2011. október 12., szerda

Moka, kacagas

Reggel a kicsikkel voltam, semmi extra...

Aztan Zsoltival talalkoztunk delkorul benn a varosban. Nem tudom hogy tudjak osszehozni, h meg akkor is dugo legyen, amikor nincs csucsforgalom, de valahogy megy nekik. Ugyesek elegge! No mind1.
Eloszor elmentunk kicsereltetni a telefonomat, mert folyton lemerult az akkuja, nagyon hamar. Szoval adtak egy ujat es mondtak, h hasznalat elott 24! orara tegyem tolteni. Szoval most toltodik... Aztan elindultunk a British  Museum fele. Utkozben kedves brazil emberekkel talalkoztunk es beszedbe elegyedtunk veluk. Marha jofejek voltak es ugyanoda indultak ok is, ugyhogy mutattuk nekik az utat. Csak aztan nem mentunk be veluk, hanem elmentunk elobb kajat venni. Hmm fincsi haromszogszendvics... :D Olyan angolos ebed... Tok sokat nevettunk kaja kozben. A kinai nyelven, meg sokfele butasagon. Angol szavakon meg stb. Amugy a brazil pasi is megdicserte az angolomat, mikor mondtam, h csak 5 hete vagyok meg itt. Mondtam, h aaa az ove sokkal jobb, meg nem igazan tudok meg jol beszelni, csak mar mindent megertek kb.

Ebed utan bementunk a muzeumba. Jessszusom :D marha vicces dolgok voltak ott. Zsolti mondta, h csak az angolok azok a hulyek, akik mumianak hivjak az anyjukat (ugyanaz a szo ra). Mert voltak ott mumiak. Csinaltunk is videot, h Zsolt odament az egyikhez, h Mummyyyyyy!!!! :( mi tortent veled????
Es lett kedvenc szobrom :D egy lovast abrazol, termeszetesen a lovaval. A lonak nincs se laba, se feje, se farka. A lovasnak, a labai hianyoznak, meg a kezei es a feje. De amugy nagyon szep kis szobor :D kicsit nehezen jottunk ra, h mit is abrazol, de  csak megfejtettuk. Annyira nevettem rajta, h nem birtam abbahagyni :D
Meg meg volt sok vicces dolog... azt hiszem uncsi lenne, ha leirnam oket. Eloben viccesebb volt, mint amilyen itt lenne ha leirnam.

Utana ugy volt, h talalkozunk egy magyar sraccal. Csak telefonalt, h meg el sem indult... nekem meg vissza kellett ernem, ugyanis este babysitt, szoval nem tudtam megvarni. Zsolti viszont kicsit kozelebb ment hozza, h hamarabb tudjanak koccanni, szoval elkoszontunk. Ott alltam a nem tudom hol, ahonnan nem tudtam hogy kell hazajonnom. De felpattantam egy buszra, arrol meg eszrevettem azt a buszt, ami ott jar hozzank kozel, szoval leszalltam es felszalltam a masikra. profi vagyok azt hiszem :D meg idot sem vesztettem a keresgelessel.

Este meg ugyebar en vagyok a sracokkal, minden okes veluk. Nem rosszalkodtak nagyon, olyan normalisak voltak. William leszolta a magyar kolbaszt :D ejnye!!!

Szombaton elvileg talalkozom egy magyar au-pair lannyal. Meg lehet, h majd fogok valamikor azzal a sraccal, akivel ma Zsolt talalkozott, ugyanis, itt dolgozik a kozelben. Kivancsi leszek osszejon-e :)
No ennyi.

Milliosok puszit kuldok haza, kulonosen Denesnek, akinek ma van a szulinapja!!! Isten eltessen!!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése