2012. január 19., csütörtök

megint hosszu ido utan eloszor

Azt hiszem ez a teli idoszak mindenhol ugyanolyan. Marmint nem a karacsony elotti telet ertem, hanem a januar veget, februart. Az embereknek vegkepp elfogy a lelkesedesuk. Nem igazan csinalnak semmit...
Igazabol mostanra nekem is eljott ez az idoszak, de engem nagyban rasegitett erre a korulottem levok passzivitasa. Mind1, majdcsak kisut a nap :)


Amiert nem irtam az az, h nem nagyon volt mit. Amilyen porgosen indult a visszaerkezes olyan kis tunya lett 1 het utan minden. Persze dolgozom, suliba jarok, de sok filmet nezek, amire pedig mar nem volt semmi idom, energiam az utolso idokben, mielott hazamentem karacsonyra. De vegulis ez jo. Szinte mar mindent ertek a filmekbol :) Meg sokat angolozom. Olvasok angolul. Pl olvastam egy skot ujsagban egy pozitiv cikket a magyar alkotmanyrol. Itt van, ha erdekel valakit: http://www.scotsman.com/scotland-on-sunday/business-opinion/bill-jamieson/second_hungarian_uprising_is_as_inspirational_as_the_first_1_2056970
Vegre valaki nem csak fikazza, hanem meglatja a mogotte levo ertekeket :) Jo ilyet olvasni.


A masik, amit meg megorokitenek itt, h 2 nap mulva jon Laura!!!! Nagyonn, nagyoonn varom mar. Mar minden el van intezve hozza. Azt hiszerm, eleg jo kis programsort allitottunk ossze neki Zsoltival. Az egyiket meg is emlitenem, mert attol nagyon be vagyok zsongva. Vasarnap lesz flash mob!!!! Mindketten tanuljuk a koreografiat Lauraval. Piros felso, fekete nadrag a dress code. Itt a szam, meg a tanc: http://www.youtube.com/watch?v=dp-y8q8rgjw
Es ezt nem csak itt csinaljak, hanem pl Franciaorszagban meg Romaniaban is...
A tobbirol majd utolag :)

Csokok hazaaa!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése