2011. október 17., hétfő

jokis hetvege ;)

Szombaton jo sokaig aludtam. Aztan eleg sokat telefonaltam az otthoniakkal, s kozben mar utra keltem a Queen`s way fele, ahol talalkoztam egy masik magyar au-pair lannyal. Tok jo, h ilyen kozel lakunk egymashoz. Setaltunk egy jo nagyot  Hyde Parkban. Van egy hatalmas to benne, es lehet vizibiciklit berelni :D irto mokas, a parocskak ott tekernek a tavon. Marha romantikus, kb 150en vannak ott rajtuk kivul es mindenki oket nezi.
Aztan kilutunk a Marble Arch-hoz. Na ez az a hely, ahova vissza kell majd mennem egyszer csak ugy tanulmanyozni a buszokat... ejszaka kicsit belekavarodtam, de errol majd kesobb. Szoval ott van egy hatalmas zold hmm talan szobornak neveznem. Es egy orral lefele nezo hatalmas lofejet abrazol :D irto mokas. Meg van egy szoborcsoport is ott. Olyan mintha oriasi gumicukor figurak lennenek. Egyaltalan nem dekorativ egyik sem szerintem. Na mind1.
Aztan elsetaltunk egy darabon az Oxford streeten. Elhataroztuk, h marpedig mi bemegyunk egy mekibe tortillat enni, es le is fogunk ulni!!!! :D Ekkora tomeggel eddig csak koncerten vagy valami ahhoz hasonlo rendezvenyen talalkoztam azt hiszem. Na de a 3. helyen sikerrel is jartunk!!
Es kepzeljetek, az Oxford Streeten mar fel vannak rakva a hatalmas egok. De meg nem vilagitanak, megneztem este.

Ezutan mar hazafele vettuk az iranyt, enis felszalltam egy buszra, mikor eszembe otlott, h Laci a varosban van, es talan felhivnam, h osszefutunk-e akkor, hiszen beszeltunk rola. Es meg is beszeltuk, h kimegyek hozzajuk a vilag vegere eszakra Willsden Green-be. Hozza kell tennem, h otthon felejtettem az ujjonnan vasarolt, meg egyetlen egyszer sem hasznalt terkepemet :D Na de minden tok siman ment, vagyis majdnem, de csak osszetalalkoztunk azert :D
Szoval tok jo, megismertem meg 2 magyart. Laci batyjat, meg nekik egy gyerekkori baratjukat, akihez mentunk. vacsiztunk, hmm nagyon finom volt, kar volt elotte betolni azt a tortillat, tele voltam... aztan soroztunk, ismerkedtunk, sztorizgattunk stb :) elegge jo volt, alig birtam ravenni magam, h elinduljak haza. Pedig tudtam, h tobb, mint 1 ora hazaernem,es masnap kelek koran, mert megyek  Zsoltinak segiteni Ilfordba koltozni... Aztan csak sikerult olyan fel12kor elindulnom.
Atszallassal kellett mennem. A Marble Arch-on kellett atszallnom. Na igen, vissza kell menjek oda vilagosban tanulmanyozni a buszok utjat. Eltartott egy darabig mire megtalaltam a nekem valo buszt, de csak meg lett, es haza is ertem vele :)

Ma reggel 7kor indulas Leytonba. Ezuttal busszal, nem metroval. Masfel ora alatt ott is voltam. Meg is lepodtem rajta, csak ugy suhantak a buszok a megallok mellett, kb 0 forgalom, dejooo volt vegree :D
Zsoltinal rendbe raktuk a szobat, kitakaritottunk, felpakoltunk es nyomas Ilfordba. 2 busszal, soot 3mal mert egyre felpattantunk 1 megallo erejeig... mar az is hatalmas segitseg volt... A cel elott pedig kb 100 m-rel kitort az egyik borond kereke :D haat elegge nevettunk a helyzet abszurditasan, foleg, h amint Zsolti kezben kezdte el cipelni letort a fule is... szoval mar szamoltuk, a hazszamokat, a 40esig kellett eljutnunk... meg csak a 18asnal voltunk ekkor... az a kis rovid ut merhetetlenul hosszunak tunt. De vegul 10 perccel az igert ido utan csak betoppantunk.

Utana vasarolni mentunk. Majd kajaltunk egy gyorskajaldaban. 2 fontert kaptunk egy csirkes hamburger menut. hmm nem rossz ;) Aztan meg visszavittuk a cuccokat sokat beszlgettunk telefonon az otthoniakkal, a buszon csinaltunk idota videot, ahol Zsolt turorudit evett egy londoni buszon, ahol rajtunk kivul nem igazan volt feher ember :D meg este megmutattam Zsoltnak az itteni templomot, elegge bejott neki is azt hiszem ;) Utana mar mindketten hazamentunk pihenni. Eleg faraszto volt ez igy azert...

Zarom is soraimat es megyek aludni.
Puszedliiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése