2011. december 16., péntek

long, long time ago

Regen irtam. Tudom, tobb mint egy hete. Szent Miklosnak megszentebb napjan, amikor tok beteg voltam. Azota meggyogyultam. A betegen atdolgozott napomat is atveszeltem. Kisebb nagyobb fennakadasok voltak. Nem mondom, h felhotlenul telt az a nap, de ezt nem meselem el reszletesen, mert csupa morci lenne akkor a blogbejegyzes :) Mostanra mar amugy is felulemelkedtem a dolgokon. A lenyeg, h egyre tobb problemam van a kis helper-emmel. Es ugy erzem, h Ned is egyre kevesbe van oda erte. Mindig kerdezi, h jon ma Gosia, es ha a valasz igen, akkor csak ravagja, h `I want my mum!` es kozben morcos fejet vag :D irto vicces ilyenkor amugy.

Szoval a szerda nehez nap volt. Csutortokon viszont mondta Nicola, h ne is keljek fel reggel, csak pihenjek. Meg meg elobb kaptam tole mindenfele gyogyszereket. Es azokkal kuraltam magam, szoval csutortok estere jobban is lettem. Nicola nagyon aranyos volt. Penteken megint melo, de azzal mar nem volt gond, teljesen jol voltam addigra. Meg jatszoterre is mentunk a kicsikkel meg minden :) Este meg bulizni is voltunk. De egesz lightos buli volt, meg igazabol nem is volt annyira jo. De legalabb kimozdultam. Masnap babyisttelnem kellett este. Es a vasarnapi csoki fesztivalos programot a kulfoldiek attettek hirtelen szombatra. En meg mivel eleg keson ertem haza penteken es nem akartam folyton az idot lesni, h mikor kell hazaerjek inkabb lemondtam.
Igy a szombatot is meg a vasarnapot is ajandek vasarlassal toltottem. De meglett a gyumolcse, majdnem mindent megvettem karacsonyra. Es szombaton egy boltban elbeszelgettunk kicsit egy olasz sraccal. Itt ez amugy nagyon termeszetes, sokkal kozvetlenebbek az emberek itt. Mindenhol hallani ilyesmi beszelgeteseket, utcan, buszon, metron, boltban, nyilvanos wc-ben, mindenhol. Csakhogy ezutan a srac kint megvart, mondta, h elkiserne egy darabon :) szoval setaltunk egyett meg sokat beszelgettunk (egy kicsit olaszul is, de mar elegge problemas nekem az olasz, annak ellenere, h jobban beszzeltem olaszul, mint angolul mielott kijottem. Mostmegmar minden csak angolul jut eszembe). Na de azert nagyon jo volt :) Olaszul csereltunk szamot :D Kivancsi vagyok hallok-e meg felole. Igazabol jo lenne, akkor o lenne a hozzam legkozelebb lako ismerosom. Ami azt jelenti, h 15 perc setara, ami kb a lehetetlenseg hatarit surolja Londonban. Itt mindeki messze van mindenkitol. Itt mindenki rengeteget utazik es nagyon sokat kolt utazasra...

Hetfon, szerdan vegig melo, kedden es csutortokon meg reggel es este melo, napkozben meg nyelvsuli.
Korulbelul igy telt az elmult ido. Azzal kiegeszitve, h azert rengeteget mozdultam ki estenkent. Mar itt is van kedvenc pubom: O`neills a neve. Szeretem, nincs is olyan messze :)

Uuu a szerdarol meselk kicsit. Elvittem a pindurokat music clubba. Nicolaval 2 hete elvittuk oket egyutt, mert meg akarta nekem mutatni, h hol van meg mi is az pontosan, h legkozelebb majd egyedul is tudjam oket vinni. Dehat eleg katasztrofalisan viselkedtek a sracok. Foleg Ned. Nagyon felt, meg a kabatjat sem volt hajlando levenni. Es ezek utan nekem egyedul el kellett vinnem oket megegy alkalommal... De legnagyobb megdobbenesemre egesz jo volt. Ned eleg inaktiv volt, de legalabb csodben volt, nem visitozott nem randalirozott kozben, mint a legutobb. Kaptunk is a vegen soksok dicseretet :) a Baby meg a Baby. Eloszor megijedt a hangos zongoraszotol, de aztan rendben volt. :) Mokas az a music club, csak nem kedvelem a nenit nagyon, aki tartja.

Holnap reggel dolgozom, aztan atmegyek Zsoltihoz. Ottleszek egesz estig, utana  meg egy filippino sraccal megyunk majd bulizni vagy vhova. Meg nem talaltuk ki pontosan merre mit meg hogyan. Ezt birom amugy itt Londonban, az embernek az utolso pillanatban jonnek az otletek, a tervek, a programok. Minden folyamatosan valtozik. Az egesz elet kb improvizacio. Nagyon izgalmas. Sosem tudni elore hogyan alakulnak a dolgok. Vasarnap is azt hittem egesz nap egyedul leszek, aztan delutan jon az sms, h let`s meet in oxford circus at 8 pm. :D vagy valami hasonlo. Szoval porges van.

Jaajj es az jutott eszembe, h nem irtam meg az itteni szokasrol. Itt ugyanis az a szokas, h a csaladok mar december elejen feldiszitik a karacsonyfat es beteszik ala az ajandekokat. Hat ez itt is megtortent. Ned fel is bontott egy ajandekot titokban. Meg szerencse, h legalabb pont az ove volt, mert amugy azt sem lehet elore tudni, h melyik csomag kie. Szerintem ez az egesz tok butasag. Elveszti az erteket karacsonyra. Meg egy 2 es fel eves gyereknek ez marha nagy teher, h ott az ajandek, de nem nyithatja ki meg majdnem egy honapig.
Az viszont tok jo, h kepezeljetek egy szepseges kek fenyu karacsonyfa all az ablakom alatt. Remlik mintha irtam volna errol, de lehet nem. Nagyon lyukacsos a memoriam... bocsi, ha ismetlem magam.

Hmm mas azthiszem nincsen. Mar nincs egy het es megyek haza. Iszonyatosan be vagyok zsongva tole. Kb annyira izgulok, mint kicsi 8 eves koromban, mikor a karacsonyt vartam. :)
Mar nincs sok hatra... hetvegen elkezdek csomagolni ;)
Soksok pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése