2012. október 10., szerda

Ime az utolso bejegyzes

Tudom, h mar reges reg irnom kellett volna.
Nincs is igazan magyarazat, h miert nem tettem eddig. Sokszor eszembe sem jutott, h kellene, sokszor meg csak nem vettem a faradtsagot, h neki uljek.

Most viszont vegre raszantam magam, h megirjam az utolso bejegyzeset ennek a blognak.

Au-pair evem, ami vegul majdnem teljesen 13 honapig tartott, veget ert.

Szomoru volt elbucsuzni a csaladtol, de jo erzes volt azzal a tudattal tenni, h nem orokre szol.
Meg mindig Angliaban vagyok. Jelenleg nem Londonban, hanem Milton Keynes lakom, de tovabbra is Londonban dolgozom.

Az utolso honapok au-pairkent nagyon jol teltek. Az utolo 1 honapban mar egyre tobbet dolgoztam a csaladnak- Gosia meg egyre kevesebbet. A gyerekek sokkal-sokkal jobban a szivemhez nottek. Egyre nehezebb volt elkepzelni az eletemet nelkuluk... Es tessek... lassan 2 hete, h nem lattam oket.
De rengeteget gondolok rajuk, es nem egyszer megjelennek almaimban... Nagyon, nagyon hianyoznak nekem.

Az utolso nap mikor ott voltam naluk, mintha meg a kicsik is megertettek volna, h mi tortenik. A kis Alex- akit mostmar senki nem hiv Baby-nek- folyoton az olembe bujt elvarva, h csak vele foglalkozzam es babusgassam. Ned hatalmas cuppanos puszival koszont el, es mikor mondtam, h karacsonykor ujra talalkozunk es meg ajandekot is hozok majd, felvilagositott, h egy nagy tuzolto autot szeretne. :)
William-mel azt hiszem nagyon jo baratok lettunk a vegere. Rengeteg mindent megbeszeltunk.
Meselt mindig, h milyen az uj sulija, mert a koltozes utan az uj iskola-evet egy masik suliban kezdte.
Eleinte nagyon nem szerette, de ahogy szepen sorban szerezte a baratokat egyre jobban megbekelt. Sajnalom, h nem lehetek mar ott vele, h hallgassam, mi minden tortenik vele.

Az uj haz, ahova koltoztunk, meg kozel sem volt kesz mikor eljottem. Meg mindig nem volt konyha, de legalabb a nappaliba, ami alkami-konyha szerepet toltott be, felkerult a vilagitas. Ahogy egyre korabban sotetedik azt hiszem ez hasznara lesz a csaladnak ;)

A szulok is nagyon kedvesen bucsuztak. Mondtak, h karacsonykor mindenkepp meg kell latogatnom oket, es, h barmikor szamithatok rajuk, ha segitsegre van szuksegem. Megkoszontek a munkamat, es kaptam nagyon szep referencia levelet toluk :)

Mostpedig kezdodik az uj kaland!

Ezuttal el is bucsuzom mindenkitol, aki olvasta a blogomat!
Koszonom a figyelmet! Es minden szepet, jot kivanok, sok szeretettel!

Regi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése