2011. november 6., vasárnap

jokis partys szombat este

Csutortokon dolgoztam, akarcsak kedden, ugyanolyan volt minden. Delben rohanas nyelvsuliba majd vissza... munka, munka, munka... es este itthagytak a sracokkal. Ekkora hiszti meg sosem volt eddig ebbol. Ned teljesen ki volt kelve magabol, uvoltott, emiatt a Baby is William meg bekesen aludt, pedig olyankor meg boven ebren szokott lenni... nem is ertettem ezt. Tiszta orulet volt. Babyt vagy 20 percig dajkaltam, h elaludjon, Nedet meg William altatta el, aki felebredt a larmara, (visitott mindket kicsi) szoval volt egy nagy koszi neki :)

Penteken azt hittem dolgoznom kell, de megis jott Gosia, nekem meg semmi programom nem volt. Igyhat filmeket neztem, mostanaban mar figyelek arra, h ne amerikai, hanem britt film legyen. Sokkal jobban megertem, Nicola meg Gosia csodalkozott is rajta. Azt mondtak, h pedig altalaban jobban ertik a kulfoldiek az amerikai akcentust, haat nem tudom. Mind1
Este megint en voltam a sracokkal. Most sem volt egyszeru az elalvas, de jobb volt, mint elotte nap. Most bar Ned felekelt, h de o nem tud aludni, legalabb nem hiszteriazott. Mondtam, h ottmaradok vele kicsit, segitek neki elaludni. Es simogattam mig el nem aludt, draga volt, mikor abbahagytam pedig ebren volt o kezdte el simogatni az en kezemet :) egyem meg a kis dragat :)

Szombaton josokaig aludtam. Utana elmentem kicsit hammersmithbe setalni, vasarolgatni. Megvettem az elso ajandekokat karacsonyra :) Kozben Kristoffal beszelgettunk telefonon :)
Utanaaa bonfire night. Talalkoztam egy magyar sraccal, akivel mentunk megkeresni nehany kulfoldi au pair lanyt egy parkban. Sikerult is megtalalni oket, ultunk ott, hulyeskedtunk, iszogattunk... komolyan Deakter feeling-em volt :D utana kezdodott a tuzijatek, it was amaziiing!!! es meg a tuzijatek utan maradtunk kicsit a parkban, sokat hulyeskedtunk, termeszetesen angolul :D marha jofejek voltak ezek a lanyok. Csak meg nem akartunk atmenni a szorakozohelyre, ami tervbe volt veve, mert nagyon koran volt, aztan kesobb csak-csak elindultunk. Iszonyatosan jot buliztunk, meg jott egy csomo mindenki. A lanyok ismerosei, spanyolok fokent, de masok is, jott egy magyar lany is meg. De mar ugy bele voltam lendulve az angolba, h fura volt magyarul szolni hozza, es sokszor angolul kerdeztem tole, mert eszembe se jutott, h megtehetnem magyarul is. O meg folyton mergelodott miatta :D kesobb azert o is belelendult es ha beszeltunk felig magyarul, felig angolul tettuk :D mokas volt. Meg ugy egyebkent rengeteg mindenkivel beszelgettem angolul. Egy francia sracrol megtudtam, h volt a Sziget fesztivalon es eleteben jobb alkoholt nem ivott meg a palinkanal :D egy brazil sracrol, h a nagymamaja M.o-n szuletett es tudja azt a szot, h: Igen. Meg beszeltem kicsit egy amerikaival meg meg soksok mindekivel :)
Es holnap, vagyis az mar ma lesz egy csomoan a tarsasagbol, akik egyutt mentunk, egyutt fogunk ebedelni, mert mondta az egyik spanyol csaj, h az egyik baratjanak, Sergionak, aki szinten ott volt velunk, ez az utolso hetvegeje itt, szoval elbucsuztatjuk. :D dejooo, tok jo lesz megint latni oket :)
Hetfon meg lehet randizom egy angol sraccal... HA felhiv :D Mondtam neki, h de idegesiteni fogja, h nem beszelem jol az angolt, de azt mondta, h kizart es ez a legjobb modja, h jol megtanuljam az angolt... majd segit :D haat kivancsi vagyok mi lesz :D

Najolvan ennyit, megyek aludni, mindjart kelnem kell az ebedhez, irta Carmen sms-ben, h ne legyek lusta, gyerunk :D visszairtam, h nem lustavagyok, csak faradt, de azert ott leszek :D

Jaa meg annyit, h Zsolti feltett netre par kepet, szoval azt megosztom veletek: http://www.zsoltshow.hu/zsolesz/anglia/regi_es_zs_angliaban.html
Vannak kepek a szobamrol, a gyerkocokrol meg mindenfelerol...

Sok puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése