2011. október 1., szombat

Regginanny ;)

Ha az eddigi napokat hosszunak talaltam, akkor a mai egy orokkevalosagnak tunt :D
Kimerultem... most sokminden volt a heten, es tokre orulok neki!!! Vegre kicsit porgosebb az eletem :)


Ma reggel szokas szerint koran keles. Mindenki nyuzott es rosszkedvu volt. Mindenki nyavalygott. Mondta Nicola, h nem volt valami jo ejszakajuk. A ket pindur felvaltva ebredt fel, sirtak meg meleguk volt... Durvvaa, ma 30 fok volt :O Itt Londonban szeptember vegen ez nagyonn, nagyonn szokatlan!!!
Ned kihisztizte, h Nicola elvigye ot is Williammel a suliba, szoval csak a Babyvel voltam. Nem gondoltam, h ennyivel egyszerubb igy... A reggeli szokasos procedurakat nem annyira szeretik (emiatt ensem)...


Aztan mikor hazajottek, Nicola megkerdezte, h el szeretnek-e menni megint abba a klubba ahol teniszezik. Haat mar hogyne akarneek??? :D Persze!!! :D
Szoval Babyt megint leadtuk a megorzoben en meg beultem a kis kavezoba (ahol egyebkent helyessracok a felszolgalok :D )  Es csak ottvoltam, h Ned ne legyen egyedul hagyva. Olvastam, termeszetesen angolul. De most nem volt annyira tokeletes mint multkor. Hiszen ma kicsit Ned is nyuzott volt. Folyton odajott. Es igazabol csak piszkalt :D
Es a megorzobol meg kijott egy csaj, h a Babyvel tortent egy nagy bumm :O szerencsere akkor meg nem ment el Nicola, kb az elso 5 percben tortent, h otthagytuk a Babyt. Mondta Nicola utana, h foggalma sincs, h mit csinaltak vele, de egy hatalmas pup van a fejen... poor Baby :( bekentek vmi kremmel, de meg este is fel volt duzzadva a homloka.


A klubb utan Nicola elment egy baratjahoz ebedre es vittem magaval Nedyt is. Mondta, h enmeg menjek el a Babyvel a parkba. Ott adjak neki ebedet meg csak legyunk kicsit szabad levegon. Szoval ez lett :) Ott is olvastam :)


Aztan Nicola hazajott fel 4 fele. Mondta, h megyunk Williamert a suliba, utana a Hyde parkba (az kicsit messzebb van tolunk, de nagyobb, altalaban a Holland parkba megyunk). Eshogy jon William egyik baratja is: Rocky, azt hittem a negerkissrac fog jonni, de gondolom akkor 2 Rocky van, mert nem neger volt :D
Akkor kaptam az eddigi  legdurvabb feladatot. Felszedtem a sracokat, es 4 gyerekkel :O 4gyel!!!!! Setaljak le a Hyde Parkhoz, addig Nicola vasarol meg leparkol valahol, majd ott talalkozunk.
Szoval a hatalmas ketszemelyes babakocsi benne a Baby, a rollerrel szaguldo Ned es a hol lemarado, hol elore szalado, rosszalkodos William es Rocky na meg persze en, elindultunk... jesszusom azert nem tagadom, h elegge feltem... foleg, h bar voltam mar abban a parkban azert annyira nem vagyok meg biztos tajekozodas teren...De tok jo mert mindig szotfogadtak... Ned mindig megallt ha at kellett menni az uton a sracok meg azon kivul, h a babakocsira ultek vagy alltak, meg lekoptek egy auto kereket nem csinaltak semmi hulyeseget. Mokaztak meg szaladgaltak. Es be nem allt a szajuk :D Rocky azonnal a szivembe zarta magat :D Irto mokas figura, annyit viccel meg nevet :D es majdnem egy fejjel alacsonyabb Williamnel :D


A parkban elmentunk egy hatalmas jatszoterre. Mondta Nicola, h Diana hercegno epittette a gyerekeknek :)
Ott a ket nagyobb azonnal szelnek eredt enmeg megkaptam azt az igen kellemtelen feladatot, h jarjak Ned nyomaban... Ned szerintem nem aludt delutan, max egy kicsit a kocsiban. Szoval meg a delelottinel is nyavalygosabb volt... folyton Williamek utan akart menni, csak mivel sokkal kisebb nehezebben vette az akadalyokat a jatszoteren, igy mindig le tudtak razni. Megertem, h nem akartak, h egy nyafogos 2 eves jarjon a sarkukban. Volt, h mondtak mikor utolerte oket, h Regii legyszi vidd el valahova!!! :D


A park utan haza. Jesszus nagyon vicces folyamat volt, ahogy beszalltunk a kocsiba :D Mert egyel tobben voltunk, szoval fel kellett nyitni hatul az egyk ulest. Igy viszont nem fert be a babakocsi...William meg keresett valamit, mi meg oda sem figyeltunk csak a kocsival probalkoztunk, o meg szepen kipakolta a Babycuccokat a jardara. Nicola az autobol szedett ki sokmindent, a babakocsibol meg folyton potyogtak ki a dolgok, szoval a jarda tele lett a cuccainkkal :D marha vicces volt, annyira nevettem.


Itthon nekem furdetni kellett a kicsiket, mig Nicola vacsit csinalt, a sracok meg jatszottak. Az sem volt egy halas feladat. Ned nagyon faradt volt mar, de azert csak elertem, h a vegere kacagasba fulladjon a furdes :)
A vacsi is erdekes volt. A ket srac, amint Nicola mondta, h egyedul hagyna megint a 4 gyerekkel, h zuhanyozzon, rakezdtek, h eleg volt, nem kerunk tobbet, de koszonjuk a vacsorat! Ugye mehetunk?? Enmeg neztem, h mi a frasz van :D felig van mindkettejuk tanyerja :O mondtam, sraacok, egyetek meg! William azonnal rakezdett, h oke, egy kanallal meg! Mondom kettovel :D De egy nagy kanallal!!! Neem 2 nagy kanallal :D es bele is torodott. Rocky -egyem a szivet- azonnal annyit beletomott a szajaba, h megszolalni sem birt :D
Rendesek voltak,mehettek is ahova akartak! Ned azonnal menni akart veluk. Megegyeztunk, h neki is egyet meg ennie kell. De nem volt hajlando. Mondtam nembaj, en es a Baby megvarjuk. Csak aztan rajottem, h mar Baby`s bedtime van, szoval mondtam, h neki sajnos ott kell maradnia amig nem eszi meg azt a falatot, amit kiszedtem neki... Elkezdett sivitani, h ne hagyjam ott. A vege csak az lett, h gyonyoruen megette, de sokat kellett erte kuzdeni :D szoval jott a: rendben Nedy, nagyon ugyes vagy, igen, kaphatsz joghurtot, igen mehetsz le te is az asztaltol stb. olyan edes volt :)


Tegnap ebednel is kivalasztottam neki, h legalabb mit kell megennie a tanyerjarol, h kapjon joghurtot. es nem tudom, valahogy pont azok nem tetszettek neki, de evett helyette sok mast. Mert kerdezgettem, h nem szereted a repat? vagy a sonkat? vagy a kenyeret? stb. aztan amire igennel felelt abbol evett :D
Szoval mondtam, h oke Ned eleg sokat ettel kaphatsz jogi-t. O meg: reaallyyyyy??? de ahogy kerdezte :D a hangsuly meg az arckifejezes, amit nem tudok igy atadni Nektek, de jaajj annyira draga volt :)


Kesobb elment Rocky meg Nicola is. szoval William nyomas furdeni, Neeeed bedtimee!!! Egesz konnyen ment mindketto, Ned tokre ugy odabujt hozzam :) aranyos volt nagyon :) Aztan meg Williammel voltunk. Nicola mondta neki, h biztos koran le kell fekudnie, mert nem akarom majd, h fenn legyen :Dnem igy van Regii? :D
De abbol korai lefekvesbol elg kesoi lett :D William mondta, h nezzek vele tv-t, szoval vegul fagyiztunk meg pattogtattunk kukoricat es kozben egy olyan meset neztunk, aminek az alaptortenete nagyon hasonlit a Sliders-hez. Mokas volt nagyon :D
Aztan mikor aludni kellett mennie mar tenyleg, akkor magyarul tiltakozott, h Nem!Nem!Nem! es ez arra is szolt, h a sajat agyaba kuldtem aludni, es nem engedtem, ha  szulei agyaban aludjon. Szoval ugy alakult, h jottek a magyar szavak, a magyar zenek. Hogy enekeljek magyarul, meg valami rap-et is :D meg akkor mar enekeltem altatot is neki, de csak halkan, h a kicsik ne ebredjenek fel :D jol le is hurrogta a Joejt gyerekek bucsuzik a Fules-t :D
Na de aztan mar tenyleg otthagytam, h aludjon. Rendbetettem a dolgokat a lakasban es kesz! Amig hazaertek a szulok egyszer sirt fel Ned es egyszer a Baby... eddig sosem sirtak mikor en voltam veluk. nem tudom mi lehet most. Nem szamit. csak meg kellett simogatni oket picit. Ujra szep almokat kivanni es aludtak tovabb :)


De szeretem ezeket a gyerekeket, meg ezt a csaladot, meg akkor is ha irto rendetlenek es az en munkam utanuk pakolni, meg lenyegeben minden hazimunka,amit ok gyakran megnehezitenek..


Marcsak 81 nap... ;)


Puszik hazaa!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése