2011. október 31., hétfő

egyedul toltott napok

4 napig nem volt itthon a csalad. Eleg vegyes erzelmekkel telt ez a 4 nap. Volt, h nagyon jol elvoltam, volt, h nagyon maganyosan ereztem magam. Meg persze ilyenkor ujra feltor az intenziv honvagy...


Pentek este ugy volt, h talalkozunk Judittal, de irt egy uzenetet, hogy inkabb megse mert nagyon faradt. Masnap delutan talalkoztunk azert. De a pentek este igy nem volt valami fenyes, viszont egy nagyon jofej torok sraccal 1 orat beszeltunk skypeon angolul :)


Szombaton meg sokaig aludtam, du. talalkoztam Judittal kicsit, estfele meg irany a halloween party. Egy lannyal egyutt mentunk. Es ugy volt, h utana at akartam volna menni egy masik buliba, de mind3 lany, akit hivtam visszamondta, egyedul meg nem akartam elmenni. Mar csak azert sem, mert le volt zarva a District line, ami miatt kicsit problemas lett volna. De mint utolag kiderult, nem jartam rosszul, a bulin az egyik lany mondta, h oda ha jot akarok magamnak ne menjek. A legalja magyar nep van ott. A tobbseguk fiu. O is mikor bement valahogy ugy erezte magat mintha o lenne a hus, amit az oroszlanok koze bedobtak. Mindneki ramaszott ilyen szanalmas szovegekkel. Az meg a masik, h minden alkalommal verekedes van ott.
Azert jo volt ezt nem megtapasztalni a sajat boromon. Amugy miutan a lany, akivel mentem eleg hamar lelepett egyedul maradtam egy tarsasagban, ahol mindenki mindenkit ismert rajtam kivul :D de nagyon joo volt, mindenki tok rendes volt. Az egyik srac meg haza is kisert, szoval nem kellett ejszaka egyedul utaznom.


Juuujj es tok jo, mert ez a srac meghivott egy flash mob-ba!!!! O az egyik szervezo :D waa irto jo, mindig benne akatam lenni egyben. (az az, amikor egy teren, vonat allomason, etteremben vagy akarhol sok beszervezett ember elkezd enekelni vagy tancolni, vagy csak megdermednek) Kilinkelem a kedvencemet nektek :D
http://www.youtube.com/watch?v=bQLCZOG202k


es itt van a zene is, amire majd tancolunk, a bena fintness edzest ne nezzetek hozza :D
http://www.youtube.com/watch?v=UpdZWr2GWLI


Es csupa au pairek leszunk benne, nyilvan kulonbozo nemzetiseguek. 3 szervezo van: a magyar srac meg egy francia srac, es egy nemtudom milyen nemzetisegu lany. Es ugyebar az egesz angolul megy. Irto kiraaly!!!


Vasarnap ataludtam a fel napot, kb 6kor fekudtem le reggel... Este meg volt nagy oromkodes, mikor hazaertek a sracaim :) uj frizurak, vicces sztorik stb.
Ned tokre beleharapott a labamba, de csak jatekbol, epp kiskutya volt, enmeg a Babyvel foglalkoztam es nem figyeltem ra. Haat nadragon keresztul is felsertette a bort es egy lila kis foltot hagyott maga utan... :D koszi Nedyyy!!!


Es amit meg akartam irni, h szombat este eleg durvan toltak itt a halloween-es dolgokat :D mindenhol halott menyasszonyok, vampirok, zombik, veresre kaszabolt emberek, kaszasok miegymasok maszkaltak. De lattunk egy hatalmas nagy nyulat is :D az mar inkabb a farsangot idezte fel. A lenyeg, h eleg komoly jelmezek voltak, mindenki minnel inkabb be akart oltozni :D mokas volt nagyon. De igazibol csak holnap van Halloween, kivancsi vagyok mi lesz! :)


Rengeteg puszi haza mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése