2011. október 3., hétfő

hmm nem tudom, csak egy hetfo

Ma reggel irto jofejek voltak a sracok :) Ned mostansag mar dzs-vel mondja a nevemet irto jofej, ahogy mondja. Gosiatol tanulta el, csak o hiv igy itt :) Es reggel mikor meglatott, Hi Redzsiiii, es odajott megolelgetett es kerte, h hadd uljon az olembe :) Kozben William bemutatta nekem a legujjab szerzemenyet, egy taviranyithatos helikoptert. jesszus, komolyan mondom, h felek tole :D repul es akarmerre tudja iranyitani... es ha tul kozel jon hozzad es megcsap a propeller az elegge faj, ezt sajnos tapasztalatbol mondom... :S az egesz vallam tok voros lett, kesobb marcsak 2 hosszu piros csik jelezte a nyomat... fantasztikus :D de cserebe lathattam, hogyan tud William a piritoson landolni, vagy a vajban, jovolt nagyon, de sokat nevettunk :D Ned is fel tole kicsit, de en jobban azt hiszem. Es ezekkozben turorudit eszegettunk :D Zsolti hozta, nagyon szeretik a sracok. Delutan Gosianak is adtam egyet, neki is nagyon izlett.

Kesobb nyelvsuliba mentem. Megbeszeltem Gosiaval, h innentol tudna jarni csutortokonkent, szoval nem kell aznap dolgoznom. Es akkor atalakulna ugy a hetem, h kedd-csut tanfolyam (egy szinttel feljebbi) es szerda-pentek melo. Szoval mentem is es megbeszeltem a nyelvtanarommal. kedves volt nagyon. Kerdeztem tole es mondta, h nem gondolja, h tul nehez lesz az nekem. Es megbeszeltuk, h holnap meg nem tudok menni, mert Gosianak valami elinteznivaloja van, ugyhogy en leszek helyette, de csutortoktol oda jarnek. Es mondta, h jojjek szerdan meg az o csoportjaba ha van kedvem. Mondtam, h persze, h van :) Annyira aranyosak voltak a csoporttarsak, mindenki kerdezte, h tenyleg csoportot valtasz? I`m so sad!!! meg hasonlok, de aranyosak voltak. Csak aztan este itthon mondta Gosia, h megsem lenne neki ez annyira kiraly, szoval vegul valoszinuleg azlesz, h masik intezetbe fogok jarni. Mert miutan a tanarno is azt mondta, h ugy gondolja a feljebbi szint jobb nekem, nem akarok itt maradni, de kedde-csutortok pedig nem tudok jarni. ugyhogy messzebbre megyek de ugyanugy hetfo-szerdan. Nicola azt mondta holnap felhivja a tanarnomet. Szoval igy lesz.. kicsit sajnalom :( igy nem fogom tobbet latni a csoportomat sem :(

A tanfolyam utan Cristinaval egyutt jottunk el, tokjot beszelgettunk :) tenyleg egyre jobban megy... Utana talalkoztam Zsoltival. Vettunk nekem egy uj telefont. Igy atlkerultem a 3-hez, es majd tudunk ingyen beszelni Zsoltival. Meg fillerekert tudok haza is telefonalni, vagy belephetek Zsolti skypejara es akkor akar ingyen is :)
Szoval jonagyot nyertem vele. Az meg a masik, h az otthoni viszonyokhoz kepest nevetsegesen olcson vettem egy eleg meno telefont, amihez kaptam rogton 4500forintnyi feltoltest, szoval meg annal is olcsobb volt lenyegeben...  Mostmar van 3 telefonszamom :D mokas.
Es csutortokon megyek fodraszhoz! :) Van idopontom, remelem odatalalok ;)
Es mar megvan a program kovetkezo hetvegere ;) de majd akkor meselek rola.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése