beengedjenek magassarku nelkul :O Kesobb el is mentunk mashova, ami mar sokkal inkabb kozel allt a szivemhez, ott sort isznak az emberek 4 fontert, nem vodkalemonade-et 14 fontert- majdnem 5000 Ft-ert (tenyleg annyi volt, mondta egy srac), es rock zene megy, meg elo zene, nem a leggazabb disco meg rap fantasztikusan keverve...na mind1. Ki kellett ezt is probalni :)

Amugy mostanaban nagyon valtozekony az idojarasunk, sosem lehet kiszamitani... hiaba sut a nap, lehet 10 perc mulva mar esni fog. Meg viharok is vannak mostanaban. Izgalmas :)

Na most ennyi. Probalok majd surubben irni, igerem! :)

Csokok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése