2012. március 1., csütörtök

egy ropke bejegyzes ;)

Le kell irnom mi tortent velem. Ugy erzem, h ez a London tele van varatlan meglepetesekkel. Visszagondolva nagyon sok veletlen es meglepo dolog tortent amiota itt vagyok. Nagyon sok jo elmeny, amik csak ugy tenyleg veletlenul tortentek. Jokor johelyen vagy ilyesmi.

Szoval... Tegnap setaltam egy utcan, egy munkaugynokseg fele (felallast keresek). Es mar kb csak 50m-re lehettem amikor megallitott egy no, h `jaajj ne haragudj, h zavarlak, csak szeretnem megkerdezni, h nincs-e egy kis szabadidod, mert nezd csak ott egy fodrasz szalon es szuksegunk lenne valakire, h levagjuk a hajat. Nem erdekelne esetleg?` Latszodhatott az arcomon, h csak ugy kattognak a fogaskerekek a fejemben, szoval folytatta, h persze az egesz ingyen lenne, meg semmit nem kell csinalnom, es hogy most lenne ez es kb csak egy ora lenne az egesz. Enmeg gondoltam egyet es igent mondtam :D
Utana jo hosszu ido volt felfognom, h belementem ilyesmibe. Szoval odavezetett a no egy fiatal japan srachoz, h o csinalna a hajamat. De persze semmi olyasmit nem fog vele csinalni, amit en nem szeretnek. -Hat jo.- A srac jobban izgult, mint en. :D Egy teszt voltam neki. Mondta, h a vizsga egy honap mulva lesz. Vegul egy jo ket orat a kezei kozott toltottem a megigert 1 helyett :D De nagyon erdekes volt belelatni, h hogyan tanitjak a fodraszokat. Kis trukkok, meghogy erdeklodonek kell lenni, beszelgetni, miket erdemes megkerdezni stb. De a legtobb idore magara hagytak, csinaljon a hajammal, amit akar. Eleg felelmetes :D de csak nevettem mikor lattam neha, h remeg a keze :D Meg nagyon rendes srac volt :) folyton kerdezte, h minden oke? rendben vagy? :D

Na de!!! Egy csodat muvelt! Mikor a fonoke/tanara/nemtudomkije meglatta, csak igy: wwoooowww :D Meghat igen, nekem is ez volt a velemenyem. Marha jo lett! :) Es meg o volt nekem nagyon halas, amiert megcsinalhatta :D Haat mondtam, h uuu enkoszi. Teljesen ingyen volt minden. Woow :D
Delutan meg NI number interju idopontom volt, szoval nem volt idom elmenni az ugynoksegbe. Na de majd most! Aztan meg megyek Zsoltihoz. Teniszezni fogunk ;)

Sok pusziii! Es adjatok at oleleseimet a kis Viki-manomnak, aki ma betoltotte 7. eletevet :) <3

1 megjegyzés: