2011. november 2., szerda

hoooppaarree :D

Tegnap Zsoltival talalkoztunk. Korulbelul 2 oraval kesobb, mint megbeszeltuk... Zsoltinak vissza kellett mennie az oystereert... Addig en gondoltam egyet es megneztem a Piccadilly circust- az egy olyan hely, ahol a szerelmesek eloszeretettel talkoznak, mert ilyen kis romantikus. De most minden felujjitas alatt van, szoval minden fel van allvanyozva. De azert lattam egy szep szokokutat aminek a kozepen egy Amor-szobor van a nyilaval. Es megszegtem a fogadalmamat, miszerint novemberig nem veszek semmit karacsonyra, megvettem az elso aprosagokat. Egy tok jofej fiatal srac volt az elado. 5 font volt a visszajaro es latom, h elovesz egy marek aprot, na mondom kossz, en direkt jofejsegbol nem a kicsibol bogarasztam, mert nekem is van egy csomo. Mondtam is neki, h huu ne mar, egy csomo apro. Erre elkezdett nevetni es meg kisebbeket valogatott nekem csak ugy kedvessegbol... de csak szivatott, jofej volt amugy. Meg neztem ajandekboltokat, konyves boltban is jartam, meg maszkaltam a Trafalgar Square-en. Turelmetlenul vartam Zsoltit... :P


Csinaltunk mokas videokat, utana meg visszavittuk a telefonomat, vettunk egy ujat, ezuttal samsung galaxy-t. Amugy nagyon hulyek voltak az argos-ban, ahol vettuk a telefont, mert eloszor mondtak, h persze lavasarolhatjuk az arat naluk, csak mikor mondtuk, h a samsungot szeretnenk, atkuldtek minket egy masik aruhazukba, h nauk elfogyott. Ott meg egy feket csavo (aki amugy a manager volt...szivas :S) eleg goromban elzavart minket, pedig papirt is kaptunk, h lefoglaltak nekunk ott egy telefont...na mind1, visszamentunk a masikba, ahol megkerdeztek megfelel-e ha inkabb visszaadjak a penzt. Mondtuk, persze oke. Es a lokottek visszavfzettek az egeszet, ami a blokkon volt, a 15 fontos havi feltoltest is :D szoval egy honapig ingyen telefonaltam, sms-eztem, neteztem telefonrol :D nem rossz.
Szoval atmentunk a 3 uzletebe,h ott vegyuk meg naluk. Elgeunk volt az argosbol! Ismet kuldhettem szet a smseket, h masik szamom van. Dehat 3000 sms-bol csak kijon az a 20on valahany :D


Utana meg bementunk jo kis boltokba az Oxford streeten, a segitsegert cserebe meghivtam Zsoltit egy esernyore. 5 font volt a ketto egyutt, es ugyanolyan, mint amilyet venni akartunk 3 fontert mashol...


Mikor mentem hazafele mar sotetedett, hjaa nem is irtam, h mar minden fel van diszitve karacsonyra. Na de szoval hazafele vegigbuszoztam az Oxford streeten. Meg nem volt teljesen sotet, ugyhogy meg nem egett az osszes feny, de igy is lelegzetelallitoan gyonyoru volt :O soha eletemben ne lattam meg ilyet. Meg kell neznem teljesen sotetben is!!! lehet holnap este elmegyek, huu tenyleg irok is az egyik lanynak, h nincs-e kedve eljonni velem, de ha nem jon, egyedul is elmegyek. Na mar meg is irtam neki :D


Este meg talalkoztam kulfoldi au pair lanyokkal :) irto jo volt! 5en voltunk, mind kulonbozo nemzetiseguek: sved, nemet, holland, portugal es persze en magyar :) jaajj nagyon jo volt, tok sokat nevettunk. beultunk egy pubba, es ugy koccintottunk, h mindenki a sajat nyelven mondta, h egeszsegedre! :D meg 5en ettunk egy kicsi csokitortat vagy legalabbis valami olyasmit, senki nem tudta, h igazibol mit is eszunk, de ahhoz hasonlitott a legjobban szoval ugy hivtuk. Kit erdekelt, h mi az valojaban, iszonyatosan finom volt :D Megbeszeltuk, h legkozelebb egy masik pubba megyunk, meghogy a 2 kis tudtlankankat, akik meg nem voltak poundland-ben bevezetjuk az elet szepsegeibe es elvisszuk oket :D Annyit nevettunk, h pont ugy vagyunk mind, h ha elmegyunk mellette nem birjuk ki, h ne menjunk be es hamar bementunk nem birjuk ki, h ne vegyunk valami edesseget. Mondta is mindig a sved lany, h en mondom nektek, veszelyes dolog itt elni :D
Meg beszeglettunk, h ki miert, s hogyan jott ide. Kinek milyen a csaladja, mennyi gyerek, mennyi munka es megallapitottuk, h mind szerencsesek vagyunk :) rendes csaladjaink vannak, jofej kolykokkel. Talan a portugal lanynak a legrosszabb, de nala is talaltunk pozitivumot. Neki addig kell dolgoznia este mig az anyuka haza nem er a munkabol, azmeg sokszor este 9-10 korul van. De csak egyetlen 4 eves kislany van nala, aki napkozben nursary schoolban van (olyasmi mint nalunk az ovi- januartol Ned is jarni fog heti 2x vagy 3x). tehat lenyegeben mindunknek jo :) 11 korul vettuk ra magunkat, h elbucsuzzunk, 5bol 4unknek reggel 7tol talpon kellett lennie masnap (szerencses 5.) :D Voltak nagy olelesek, nice to meet you-k meg satobbik a bucsuzasnal :D


Ma meg megint dolgoztam es suliban voltam egyszerre. Ez tud a legkimeritobb lenni. A Baby mar ebren volt delutan, mikor hazaertem a sulibol, es ugy sokkal nehezebb elvegezni a munkamat. De csak sikerult :) Este meg en vigyaztam a sracokra. Es utana beszelgettem kicsit Jimmel. Felek vele beszelni, annyira elharapja mindig a szavakat, h alig tudom megerteni, amit mond, de most rajottem, h mar vele sincs annyi godom, mint eleinte volt :) megadtam neki az uj telefonszamomat ;)


Na ennyit mara! Najo talan meg annyit, h este tok jot chateltem Kristoffal ;)
Es meg az oysterrol eszembe jutott, h megtanultam egy uj angol nyelvtorot, olyasmi mint a boszorkanyos, csak ez osztrigas, le is irom ide:
A noise annoys an oyster, but a noisy noise annoys an oyster more! :D nagyon tetszik nekem. Es ez  tongue twister felebresztette azt a gondolatot is, h itt miert egy osztrigaval kell mindenkinek kozlekednie... hmm nem tudom, talan majd megkerdezem Zsoltit :D
Na tenyleg befejeztem mara, amugy is menni kene aludni, bar holnap csak reggel dolgozom, aztan majd csak tanulok meg pihizek, este meg irany az Oxford Street ;)

Millio meg megegy puszi haza!

UI: ma meggyujtottam este egy gyartyat, es holnap is megfogom a holtak tiszteletere, meghogy en is kicsit ossszeszedjem a gondolataimat :)
na csokok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése