2011. október 19., szerda

ujra

Nem irtam egy par napja... es most mentegetozhetnek azzal, h nagyon elfoglalta vagyok, de nem teszem. Hiszen mindenkinek arra van ideje amire szakit, en pedig nem szakitottam idot arra, h irjak...
Szoval most megprobalom nagyvonalakban osszefoglalni ami a hetvege ota tortent.

Hetfon reggel nekem kellett suliba vinnem Williamet. Most eloszor. Ugy volt amugy, h Nicola viszi, de Jim felhivta, h valami fontos papirt otthon hagyott, ugyhogy faxolnia kellett. Nekem meg gyorsan `shose on` es nyomas,mert mar amugy is kesesben voltunk. William mar a buszon is mondta, h told off-ot fog kapni... mondom bumm neki es akkor mi van? A sulitol nem messze azonban kozolte, h o ma nem megy suliba. Mondom, mar hogy ne mennel?? Es ekkor kitort a hiszti. Oriasi krokodil konnyek, kiabalas... Sose lattam meg ilyennek. Tokre ketsegbe volt esve, h 10 perce kellett volna odaernie. Most mi lesz??? Folyton azt bombolte, h rosszul erzi magat, iszonyatos fejfajasa van, haza akar menni, nem fog suliba menni, le fogjak szidni... stb. Soksok gyozkodes es 2 telefon Nicolaval vegul ravette, h bemenjen. Jol indult a hetem mondhatom...  
Delutan meg Zsolttal meg 2 masik magyarral elmentunk a British Museumba. Tok jo volt, eddig nem ismertem a masik 2 magyart es nagyon jofejek voltak :) Egyikuk sincs meg itt tul reg ota. El is terveztuk, h legkozelebb is megyunk csak egy masik muzeumba :) meg a lannyal megbeszeltuk, h elmegyunk egyutt bulizni ;) csak nem tudunk most hetvegen menni, mert penteken meg szombaton is babysittelnem kell este.

Kedden delelott a nyelvsuli elott visszafekudtem aludni annyira kimerult voltam. Hat ennek az lett a vege, h elaludtam :D 15 perc kesessel estem be az oramra. Es tokre elbizonytalanodtam megint, mert most a sajat tanarunk volt es ujdonsagot tanitott nekem. Olyan nyelvtant, amirol meg nem is hallottam. Es Nicola mondta este, h pedig ez hasznos... en meg sose senkitol nem hallottam... na mind1. Most tesztelem meg egy kicsit ezt a tanart, ezt a csoportot.
Este feltettem magam egy skype forumra vagy mi a csodara, ahova az emberek kiirjak a skype cimuket, h mi az anyanyelvuk, es milyen nyelvet szeretnenek gyakorolni. Es aki kedvet kap az felveheti oket. Meg aznap este 6an felvettek... Elegge leszivta az agyam, h angolul chateljek, de marha jo volt, es nagyon hasznos!!!
Beszelgettem egy mexikoi sraccal, nalam este fel12 volt, nala delutan fel6 mikor elkoszontunk :Dvicces volt, o joejttel en szep napottal... O lett a kedvencem a 6bol.
Jaa es ma felvett megegy srac, o Perubol, ott is eleg nagy az idoeltolodas...

Ma meg egesz nap dolgoztam. Nincs mit nagyon kiemelni belole. Hosszu volt es faraszto.

Jaa es megkostoltam a cheese cake-et :D fincsi nagyon ;)

Na most ennyit, mert van itt kozben angolul uzeno chatpartnerem ;) Meg megegy magyar au pair lany, akivel hetfon fogok talalkozni :)

Soksok puszit kuldok hazaaa!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése