2012. január 9., hétfő

Uj ev, uj kezdet

Ujra itten vagyok a nagy fenyes, porgos, pezsgo es kavargo, hatalmas nagy Londonban.

Csodalatos 2 hetet toltottem otthon. Az elso heten csak es kizarolag a csaladommal voltam, majd a masodik heten a baratok forgatagaba vetettem bele magam. Igy utolag visszagondolva az egesz 2 het egy ropke kis pillanatnak tunik. Sajnaltam, h olyan rovid volt, annyi mindent jolett volna meg csinalni. Nehez szivvel indultam el visszafele, annak ellenere, h tudtam, h itt is jo lesz nekem. Itt is lesznek, akik majd orulnek nekem... Dehat azert megiscsak otthon a legjobb.

Idefele meg hazafele is egy ismeros lannyal utaztunk. Mindketszer egymas mellett ultunk, mert mindig volt oly kedves a szomszedunk, h megoldhattuk egy helycserevel a dolgot. Nagyon jo volt igy mindketszer a repulo ut :)
Utana a buszon, ami bevitt a repterrol a belvarosba megismerkedtem egy magyar sraccal. Persze mostis angolul kezdtuk, de hamar rakerdezett, h honnan jottem :) Mindketten szerencsesek voltunk ugyanis mindkettonknek kesobbi buszra szolt a jegye, de egy nagyon jofej fekete hapsi vezette a buszt es felengedett minket :) Meg beszelgettunk is vele egy kicsit.

Es 2 nappal kesobb csupa veletlen egybeesesek ujra osszesodortak minket ezzel a sraccal :) Jonagyokat setaltunk meg beultunk egy barba, ami annak ellenere, h semmi problema nem volt vele, eleg ures volt. Csodalkoztam is, hiszen pentek este volt. Na mind1.

Amugy ugyebar szerda keso este erkeztem meg, es csutortok, penteken mar dolgoztam 12-12 orat. De irto kalssz volt! :) Williamnek meg nincs suli (majdcsak holnap kezdodik). Jokat mokaztunk. Meg mind2 nap el kellett vinnem egy baratjahoz jatszani, es az is mindig jo volt. Hozta a gordeszkajat, rault es a babakocsiba kapaszkodva gurult velunk. Sokan megmosolyogtak az en kis triomat (ugyanis a 2 kicsi a kocsiban ul ilyenkor egymas mogott).  
Ned a napokban folyton megolelt, mondta, h i missed you meghogy, i love you :D egyem a kicsi szivet, annyira edes volt :) es meg mindig dul a love, mindig kb a nyakamban van, ha talalkozunk "you`re baaack!!!" cimszoval.
A Baby Alex viszont teljesen elfelejtett ezalatt a 2 het alatt. Nagyon felt tolem eleinte, de aztan hamar ujra osszebaratkoztunk :) Rengeteget fejlodott ezalatt a 2 het alatt.

Jaajj meg ami vicces, h anya sutott a csaladnak bejgliket. Eleinte tartottak toluk elegge, de aztan csak raharaptak. Es ugy nevezik, h Hungarian Christmas Bread :D

Pentek este tehat azzal a magyar sraccal sodort ossze a sors. Szombat delelott meg egy pekkel talalkoztam, aki most ment vissza Magyarorszagra egy hetre. Kora delutan meg irany Zsoltihoz. Vittem neki rengeteg cuccot otthonrol. Foztunk valami eleg undorito kajat, ami szerencsere legalabb neki izlett :D  Meg megismerkedtem majdnem az osszes lakotarsaval. Egyszer jo lenne egy ilyen helyen lakni marha jo lehet, csupa jofejek :) Este koncertre mentunk egy lengyel lannyal, meg persze Zsoltival. 3unk kozul csak nekem tetszett olyan igazan a zene, de azert nagyon jol elvoltunk. Sokan hulyeskedtunk, foleg utana. Jo keson fekudtunk le megint. Es kb az egesz haz csak delben kelt fel, akkor jottek a komas joreggeltek mindenfelol :D
Delutan elmentunk tenniszezni. Eletemben eloszor probaltam, de egesz jol ment, es nagyon elveztem. Ma is nagyon jo erzes az izomlaz minden porcikamban :D Meg vettunk par ruhat, mert hatalmas learazasok vannak. Mikor Gosianak mutattam a salat, amit 1 fonetrt vettem William a kis gonosz kozolte, h ez milyen csunya, mar erti, miert volt csak 1 font, de szerinte 50p-t se kellett volna erte adnom. Na kossz, el is indult a pillow fight :D

Ma talalkoztam eloszor Gosiaval. Tokjot beszelgettunk. Meg mar mielott hazamentem, akkor is ugy erzetem, h sokkal jobban osszhangba kerultunk es ez az erzes nem szunt meg szerencsere a 2 het alatt :)

Na igy teltek az elso napjaim ujra Londonban. Soksok uj elhatarozassal jottem vissza... Remelem sikerrel jarok es hasznomra lesznek :)

Mar csak 12 nap es jon ki hozzam Laura egy hetree!!!!! yuupp, mar kezd korvonalazodni, h mi minden lesz azon a heten. Erzem, h nagyon jo lesz :)

Csokok haza!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése