2011. november 26., szombat

meg mindig nem a toppon

Valahogy nem birok rendesen talpra allni. Neha mar mar jokedvem van es ujra tortenik valami nagyon bena dolog. Annyira elkeserito... :/

De ugy dontottem, h inkabb nem panasszal akarom megtolteni a blogomat. Meselek a jobb dolgokrol. Azert azt nem igerem, h felhotlen lesz, de megprobalok a jo dolgokra koncentralni. Hisz az elet tele van szepsegekkel, csak eszre kell venni oket. Ma pont ez jutott eszembe, mikor egy buszon ultem. Hogy csak ugy sutott ram a nap egy nagyon hideg, szeles napon, talan Isten akart megsimogatni vele... valahogy a buszon ulve mindig tul sok idom van gondolkodni meg szomorkodni, de megis csak ugy megsimogatott par napsugar. Joerzes volt :)

Penteken reggel tovabb kellett dolgoznom, mert Gosia csak delre jott. Este viszont elmentunk egy francia lannyal bulizni. Ugy volt, h sokan leszunk csak a tobbiek lemondtak, oda se neki. Jo volt ez igy, kesobb meg egy magyar lany is csatlakozott hozzank, szoval 3an voltunk. Haat a szorakozo hely ahol voltunk... hmm jo zenek mentek. 3 teremben 3 kulonfele zenei stilus. Viszont az kicsit problema volt, h hmm hogy is fogalmazzak... talan tobb ferfi volt ott, mint no, eshaat elg ramenosek voltak. Allandoan egymast huztuk ki valaki karmai kozul a lanyokkal :P Szoval nem is maradtunk zarasig, olyan 1 korul eljottunk. Ugyvolt, h lesetalunk egy par metromegallot, hisz a metro mar nem jart akkor es csak messzebb volt mindegyikunknek busza. Es utkozben megszolitott minket egy srac, h nem tudjuk-e veletlen, h merre van az Oxford Circus es, h onnan hogy tudna eljutni a Hyde Parkhoz. Mondtam, eppen oda tartunk, szoval ha gondolja jojjon velunk.
O meg nagyon megorult nekunk elovarazsolta valahonnan a baratjat is es nekiindultunk.
Annyira jo erzes volt, h tudtam hol vagyunk, merre kell mennunk es miutan pontos leirast adott, h hova szeretne menni megtudtam keresni a nekik legidealisabb buszt. Tok jo volt, h tudtam valakinek ugy igazan segiteni es raadasul angol nyelven. A baratnoimnek meg tovabb kellett menniuk mikor odaaertunk egy buszmegallohoz, szoval egyedul maradtam veluk. De amennyire ok orultek nekem enis legalabb annyira orultem nekik. Ugyanis korulbelul 20 percet vartam a buszomra, de igy legalabb nem voltam egyedul :) Nagyon jofejek voltak, osztrakok es csak utazas celjabol vannak itt. Ajanlottam nekik egy csomo jo kis helyet, amit nezzenek meg. Foleg a Winter Wonderlandot!!! hamar ugyis ott van a hoteljuk a Hyde Park mellett, es ok meg nem is hallottak rola... szoval talan majd megnezik :)

Ma meg vegre talalkoztam Dominikaval. Feljott a hetvegere Londonba (volt sulistarsam, aki egy London melletti kis faluban lakik). Szoval vele a baratjaval meg megegy magyar lannyal beultunk egy pubba. Aztan nekem sietnem kellett haza, mert Gosia 6ig volt itt a gyerekekkel.

Szoval ma este 6tol hetfo reggelig munkaban vagyok :( Igazabol nem lenne gond, csak az bant, h ez az elso adventi hetvege :( es ezt mondjuk nem pont igy kepzeltem el... Gosia megcserelte a napjainkat, egyebkent szombaton dolgoztam volna en. Es tok rossz, h megcsak meg sem kerdezett. Egy ujabb beka, amit le kell nyeljek tole, vajon sok lesz meg?

A spanyol sractol valoszinuleg mar nem fogok tudni elkoszonni, szerdan utazik. Es kicsit morcos voltam, mert egyutt talaltuk ki, h menjunk valahova bulizni penteken es hogy hivjunk sok embert, es aztan vegul mashova ment. Szoval en nem fogom ujra megkeresni, o meg talan mar nem fog engem. Azert sajnalom. Es kicsit nem ertem. Na mind1, nem is akarok ezzel foglalkozni. Amugy sokan meg az ismeroseim kozul ma (szombaton) voltak egy egynapos korutazason es azert nem jottek penteken bulizni. Oda se neki, nem volt ez igy rossz ;)

Jaa es ha mar a vege ilyen kicsit pesszimistabb lett akkor mar azt is megemlitenem, h penteken a francia lanynal felejtettem a penztarcamat az osszes iratommal :S szoval ma reggel koran mar keltem es mentem erte Fulhambe... kiraly volt :)

Mennek mar haza. De marcsak 25 naap!!!

Sok puszi meg miegymas!

Jaa es koszi a kommenteket ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése