2012. január 31., kedd

soksok minden

Sajnalom, h igy hanyagolom a blogomat... probalok erot venni magamon a jovoben...


Nade kezdem onnan, h itten volt velem Laura egy hetre...


Szombat: csak megerkezett. Este fel 6 fele ertunk ide hozzank. Elbeszelgettunk a csaladdal meg ilyesmi. Nagy-nagy szeretettel fogadtak mind. Irto aranyosak voltak. Este meg egyedul maradtunk a gyerekekkel. Miutan Nedet letettuk aludni, nekilattunk meg gyakorolni kicsit a masnapi flash mobra. William eleinte csak nevetett rajtunk, aztan belatta, h jomoka es beszallt tancolni o is :D Kesobb jo sokaig beszelgettunk es nem allitanam, h 100%osan megtanultuk a tancot.
Vasarnap: Elmentunk a St. Paul Cathedral-ba, majd M&m`s World-be, aztan jott a flash mob, ami eleg nevetseges volt. nem volt eleg hangos zenenk, nem voltunk sokan meg ugy az egesz bena volt... bar kicsit csalodottak voltunk, azert nem bantuk meg, h odamentunk. Meghat ugyis a Trafalgar Squaren volt, legalabb azt is lattuk :)  Aznap meg beneztunk kicsit a National Galerybe meg a British Museumba is, de csak futolag. Este pedig mentunk pakisztani vacsorara. Elegge jo volt. Fura nagyon a fuszerezesuk, de nem rossz. Uuu es ebedre meg beultunk egy kebabra egy kisebb helyre. Kicsit morcos lettem, mert egy torok hapsi vezette a boltot, meg volt egy fiatal segedje is (o nagyon rendes volt). Es viccelodtek velunk eleinte meg ilyesmi, aztan megekerdeztek, h honnan jottunk, persze mondtuk, h magyarok vagyunk. Kesobb az idosebbik hapi odajott, h: nektek meg nekunk van par kozos szavunk tudtad? mondtam, h igen tudom, bar peldat nem tudok ra mondani. Es aztan megkerdezte, h es azt is tudod, h ez miert van? Enmeg csak raneztem es lattam rajta, h csak ugy az arcunkba akar kopni, de csak annyit mondtam, h persze, h tudom. de ebbe a rovidke kis mondatba azthiszem minden kedves erzelmemet belesuritettem neki. El is ment hamar, enmeg sose tobbet nem megyek oda, az biztos.
Hetfo: Aznap dolgoznom kellett. Laura elment a kornyeken kicsit setalni, de ezenkivul azthiszem ezen a napon kicsit unatkozott. Mondjuk meg is tudom erteni. Este viszont meg elmentunk China Town-ba, mert aznap volt a kinai ujev. Vegigmentunk a feldiszitett utcakon, nezelodtunk. Vettunk is valami kinai kekszet, ami sajnos nem nyerte el a tetszesunket :D
Kedd: Bar elsore azt terveztem, h ezen a napon a belvarost nezzuk meg, megsem ez lett, es megcsak meg sem tudom magyarazni, h miert. Egyszeruen csak eszembe se jutott, h eleinte ezt terveztem. Helyette Camden Townba mentunk, meg mindenfele vasarolgatni. Teljesen kimerultunk a vegere. Es meg mondtam utana, h menjunk el egy pubba este, de inkabb nem volt kedve Lauranak, szoval csak filmeztunk :) de jo volt az is nagyon.
Szerda: Megint melo. Laura delelott elment Zsoltihoz. Nincs nagyon mit hozzafuznom. Kicsit betegesek voltunk a gyerekekkel. Nekem is hoemelkedesem lett miattuk. Pocsekul ereztem magam egesz nap :/ (de vegre pentektol elkezdtem c-vitamint szedni)
Csutortok: Egy ujabb 12 ora. Ezek nagyon durvak voltak amugy, mert bar kedden es penteken nem kellett dolgoznom, a hazimunka nem lett kevesebb. Fizikai keptelenseg volt befejezni mindent, pedig kemenyen kuzdottem, hat ez van. Este Laura visszajott :) yyuuuppiii :D
Pentek: Delelottre Adriennel (az egyel elottem itt elo nannyvel) beszeltunk meg egy talalkozot, mivel o is epp par napot Londonban toltott. Ahhoz kepest, h csak egy kavera gondoltuk, h osszeugrunk, este 9ig nem valtak el utjaink :D Elmentunk varostnezni. London Eye, Big Ben, Backingham Palace- St James Park, Tower Bridge... Lementunk a Temze partjara a homokba beleirni, h Hungary (tobben lefenykepeztek minket felulrol), konyveket nezegettunk kirakodo vasaron, meg setaltunk, buszoztunk, menuben vasaroltunk kajat, aztan vasaroltunk, nezelodtunk stb. Jaa ez megneztuk a Taste of modern muzeumot is. Este meg fel 10 fele estunk haza. De mivel Zsolti nem tette meg, mindenkepp elakartam meg vinni Laurat egy angol pubba. De jo keso lett mire raszantuk magunkat az indulasra. Annyira kimerultek voltunk mar akkorra. Eshat mikor 11 fele bementunk egy helyre es mentem volna rendelni mondta a srac a pult mogott, h nagyon sajnalja, de mar zarnak. Szoval mindosszesen korulbelul 2 perc volt, amit Laura angol pubban toltott. Ez van :)
Szombat: Laura kapott egy smst meg penteken, h 3 oraval repulo indulasa elott legyen kinn a repteren, mert torlodas varhato. Igyhat szombaton mar semmire nem volt idonk, pedig meg elmentunk volna egy setara a Hyde Parkba, de ez igy sajnos kimaradt. Meg annyi mindent megmutattam volna Lauranak. Eleg rossz volt mikor elment... Mikor visszaertem itt volt Adrienn a Babyvel, jot beszelgettunk akkor is, a gyerekekkel meg nagyot mokaztunk mikor hazaertek :) Este meg egy spanyol es egy olasz lannyal valamint britt sracokkal mentunk bulizni Camden Townba. Ilyenkor valami hihetetlen az a hely. Minden tele van szorakozohelyekkel es az utcakon meg mindenhol rengeteg fiatal van. (na meg sok rendor is, nehogy baj legyen). Jokis este volt, de igazabol a brittekrol tovabbra is fenntartom a velemenyemet, h sznobok es felsobbrendunek gondoljak magukat :D de azert nem voltak bunkok vagy ilyesmi, csak ugy naah, annyira nem kozvetlenek, nyitottak es baratsagosak, mint ahogy egyik ember varna a masiktol...


Masnap a kinaiak hatalmas ujevi fesztivalt rendeztek a belvarosban. Sok au-pir lannyal mentunk el, de mivel a hatalmas tomeg miatt kb semmit nem lattunk nem volt olyan izgalmas. De azert egesz nap benn maszkaltunk a varosban. Marha hideg van mostansag... :S


Hetfon meg Adrival osszefutottunk kicsit, kedden meg Zsolti atjott. Vegre megismerkedett Gosiaval :)
Na  de azthiszem ennyit most!


Minden jot mindenkinek, aki meg ezekben a laposabb idokben is elolvassa az unalmas kis irasaimat :D
pusziiik

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tök jó volt olvasni, képszerű az egész.
    Csak azt nem értem, miért akart az öreg török büfés köpködni és hogy ez hogyan következik a kérdéséből?
    Amúgy itt is marha hideg van mostanában.

    VálaszTörlés