2012. május 25., péntek

huu de buszke vagyok magamra!!!

Ezt figyeljetek!!!! 6 nap telt csak el es itt az ujabb bejegyzes. Ugy gondoltam, h a felszolitasnak eleget teve most is firkantok valamit, bar tenyleg nagyon kimerult vagyok most es sokmindenfele dolgom van ma, de erot veszek magamon :D

A csutortok szokott lenni a legdurvabb napom, es ebbol kifolyolag penteken nem mindig vagyok a toppon. ugyanis szerdan hajnal egyig dolgozom, csutortokon meg reggel fel8tol ejjel 2ig, azaz 18 orat, mert kozben van egy felora az utazasra. Es ugyebar penteken reggel 7kor ebreszto. Ez kicsit meg szokott viselni, ehhez kepest az osszes tobbi nap bagate :D

Na de az jutott eszembe, h az elozo bejegyzesbol kifelejtettem egy fontos dolgot. Voltam Birminghamben is!!! Az a masodik legnagyobb angol varos ha jol tudom. De ott sem akarhol...- cadbury world-ben voltam. Egy nemet srac vitt el meglepetesbol :O Egesz uton nem tudtam, h hova megyunk :D (jaa a cadbury a legnagyobb angol csoki marka- eleg jo). haaat fantasztikus elmeny volt!!! csak neztem, h hova kerultem- csoki vilagban voltunk..

Jovoheten koltozunk. Ma ki kell takaritanom a szobamat, furdoszobamat, mert nem tudom, h lenne-e idom maskor...

Amugy kepzeljetek ide is bekoszontott vegre a joido. 25 fokok vannak tuzo napsutessel. Probalom minden szabadidomet a szabadban  tolteni. Pl szerdan egesz nap egy parkban heveresztunk egy baratommal, dejo volt :) csak szivtuk be a nyar illatat, neztuk a felhoket, beszelgettunk, relaxaltunk. Az ilyenekert igazan erdemes elni. Jaa meg vettunk egy uveg bort, es tok veletlenul egy magyar bor volt. Nagyon orultem neki, bar inni nem nagyon ittam belole, mert dolgoztam utana... mindig csak a munka :D

najolvan, megyek gyorsan csinalni a dolgaimat. Nyari ruhakat is be kene szereznem, mert nem igazan van... :S nem szeretek shoppingolni... :P

csokok, szeretet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése