2011. november 19., szombat

johet vegre a porges

Oooo haat eloszor is meg szeretnem koszonni a sok aggodo uzenetet, kerdest meg hasonlokat, amik nagyon jol estek :) szoval soksok koszi meg puszi ertuk!

Meggyogyultaam!!! :) 4 napig nyomtam az agyat eleg rossz allapotban. Aztan kedden kaptam Nicolatol orvossagot, h az majd rendbehoz. Mert ugyebar szerdan dolgoznom kellett... Haat szerdan meg nem voltam a toppon, de mar egy hatalmas lepes volt, h nem aludtam napkozben. Es nagyjabol mindent meg birtam csinalni, amit kellett. Meg a jatszoterre is lementem Nedy-vel :) Irto hideg volt aznap, ott dideregtem, de jo volt vegre kicsit szabadlevegon lenni.

Csutortokre voltam ugy, h ha valaki megkerdezte, h na hogy vagy? akkor mar azt birtam ra felelni, h huuuu jol vagyok. woooww jol vagyok, jol erzem magam!!!!! :) Elegge nagy hala volt a szivemben :)
Mentem nyelvsuliba is, utana meg elmentem az oxford streetre kicsit vasarolgatni karacsonyra meg ilyesmi. Ram is sotetedett es nagyon jo volt :) Setaltam egy jo nagyot. Az Oxford Street gyonyoruuuu, rengeteg karacsonyi feny es uuu naa, szep nagyon! :)
Penteken megint dolgoztam. Minden rendben volt. Es mivel tudtam, h szombat este babysittelnem kell ki akartam mozdulni valahova. Es vegul el is mentunk bulizni. Egy spanyol lanynak irtam (Carmennek), h nincs-e kedve csinalni valamit. Mondta, h huu dehogynem. Megprobalt osszecsoditeni egy multkorihoz hasonlo nagy tarsasagot, de nem igazan jott ossze. Aznap delott irt mindenkinek, h jojjenek este bulizni... CSak egy spanyol srac jott el rajta kivul. De nem baj, elmentunk a KOKO nevu szorakozohelyre... haaat... khm... nem Carment akarom bantani, de nem volt valami nagy szam :D Bar a spnyol sraccal megallapitottuk, h amugy nem lenne ez rossz hely, csak borzalmas volt a DJ meg volt 2 elegge szanalmas koncert is. Eshaat ilyenkor minden a zenen mulik... ha az nem jo, akkor bebukott a buli is. Es ez tortent most. De mind1, azert nem volt rossz, sokat hulyeskedtunk, meg beszelgettunk. Nagyon elvezem, h mar nincs nagyon problemam az angollal.
Aztan korulbelul 5re ertem haza. 6kor aludtam es fel sem ebredtem masnap du. 5ig :O Angolul almodtam es utana azt se tudtam milyen nap van, milyen napszak meg semmi, mert mar sotet volt. Azonnal mindent csekkolnom kellett, h el tudjam magam helyezni az idoben... nem volt tul jo erzes :P

Szoval ma alvassal eltelt a nap, aztan Zsoltival meg Kristoffal beszeltunk skypeon. Ilyen konferencia beszelgetes, h 3an voltunk egyszerre vonalban :) Jo volt :)
Mostmeg babysitt.
Holnap meg delelott josokan kulfoldiek talalkozunk es megyunk a Hyde Parkba. Ott van most a winter wonderland, ami ilyen karacsonyi vasar szeru. Meg vannak ilyen vidamparkos jatekok, oriaskerek meg hasonlok, lehet korizni is. Es olvastam neten, h van egy resz, ahol tradicionalis eteleket lehet venni, es iden eloszor van magyar bode is!!!!! :D tokjooo, lehet eszek valami fincsi magyar kajat majd vegre ;)
Na de mostmajd elvileg nem egyedul leszek magyar. Jon egy magyar srac is, meg hivtam egy magyar lanyt is, de o azt mondta, h csak delutan csatlakozik hozzank. Majd meglatjuk, igazabol nem nagy problema ha nem jonnek, ugysem beszelnenk magyarul...

Ezt nagyon szeretem, kulfoldiek kozott nem beszelunk magyarul csak ha nagyon muszaj. Gondolok itt olyanra, h jaaj nem tudod, h van az, h...? vagy ez mit jelent?
Es persze nem csak a magyarok vannak igy. Tegnap 2 spanyollal voltam es meg akkor sem spanyolul beszeltek mikor egymasnak mondtak valamit. Mondtam is, h nagyon koszonom, mert tok jol esik :) Rendesek voltak :)

Na de most ennyit. Mennek el a szulok, innentol enyem a palya.
Sok pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése