2011. november 23., szerda

szuletesnap

Huu mar eleg regen jelentkezetm. Igazabol ugy terveztem, h a szulinapomon vagy rogton utana irok, csak aztan megsem akartam.
Hogy oszinte legyek lelkileg nem erzem magam a fellegekben. Nem is gondoltam, h ennyire le fogok sullyedni.Es nem akartam errol irni, de aztan Orsi unszolasara naaahh ;) igazat kellett adjak Neki.

Na de kezdem az elejen. Eloszor is az jutott eszembe, h a multkoriba elfelejtettem beleirni, h penteken Zsolti meglatogatott. Csak en voltam itt a ket pindurral, szoval most vegig magyarul beszeltunk. Mondta, h nem is birna ki ezeket a gyerekeket, olyan idegesitoek, mindenhol ott vannak. Mondtam, h persze, hiszen gyerekek :D o nem erti ezt, odaig vagyok a sracaimert akarmennyit rosszalkodnak is. Na de kaptam Zsoltitol ajandekot. Olyan igazi angol ajandekot, egy konyvet termeszetesen angolul meg cidert  a szulinapomra :) Meg egyiknek sem kezdtem neki, bar a konyvbe mar belelapoztam, csak nem igazan volt meg idom olvasni, a cidert meg meg nem volt kivel meg mikor meginni.
Aztan este ugyebar buliztunk. Nagyon megkedveltem azokat a spanyolokat, akikkel mentem. Bar Cament mar elotte is ismertem es szerettem, de a masik sracot is megkedveltem rogton.

Szombat semmi extra.

Aztan vasarnap talalkoztunk sokan kulfoldiek. Na az egy eleg jo nap volt :) Maximalisan kielveztem az utolso napot, amig 18 voltam. Megint sok uj ismeros meg minden. Meg magyarokkal is talalkoztam. Es ettem gulyas levest!!!! :) megkostoltattam a tobbiekkel is termeszetesen. Agata, egy olasz lany kozolte, h dehat ez csak egy leves :D na mondom ezt halljam meg megegyszer!!! irgum burgum, ez nem csak egy leves ez maga A leves!!!! jonagyokat nevettunk. Es megkostoltam egy spanyol kajat is a churrost, egy ilyen edesseg fele, es nagyonn finom!!! Es az olasz lany, megtanitott egty nagyon hires spanyol karacsonyi dalt, amit egy hatalmas renszarvas fej enekelt az egyik bode tetejen :D Rengeteg mindent lattunk, mindenfelet kiprobaltunk. Jaa igen felultunk egy ongyilkos vidamparki jatekra. Vegig azt mondogattuk elotte meg kozben is, h aaahhh jo volt talalkozni veletek!!! Aztan mikor kiszalltunk orvendtunk, h aaaah meg eluuunk!!!! :D mokas volt. Attol feltunk, h a cipoket, csizmakat elfogjuk hagyni a levegoben, de szerencsere semmi ilyesmi nem tortnet, de oruletes volt, es nagyon jo.
Mig ott voltunk folyton csatlakoztak hozzank mindenkinek az ismerosei. De a vegere mar nem maradtunk 30an, csak olyan 7-8an. Az egyik srac unszolasara elindultunk, h meg egy partyra is benezzunk este. De abbol vegul nem lett semmi. Szetszeledtunk tobbiranyba, attol fuggoen, h ki mit akart enni, mert iszonyat ehesek voltunk. En a 2 kedvenc spanyolommal meg az olasz lannyal maradtam. Aztan o el is ment, szoval a penteki bulizos spanyolokkal setaltunk meg kicsit. A srac utana egeszen hazaig elkisert, irto aranyos volt. Es sokat mokaztunk az angollal, mert korulbelul egy szinten vagyunk. De nyilvan nem pont ugyanazt tudjuk. Szoval folyton javitgattuk meg tanitgattuk egymast :) Csak azt sajnalom, h ez a srac pontosan 1 het mulva hazamegy :( Otthon kapott munkat a szakmajaban es inkabb azt csinalja, mint itt valami takaritast vagy ilyesmit, amit persze tokeletesen megertek, de verzik a szivem...

Aztan hetfo... hmm egeszen pontosan 150en irtak a facebookos uzenofalamra :O ezenkivul kaptam smseket, Magyarorszagrol is meg innen kulfoldrol is az angol telefonomra. Meg e-mailek, uzenetek, chaten is folyton ramirtak, ha felmentem. Szoval el voltam halmozva rendesen :O nem is gyoztem lepest tartani veluk. Na meg persze csevegtem a csaladdal telefonon is. Ugy volt, h este megyunk bulizni. Talalkoztam delutan egy magyar sraccal. Mondta, h jon meg majd a haverja, meg hoz meg masokat is, szoval remeli nem banom, h tobben leszunk. Mar hogy bannam?? dehogy. Nagyon szeretek ismerkedni stb. Meg akkor mar estere igy elhivtam a spanyoljaimat is.
Elotte elmentunk a magyar srachoz. Ittunk egyett az egeszsegemre. Aztan megjelent a haverja egyedul. Mondta, h nem jon mas. Eshogy o sem jonne el sehova most, mert nagyon faradt. Kozben Carmen mondta, h neki nagyon keson lenne a talalkozo, mert masnap dolgozik. Es erre meg a masik magyar srac is mondta, h haat o igy 3asban nem szivesen jonne velunk. Szoval az egesz `kudarcba fulladt`.
Vegul ott maradtunk naluk, iszogattunk, beszelgettunk. Jofejek voltak nagyon. Csakhat nem igazan tudtam felulemelkedni a helyzeten. Meg igazabol arra lett volna szuksegem, h duborogjon a zene. Sok ember legyen korulottem, akikkel cseveghetek (az mind1, h angolul vagy magyarul), csak az ugy elfeledtedte volna az egyebkent eleg gyaszos hangulatomat. Hiszen azert megis ez a rengeteg kedves ramgondolas 3szoros erosseggel robbantotta be nalam a honvagyat :( Igy hazafele a buszon csak ugy potyogtak a konnyeim. Meg sem birtam allitani oket.
Masnap meg tok sokat voltam egyedul. A pindurok a nagyijuknal voltak. Szoval elvittem Williamet a suliba es amig erte nem mentem egyedul voltam... dolgoztam, vasaltam meg ilyesmi. Dehat ez nem deritett jokedvre. Este mikor hazahoztam Williamet azert vele nagyon jo volt. Szerintem erezte, h nincs jo kedvem es toleralta. Sokat butaskodtunk meg minden. Aranyos volt nagyon. :)

Ma megint William suliba de delben hazjottek vegre a pindurjaim. 2 es fel napig nem voltak itt, de hianyoztak :) En voltam veluk egesz delutan meg este is egy darabig. Kicsit csokkentettek a szeretethianyomat :) Szoval mara valamivel jobban vagyok.

Holnap, holnaputan jon Gosia. Holnap este mondjuk babysittelnem kell, meg minden reggel 2 orat dolgozom, de azonkivul szabadvagyok. Szoval holnap csak angolozni fogok, elmegyek nyelvsuliba is, este babysitt. Penteken meg offos vagyok egesz nap, szoval majd kitalalok valamit :) Csak most nem lehet majd hajnali 5kor hazaerni, mert szombat reggel 7tol vasarnap 9ig en vagyok a 2 kicsivel egyedul. Azert az lehet, h kicsit sok lesz. Na majd meglatjuk :)

Jaa es amugy radobbentem, h nem emlekszem, mikor beszeltem a szulinapom elott utoljara eloben magyarul, vagyis, a winter wonderlanden vasarnap persze, de elotte foggalmam sincs mikor. Max telefonon beszeltem. vagyis nem! penteken is Zsoltival, na de azelott mar tenyleg napjat sem tudom, tobb mint egy hettel azelott lehetett, h magyarral talalkoztam. Azert durva. A szulinapomon is tobbszor eszembe jutott, h igy tenyleg, tobb emberrel, hosszabb ideig talan egy honapja is van, h nem beszeltem. Sose gondoltam, h ez megtortenik velem valaha. Eleinte nagyon sirtam a magyar nyelvert. Csak aztan tapasztalnom kellett, h nem olyan joindulatuak itt a magyarok atlagban. Meg nem lelkesek semmi fele. Allandoan lemondtak, ha hivtam valakit valahova. Ugyhogy komolyabban nem keresem a tarsasagukat mar. Mondjuk a 2 srac, akikkel a szulinapomon voltam meg biztos felbukkannak az eletemben, nagyon kedvelem oket :)

Most viszont azt hiszem eleg sokat irtam mar :D

Szoval mindenkit millioszor puszilok es nagyon olelek otthon. Hianyoztok am nagyon :(

2 megjegyzés:

  1. fel a fejjel, Regi! szeretünk!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretetszeretet...a szeretethiányt orvosolni.. Bár gondolom, ebben a kis srácok, meg a spanyolok jobbak. De a legjobb Isten, aki viszont tényleg minden(ki)ben ott van legbelül :)

    VálaszTörlés