2011. december 3., szombat

visszateres az eletbe

Eloszor is megemlitenem, h tobb helyrol is jott aggodo uzenet, h regen jelentkeztem. Jolestek am nagyon, de ne aggodjatok. Valaki fenn mindig vigyaz ram, azt hiszem :)

Hhmm nem is tudom hol kezdjem, josok ido telt el, sokminden tortent. Megyek idorendi sorrendben.

Hetvege:
Szombaton este 6tol voltam a 2 kis pindurral hetfo reggelig. Minden zokkenomentes volt. Azonkivul, h 5 oranal tobbet nem hagytak aludni egyik ejszaka sem nem volt problema. Sok sikerelmeny. Sok apro gesztus toluk, amik miatt olyan igazan lehet oket szeretni, akkor is ha nehez veluk. Ezek jellemeztek a hetveget.

Hetfo:
Reggel jott Gosia.  Utana eszembe jutott, h mar regota igergettem annak a magyar sracnak, h majd talalkozunk, akivel megismerkedtem egyszer mikor egyutt vartunk valakire. Szoval irtam neki egy sms-t, de miutan nem erkezett valasz, csak lefekudtem aludni. Iszonyatosan kimerult voltam mar akkorra. Aztan kesobb megis valaszolt, h akkor talalkozunk 2 oraval kesobb a belvarosban. Uuuh, ment a valasz, h inkabb legyen 3 oraval kesobb. Hisz kb egy ora nekem oda az ut. Alig birtam magam felvakarni az agybol. De azert csak sikerult. A sraccal elmentunk a Winter Wonderlandbe, mert o meg nem volt ott. Ettunk magyar kajat megint. En most kurtoskalacsot ettem :) elcsevegtunk a magyar elado bacsival is, meg forralt boroztunk is. Itt is finom a forralt bor :) mindent megneztunk es sokat dumaltunk, de aztan egesz hamar hazamentunk, mert teljesen atfagytunk. De beszeltuk,h biztosan fogunk meg talalkozni, azota irt is. Szoval vasarnap elmegyunk a Science Museumba.

Kedd, szerda:
Ezeken a napokon megint dolgoztam. Kicsit ugyereztem, h ilyen latastol-mikulasig a dolog. Hiszen meg mindig nem volt idom kipihenni magam. Pedig minden este mar egesz koran lefekudtem. De nem javitott az allapoton... Szerdan reggel 7tol este 10ig voltam en a sracokkal, es kozben Zsolti is meglatogatott, pont a lezurosebb idoben, a vacsora, furdes idejen. Ugyereztem, h ha 3 fele szakadnek sem lennek eleg, h mindent csinaljak, amit kene. De azert kesobb utolertem magam. A kedd meg azert volt huzos, mert nyelvsuli is volt kozte, azaz sokkal gyorsabban kellett mindent csinalni, h mindennel kesz legyek.

Csutortok:
Reggel Gosia eleg sokat kesett. Igy mar ugy ereztem nincs sok ertelme aludnom a nyelvsuli elott, kb masfel oram lett volna ra. Csak angoloztam inkabb. Utana nyelvsuli. Aztan estefele meg talalkoztam az eddig azthittem, h spanyol sraccal :D ez egy nagyon vicces tortenet. Kb 1 honapja ismerjuk mar egymast es most tudtam meg, h nem is spanyol. De emlekszem arra is, h miert hittem azt. Ugyanis volt az az elso hetvege, amikor kozejuk csoppentem, es akkor bucsuztattuk Sergiot, akirol azt hittem Perubol van :D de nem.. o a spanyol. Csak mikor szobakerult, h ki honnan van, valaki mindenkit felsorolt, es felcserelte oket. Szerintem ez azert tortnhetett, mert mindenki nagyon friss ismeros volt meg es ezek a gyagyasok folyton cserelgettek a nevuket. Egymas neven mutatkoztak be meg ilyesmi :D Na mind1, szoval megtudtam, h a srac, akivel gyakran talalkozom, Perubol van, es soha eleteben nem volt Spanyolorszagban :D Rengeteget beszelgettunk. Mondta, h mar sokkal jobb az angolom, mint eleinte volt. Hat remelem is!! :P De persze enis erzem, h egyre jobban ki tudom fejezni magam. Egyre tobb mindent tudok elmondani, amit gondolok es ez nagyon jo erzes. De meg mindig nem vagyok a celban, ennel azert sokkal tobbet akarok!

Pentek:
Zsoltival terveztuk, h megyunk Camden Town-ba vasarolgatni kicsit karacsonyra. Reggel ramirt egy magyar lany, h raerek-e ma, mert nem kell dolgoznia es arra gondolt, h elmenne Camden-ba nincs-e kedvem elmenni vele. Haat mondom, a sors is ugy akarta, h ez ma igy alakuljon, hat hivtam, h inkabb o jojjon velem, azaz velunk :) Mar Zsoltival is beszelt tobbszor, mert tok kozel laknak, de meg sose jott ossze nekik, h talalkozzanak. Es most vegreee :P este ok meg bulizni is elmentek egyutt meg meg par ismerossel.
Camden Townban egyebkent egy hatalmas piac van. Rengeteg bolt meg minden. Sokat vasaroltam... es ahhoz kepest, h nem igazan szoktam hosszutavon birni a "shoppingolast", most tok jol elvoltunk. es ott voltunk vagy 4 orat. Kozben kajaltunk is es elbeszelgettunk egy kedves olasz csaladdal. vagyis inkabb csak az apukaval, a tobbiek nem annyira beszeltek az angolt. De o meg forditotta nekik. Valamennyire meg ertettem. Es utana mondta az anyuka olaszul, h milyen gyorsan beszelunk Zsoltival angolul, dehogy foleg en. Es akkor valaszoltam neki olaszul, h tudom, gyors vagyok :D tokre orult. De igazabol en orultem, h ezt mondta... nahaat gyors az angolom.... tok jooo!!! Jo kis nap volt ez nagyon. Aztan most este babysitt. Nehez volt az elalvas ma este a pinduroknak. De mar elcsendesedtek. William meg mashol alszik ma.

Tervek:
Holnap 1kor talalkozom egy magyar sraccal, akivel mar sokszor talalkoztunk (pl a szulinapomon is), segitek neki a telefonjaval, mert van egy kis gondja, es ugyanannal a szolgaltatonal vagyunk. Remelem meg tudom oldani a problemajat. Ha nem, akkor be kell mennunk a 3 (ez a szolgaltato neve: three) egyik uzletebe es el kell nekik angolul magyaraznom a bajt. Haat nem biztos, h olyan jol menne. a technikai szokincsem magyarul sem tul tag, nemhogy angolul, a srac meg nem igazan tud angolul. na majd meglatjuk.
Este meg bulizni megyunk. Egy fulop-szigeteki sracnak meg egy roman lanynak a szulinapjat fogjuk unnepelni :) kivancsi leszek, az egesz ilyen jol megszervezett. Pontosan megvan, h kik jonnek es hely van foglalva nekunk egy clubban. nagyon kivancsi vagyok, eddig az osszes buli, ahol voltam kicsit ilyen hirtelen otlet volt.
Vasarnap meg ugyebar Science museum.
hetfon szerintem csak pihenek egesz nap, meg olvasok vegre angolul! talan egy filmet is megnezek. Ezekre olyan regen volt mar idom, pedig ezekbol is sokat lehet tanulni.
Tovabb nincsenek meg terveim. Az majd kiderul.

Egyeb:
Egyik este chateltem egy egyiptomi sraccal skypeon. Nagyon erdekes beszelgeteseink szoktak lenni. Sokat beszelgetunk a kulturalis meg vallasi eltereseinkrol. O elegge megrogzott ezzel a muszlim vallassal. Ezt nem ugy ertem, h le akarnam teriteni vagy ilyesmi. Szo sincs rola. Inkabb ugy, h o akar nagyon "megteriteni" engem es nem igazan tudja elfogadni, azt, ahogyan en latom a dolgokat. Ettol fuggetlenul nagyon erdekeseket beszelgetunk tenyleg. Most mas is szoba kerult. Zenekrol beszelgettunk. Kuldott is egy linket egy egyiptomi dalrol. Annyira tetszett, h ide is be szeretnem masolni. Szerintem en ezelott meg soha eletemben nem hallottam egyiptomi zenet.
http://www.youtube.com/watch?v=umlJJFVgYVI&feature=aso
Az egyiptomi forradalomrol szol.
Enmeg meseltem neki az Eurovizios Dalfesztivalrol... h milyen kinos volt, pedig a Most mulik pontosan sokkal szebb, jobb, tradicionalisabb es minden, azaz jobb lett volna.

A masik meg, h marcsak 18 nap es megyek hazaaaa!!! mar nagyon nagyon izgatott vagyok, nagyon nehezen tudom kivarni!
Az ablakom egy ilyen kis belso udvarra nez es egy szep kek fenyekkel feldiszitett karacsonyfa kerult az ablakom ele :) ennek azert orulok, mert elhataroztam, h mindenfele szinu karacsonyfat, amit latok lefenykepezek. Es mikor a PERUI!!! sraccal setaltunk, le akartam fenykepezni egy keket, csak lemerult az akkum :( szoval nem tudtam, erre meg masnap estere itt van egy az ablakom elott. Hihetetlen :) es tok joo! :)
Szoval mostanra megint visszatertem az eletemhez. Felvettem a fonalat a foldrol es kicsit sajnalom, h ennyi napot vesztegettem el szomorkodassal... Jaa amugy azzal a spanyol sraccal tobbet nem talalkoztunk. Sebaj! Ideje elni!
Megy is mar a porges rendesen, soksok elmeny, soksok tapasztalat es mindemellett renegeteg tanulas, rengeteg angol es nagyon sok egyeb hasznos dolog. :)

Varom mar, h menjek haza!!! kuldok elore is egy keveset a sok olelesbol, amit majd a nyakatokba zuditok!
Minden jot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése