2011. december 6., kedd

mar megint

Na a nagy elni akarasomnak meg lett az eredmenye. Olyan beteg vagyok megint, h csak naa. Magas laz, torok fajas. Minden, ami kell!
2 napja agyban fekszem es lenyegeben csak alszom. Viszont kicsit felek, mert holnap dolgoznom kell. A sracok anyukaja meg mar visszament dolgozni. Szoval nekem kell veluk lennem. A Babynek megint hanyasos betegsege van, Nedy is allandoan kohog, szoval tenyleg aggodom. Remelem minden rendben lesz.

A hetvegerol azert meselk kicsit. Elegge jo volt. Szombaton talalkoztam a magyar sraccal es elmagyaraztam a mobile storeban a problemajat. Vagyis az volt a gond, h nem engedte, h elobb megnezzem, mert igy nem tudom pontosan mi a baj. Es ki is derult, h nincsen baj, egyszeruen csak nem kovette a feltoltesnel az utasitasokat rendesen, mert nem ertette. Kicsit kinos volt, de legalabb megoldodott. Aztan este mentem a kettos szulinapi buliba. Haat eddig ez volt az itteni legjobb bulim. A szulinaposokon kivul 1 embert ismertem a tobb mint 15 fos tarsasagbol. Kesobb meg a kedvenc spanyol lanyom csatlakozott meg megegyismeros lany. De az egesz nagyon jo volt!!! Nagyon jo bar, nagyon jo zenekkel, meg a tarsasag is tok jo volt. Szoval az egesz.

Masnap a spanyol lany Carmen hivott, h a tobbiekkel talalkozunk 1kor, megint megyunk a winter wonderlandbe. Nekem viszont pont ugyanott ugyanakkor volt talalkozom egy magyar sraccal. Eleinte mondtam neki, h menjunk a tobbiekkel, de mar akkora tomeg van ott, meg ugyis mindent lattunk mar es allandoan elvesztettuk a tobbieket, h vegul ugy dontottunk tartjuk magunkat az eredeti tervunkhoz es elmegyunk a science museumba. Eleg jo volt. Sok idot ott voltunk. Kesobb meg ugy volt, h talalkozunk a tobbiekkel, meg parakkal az elozo esti bulibol is, de aztan kicsit ilyen benan alakultak a dolgok. A magyar srac el is ment haza. En meg talalkoztam masokkal vegul. Egy roman lannyal meg egy sraccal, meg egy kinai sraccal. Beultunk vhova kavezni, aztan pizzaztunk. Mar este 10 fele jart az ido, szoval a tobbiek mar menni akartak haza,de a roman srac meg mondta, h meg akar nekem mutatni egy jo kis pubot a kozelben. Haat fantasztikus volt. Koncert volt benn, olyan kicsit ir stilusu. Es hallottam eloben ezt a szamot: http://www.youtube.com/watch?v=E-WBvWDFDD8
Haat behalok, ezert megeri Londonban lenni. Sose gondoltam, h ezt hallani fogom eloben, aaaannyira szereteem.
Szoval kb ejfelre ertem haza... masnap meg mar rosszul voltam, estere meg rosszabbul. Azota semmit nem csinaltam. Bar mondjuk sokat chateltem a roman sraccal. De reggel este alszom. Kicsit tul surun vagyok beteg azt hiszem... nem jo ez igy.

Nade mar csak 15 nap es megyek hazaaa!!! Holnap mar csak 2 het lesz ;)
Sok puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése