2011. október 14., péntek

az az en lyukacsos agyam :D

Tegnap elfelejtettem irni :O Nem tudom mi tortent, eszembe sem jutott. Szoval osszefoglalom a tegnapi napot is. Voltam megint nyelvsuliban... en mostmar kezdek kiakadni :D Beszeltem Nicolaval, h ebben a csoportban is nagyon hasonlo a helyzet, mint az elozoben. Csak elso lelkesedesemben hittem, h sokkal jobb lesz nekem. De megint ezek a nyelvtani feladatok... a kisujjambol jonnek. Ez persze nem azt jelenti, h en vagyok profi, hanem azt, h alacsony a kovetelmeny. Es az a problema, h az ora tul nagy szazalekat teszi ki. pedig ez beszed-hallgatas tanfolyam!!!!! Nem is ertem ezt komolyan :@ annyira duhito.
Nicola mondta, h mivel most meg csak helyettesito tanar volt, probaljam meg a sajat tanarunkat is. Meg esetleg beszeljek vele, h nem tud-e ajanlani ott egy nekem megfelelobb csoportot, vagy ha gondolom kerjek tole nehezebb nyelvtant. De ha nehezebb nyelvtant kerek azt nem tudom megcsinalni, mert kulon nekem nem fogja elotte elmagyarazni, h hogy is van... Ha semmi nem jon be, akkor valoszinuleg vissza megyek abba a suliba, ami a masik lehetosegem lett volna. Mondta Nicola, h azert gondolta, h jobb lenne nekem, mert az egy egyetem, es csupa fiatal jar oda. Szoval valoszinuleg mindenki pont ugy van ott a nyelvcsoportban, mint en, hogy mar tanultak angolt, meg van alap nyelvtantudasuk, csak nem tudnak jol kommunikalni. Szoval ott nehezebb nyelvtan van, konnyebb beszeddel. Mondjuk ezt jobb lett volna mar akkor is tudni...
Es igazabol az a baj, h ketszer annyiba kerul, mint a masik, ahonnan valoszinuleg nem fogom visszakapni a penzemet, ha otthagyom oket, ott pedig nem hiszem, h levonnak a koltsegbol, amiert kesobb kezdem. Szoval egy csomo ablakon kidobott penz :S Na de nem mind1, ezert jottem ide, h jol megtanuljak angolul, ha ez az ara, akkor megfizetem. Csak mar olyan elkeserito ez az egesz... :/

Es csutortok este en vigyaztam a sracokra. Tok jo volt :) Ned minden hiszteria nelkul ment aludni, az en kis NedyBaby-m :) tok aranyos, szokta nekem mondani, h my RegiBaby, az anyjanak meg azt, h Darling. mokas nagyon , mindig koppint tolunk, es mar eszrevettem, h tanult tolem szot :)
Aztan Williammel kellett matekoznom meg betuznom is. Szegeny tok keson ert haza, es kb, ahogy becsukodott mogotte az ajto csongetett a szaxofon tanar. Es utana meg hazi. Es penteken ugyebar minden heten spelling-test van... szoval egy ido utan mar kicsit ki volt szegeny. Elpanaszolta nekem, h tul van terhelve, h tul sok mindent kell csinalnia, es nem is szereti. Zongora is meg szaxofon is, tok felesleges... Olyan aranyos volt. Ezekutan meglagyult a szivem, kicsit csaltunk a matekhazijaval :P Becsulni meg merni kellett dolgokat...
Aztan mondtam, h van meg 35 perce lefekves elott, szoval minnel hamarabb lebetuzi nekem helyesen, amit mondok, annal tobb ideje lesz tv-t nezni lefekves elott. Belatta az igazamat, szoval utana mar nem nyavalygott tovabb :)

Este meg chateltem egy csoporttarsammal angolul :) a bangladeshi lannyal :) tok jo volt.

Ma meg reggel felpakoltuk az osszes gyereket, mert megint mentunk abba a klubba, ahol Nicola teniszezik, csak most elobb elvittuk Williamet a suliba es rogton onnan mentunk. Most szavakat tanultam a piheno idomben. Ebedidore hazaertunk, ettunk, utana mindenki szepen lefekudt aludni, en meg nekilathattam a dolgomnak. Pont vegeztem mire felebredtek :)

Delutan meg jott William egyik baratja meg a kishuga (Nedhez). Szoval itt volt nekunk 5 kisgyerek :O De eljott veluk a nannyjuk is, elfelejtettem a nevet, meg nem nagyon beszeltunk. nem is tudom megmondani miert, csak igy jott ki.
Itt is vacsiztak a gyerekek, es utana mentek haza. Akkora szemetdombot hagyva maguk utan, h csak na! Szoval ment a porges vegig. Utana meg furdetni a kicsiket, elpakolni a konyhat. Baby`s bedtime. Rendberakni, amit a nappalival muveltek... stb
Nem mondhatom, h unatkoztam ma :)

De hianyoztok otthonrol nagyon. Hianyzik az otthonom. Es bocsi, h mar regen telefonaltam, csak mindig nagyon keso volt otthon mire odajutottam, h telefonalhatok, aztan olyankor mar nem akartam zavarni. De sokat gondolok Ratok!!!
Sok pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése