2012. március 23., péntek

mindenfele

Na mostaztan jol elhanyagoltam itt megint ezt a blogot. Az igazsag az, h nem is nagyon jut eszembe, h irnom kene. Pedig huhh... rengeteg minden tortent...

Sokfele jarok. Alkalmankent dolgozok. Az au pair munkammal gondok vannak. Vagyis nem a munkammal, hanem a Gosia nevu kedves lengyel lannyal, aki (bar lehet nem nagyon tertem ki erre eddig), de nagyon sokszor keresztbe huz nekem. Mostanra kipattant kozottunk a feszultseg, es bar en egy pillanatig sem voltam lekezelo vagy rosszindulatu vagy egyaltalan indulatos vele, o teljesen nekem tamadt es nagyon, nagyon udvariatlan es bunko megjegyzesekkel illetett. Nem tudom mikor beszeltek velem igy valaha, ennyire lekezeloen, tenyleg talan soha...
Most gondolkodom erosen, h mit csinaljak. Elgondolkoztam, h talan nem kene itt maradnom, vagy h talan megis pont, h itt kene maradnom. Nem tudom. Azt gondoltam, h ha a szulok latjak majd, h nem mukodik minden surlodas nelkul kozottunk csinalnak valamit, de nem igazan. Vagyis kicsit jobban leszabalyozta Nicola a munkarendunket meg ilyesmi.
Lehet hagyom kicsit, h kisuljon belole valami... Csak utalok itthon lenni mikor itt van a lengyel lany is... mostanra rajottem, h nem valami jo ember. Sot bar ezt valahol mindig tudtam, de mar ki is merem mondani, h lop, csal, hazudik. Najo talan nem lop, csak ugy csal, h tobb penze legyen, azmeg majdnem ugyan az. Hat szep kis kollegam van :) Es en fel evig csak turtem mindent es altattam magam azzal, h talan csak mindig rosszul jonnek ki a dolgok es o nem is rosszindualtu... mostmar nem altatom magam ezzel. Kis buta naiv en... :)

Voltam a Madame Tussauds-ban. Huuu egy felejthetetlen elmeny volt, nagyonn, nagyonn jo!!! 4D-s mozi volt a vegen, wow, meg naa mindenfele. Menjetek nezzetek meg egyszer, nem akarom leloni a poent. De azt muszaj megemlitenem, h Brad Pitt marha oregnek es csunyanak van megcsinalva :( :P

Tegnap este egy nyelv-gyakorlos csoportba mentem. Minden szerdan talalkoznak egy pubban, ahol lefoglalt resz van nekik. Es bar a baratnom, akit hivtam vegul azt mondta, h faradt es nem jon, en csak elmentem egyedul. Es nagyon jo volt! Beszeltem egy kicsit olaszul, es megtanultam szamolni spanyolul, de persze angolul beszeltem a legtobbet. Elsore veletlen pont egy magyar srac melle ultem be, de egesz este egy szot sem hallottam tole magyarul- azt hiszem kedvelem. A 2 magyar lany, akik kesobb erkeztek nem egeszen ilyenek voltak, ok folyton magyarul akartak hozzam beszelni.
Meg sokat beszelgettem egy angol sraccal, ugyertem angol-angol. Eddig egy olyan tenyleg jofej angol fiatallal sem sikerult megismerkednem, de o nagyon rendes volt :) Szlovakot meg csehet tanul az egyetemen es azokat akarta gyakorolni, de sajnos nem talalt emberere, de mondta, h mondtak neki, h multheten lett volna vki, szoval jovoheten is megprobalkozik. Meg par szot magyarul is tudott, meg latott 3 magyar filmet is. Najolvan nem reszletezem tovabb, jokis este volt! :)

Holnap lesz egy nagyon jo baratnom bucsu-partyja, aki megy haza. Nagyon sajnalom ot. Nagyon megszerettem, mar egesz november ota ismerem es majdnem minden hetvegen talalkoztunk, sokszor tobbszor is egy hetvegen. Szoval biztos lesz nagy siras-rivas. Keszittettunk neki egy fotoalbumot a londoni elmenyeirol, magunkrol egyutt :) Jaaajj a szivem megszakad, csak folyton visszanezem a kozos kepeinket, gondolkodom, h mimindent csinaltunk egyutt...  haat ez a londoni elet. Uj talalkozasok es bucsuzasok sorozata. Itt szinte mindenki csak atmenetileg van itt. Szomoru, ahogy telik az elet neha.

Na de befejeztem, majd meg jelentkezem ;)
Rengeteg puszi haza, mostansag megint kicsit jobban hianyoztok a szokasosnal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése