2011. december 20., kedd

az utolso 2011es bejegyzes

Ez is elkozelgett, lassacskan vege az evnek es atlepunk a kovetkezobe. Igazibol azert nem fogok mar tobbet irni, mert holnaputan mar megyek haza. Otthon meg nem akarom ezzel tolteni az idomet. Olyan kevesnek erzem azt a 2 hetet, amit otthon fogok lenni. De mar annyira izgatottan varom. Egyre nehezebben viselem, h itt vagyok. Egyre kevesebb az ismeros is itt. Megy mindenki haza. Akit nagyon nehez volt elelngedni az Dominika, akivel tobb, mint 200 db valtott sms volt a rekordunk egy nap alatt. Kb chateltunk smsben minden nap. Barmi volt, rogton irtunk egymasnak. es ez most 3 hetig szunetel. O ugyanis 3 hetet tolt otthon. Szoval nekem a karacsonyi szunet elott is es utan is itt kell lennem nelkule. Komolyan nehez. Aki meg meg hianyzik nagyon az a spanyol lany :) o egy honapra ment haza, szoval egy ideje mar nincs itt. Mondtam is egyik nap egy baratnak, h mindig, ha terezunk valamit, h elmenjunk valahova es kiket kene hivni o az elso, aki eszembe jut :P


Na de most egy kicsit az elmult idorol. Hmm most napokig egymas utan nem kellett dolgoznom egyaltalan. Csak reggelente. De hetvegen akkor sem. Szoval eleg sokfele jartam megint. Penteken es szombaton is voltunk bulizni, meg hivtak vasarnapra is, de azt mar kicsit soknak ereztem ugyhogy lemondtam, szerintem vegul nem is ment senki.


Penteken atmentem Zsoltihoz. 3 ora alatt ertem oda, annyi ido alatt fogok kb hazaerni :D nem is ertem miert nem latom tobbet a csaladomat :D na viccelek, kicsit tobb ido lesz hazaerni.
Aztan estere hivott egy kedves filippino baratom, h menjunk el valahova. Mondta, h probal masokat is hivni, de nagyon ugy tunik, h csak ketten leszunk. Aztan kesobb irt, h jonnek masok is, egy roman ikerpar (teljesen ugyanugy neznek ki) meg egy roman lany.
Vegul aztan az lett, h az ikernek csak az egyikfele jott el, de elhozta az unokatesojat, meg a roman lany, meg megegy roman srac csatlakozott. Vagyis a filippinoval es 4 romannal mentunk, eloszor kajalni. Kicsit bosszusak voltunk Joeyval (o a filippino), mert folyton romanul beszelgettek a tobbiek. Mi meg semmit nem ertettunk belole. Eleinte csak ugy helyeseltunk, mintha ertenenk, aztan mondtuk, h legyszi angolul, mert nem ertunk semmit, aztan mar azt sem. Kicsit elszeparalodtunk. Hagytuk oket. Mi meg jokat beszelgettunk meg nevettunk angolul :D amikor kijottunk az etterembol, es mentunk at egy barba, az unokatesok hazamentek, onnantol jellemzobb volt az angol. kiraly! Nem volt rossz. Egy eleg kicsike kis barban voltunk de jol szorakoztunk, jo keson ertem haza megint.
Jaa es azt nem is irtam, h az iker meghivott masnapra minket egy hazibuliba, mert elozo heten volt a szulinapjuk a tesojaval. De mikor kerdeztem Joey-t, es mondta, h o nem megy, mondtam, h nelkule ensem megyek egyedul roman szoveget hallgatni :P Mondta, h az o unokatesojanak lesz masnap szulinapja, ugyhogy veluk fog unnepelni, de majd ir, es tartsak enis inkabb veluk...


Szombaton delutan talalkoztam egy magyar sraccal, jarkaltunk kicsit a varosban meg ilyesmi. Kozben irt Joey, h meg vacsiznak (3 gyonyoruseges unokatesoja van itt londonban- 3 lany, mar talalkoztam veluk egyszer) es utana majd mennek valahova bulizni. Aztan meg irogattunk joparat, mert aztan megsem mennek, de megis, vagy akkor csak menjunk ketten, de megsem :D szoval kicsit kavar volt. Meg is beszeltuk, h hagyjuk inkabb. Aztan este 11kor megint irt Joey, h mennek egy clubba, es h kozel van hozza, ahol lakom, szoval ha van kedvem menjek. En kicsit huzakodtam eloszor, de aztan miert ne? :D fel 12kor indultam el, de tenyleg nem volt messze, korulbelul 20 perc es ebbol 5 busszal, a tobbi gyalog az buszallomasra.
Egy filippino clubba mentem tehat, 4 szivemnek oly draga filippinoval- Joeyval meg a 3 gyonyoru unokatesojaval :)
Jo volt nagyon! :) Ok angolul beszeltek a tarsasagomban :P Meg beszelgettem egy ausztraliai sraccal, akinek alig ertettem az akcentusat, es mikor mondtam, h magyar vagyok megmutatta a karszalagjat... SZIGET-es karszalagja volt. Kinn volt a Szigeten :D alig birtam elhinni, es meg mindig ott hordja a karszalagot a csuklojan :) Na de aztan szolt Joey, h menjunk..
Elkisertek a buszhoz, amit egy filippino vezetett :D nnaa vele beszelgettek kicsit filippino nyelven, mikor feltettek a buszra :D utana a sofor beszedbe elegyedett velem angolul, kerdezte, h tetszett a club, meghogy enekeltem-e stb. :D kesobb felszallt egy srac, aki szinten beszallt a beszelgetesbe. A buszsofor fel volt haborodva, h mar megbocsasson, de eddig o beszelgetett velem, de mondta a srac, h sorry a o kovetkezo :D
Jot beszzelgettunk, meg nevetgeltunk :D egymast tullicitalva akartak megkinalni minden felevel, meg elkerni a telefonszamom.. sajnos nem jartak sikerrel, amugy is eleg rovid volt az ido.
Meg Joeyvel valtottunk utana par sms-t. Na o fog nekem meg nagyon hianyozni innen :) :(


Ma dolgoztam egesz nap. Holnap csak reggel fogok meg este babysitt. Kozte talalkozunk Zsoltival meg az utolso elinteznivalokat elintezem.
Szerda reggel meg melo, aztan szepen kitakaritom a szobamat meg ilyesmi, es utana tukon ulve varom, h indulhassak :)


Ez volt tehat az utolso bejegyzesem iden :) Nagyon Boldog Karacsonyt es Minden Joval, Aldassal, Bekesseggel Telt Uj Esztendot Kivanok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése