2011. október 10., hétfő

vegyes

heyhoo! :)

Tudom, nem irtam... :) most egy darabig nem is fogom tulzasba vinni. Jobb szeretek a gyerekekrol irni, akik most nem lesznek itt egy hetig. jesszus nem is tudom, hogy fogom kibirni... hianyozni fognak nekem, es eleg maganyos leszek azt hiszem.

Amugy a hetvegen megint talalkoztam egy magyar sraccal. Sokat hulyeskedtunk, ugymondtuk, h kotekedtunk egymassal :D jo volt.

Meg neztem egy marha jo filmet a hetvegen. Utolag rajottem, h nem sokat javitott az angolomon, mert nem sok beszed volt benne, de nagyonn tetszett. Az a cime, h 127 hours. Nem tudom van-e magyarul, de ha van kedvetek nezzetek meg, nekem nagyon bejott. Vagy ugyis irhatnam, h I`ve ice for it. Ezt ma tanultam :D
Egyszer megkerdeztem Gosiat, h ismer-e angol szleng szavakat, es mondta, h persze, eshogy irjam be youtube-ra, h english slang es akkor majd talalok errol jo kis videokat :) szoval ma ezt meg is tettem es irto jo kifejezeseket tanultam, pl amit elobb is irtam. De olyan is van, h let`s go bananas- ez azt jelenti, h gyerunk csinaljunk valami orultseget :D vagy egy budos emberre mondanak olyat, h B.O. ami a body older roviditese, irto vicces :D meg van early bird is, ez olyasmi mint nalunk a hajnalban kukorekolas :D vagyis, nem is egeszen... haat arra mondjak, aki mindig elso, aki mindig nagyon hamar odaer mindenhova. Nagyon tetszett nekem ez a video. Megneztem egy csomot. Meg nem is csak slang szavasokat, hanem mas nyelvtanitassal foglalkozot is ;) hasznos volt.

Na de arra gondoltam, h mivel nincs nagyon mit irnom, irok altalanosabb dolgokrol... :)
Peldaul arrol a nagyon bosszanto dologrol, h itt mindenki ugy koszon, h hiii!!! how are you? es igazabol nem is erdekli oket a valasz. Hisz mindenki azt valaszolja, h jol van, meg akkor is ha nincs jol. Es nagyon gyakori az a kerdes is, h Are you OK.? ez mondjuk jobban tetszik, ezt nem csak ugy-bol kerdezik meg. Emogott van egy kis figyelmesseg is, mig a How are you csak egy szokas.
Es tenyleg midig az idojaras a tema :D marha izgalmas.
Es huu azt nem is irtam, h a multkor be akartam menni a belvarosba busszal, es egy hatalmas dugoba keveredtem. De ilyet enmeg soha az eletben nem lattam. Lesszalltam a buszrol es setaltam, es ha 30 buszt nem szamoltam le egymas utan az uton akkor egyet sem. 1-2 auto beragadt kozejuk, de foleg buszok alltak egy se vege se hossza sorban... nem lehetett ellatni az elejeig vagy a vegeig. Brutalis volt.

Aztan olyat is lattam, h egy parfum bolt elott nagy tomeg verodott ossze mert az elado mikrofonba beszelt, h bezarnak es mashova koltoznek, szoval ingyen vannak a parfumok. Egy csomot dobalt is a tomegbe:) aztan felmutatott egy parfumot, beszelt rola, h milyen es mennyibe kerul aztan mondta, h most ingeyenes. es jott sorban megegy meg megegy, Ott is, `ez kerem szepen holgyeim es uraim egy 40 fontos parfum, es most mennyibe kerul??` es mindenki felkialtott, h FREE!!! :D vicces volt... A radioban is ha valaki nyer valamit, ordibal bele, h "jaaaajj dejooo nagyonn koszonom!!! aaa uristen el sem tudom hinni!!!!" meg hasonlokat.

A metron szoktam figyelni az embereket. A tobbseguk annyira agyonhajszolt, h szomoru rajuk nezni. Ott bobiskolnak a metron aztan neha egy megallonal kinyitjak a kivorosodott szemuket... es az arcuk is olyan nyuzott.
Persze az is megfigyelheto, h nagyon draga ruhakat hordanak, a frizurajuk tokeletes, a kormuk frissen manikurozott (marha norol van szo). Szoval a penzert eladtak a lelkuket, az eletuket. Olyan szomoru. Es a magyarokkal is ez tortenik itt. Tobb penzert kihajtjak a lelkuket, allandoan dolgoznak. Es nem azt mondom ezzel, h elitelem oket, mert nem! egy kicsit sem. Nem is tudnek sokaknak mas opciot kitalalni. Egyszeruen csak szomorunak tartom a tenyt, h ez van.
Es nagyon kulonos, h sokan haza akarnak menni, de megsem mennek, mert itt jobban lehet keresni. De sokaknal meg megis eljon az ido, amikor ugy dontenek hazamennek. Es ezek kozul sokan nem birnak otthon maradni... annyira beleszoktak az itteni porgesbe, az itteni eletszinvonalba, h nem birnak visszaterni a regi dolgokhoz, az otthonukhoz. Annyira tavoli lesz toluk. Irto erdekes dolgok vannak itt... Annyi fele ember, annyi fele gondolkodasmod.
Es tok furcsa, h eddig minden magyar akivel talalkoztam itt, azt mondta, h magyarokban ne bizz!!! nem ugy van itt, ahogy az ember gondolna, h nahaaat te is magyar? eniss!!! akkor segitsuk egymast, hanem pont ellenkezoleg. kihasznaljak egymast es attaposnak egymason. Es az a furcsa az egeszben, h mindenki erre figyelmeztet. Dehat akkor megis hol vannak a gonosz magyarok? vagy pont, h maguk ellen beszelnek? vagy csak kisebb szazalekban ilyenek a magyarok? vagy hogy van ez? nem tudom, remelem nem is fogom megtudni...

Najolvan eleg filozofalos lett ez ma :D eleg is lesz mostmar! majd irok meg valamikor, nem tudom mikor, de most szunet van, free week :D

puszi, pacsii, csokok haza!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése