2011. október 6., csütörtök

kavaras a nyelvsulival :D

Ma beszelt Nicola a tanarnommel. Kerdezte, h hol lenne a masik tanfolyam, es bar szerintem annyira nem veszesen messze o inkabb ugy dontott, h megoldjuk a kedd-csutortokot. Amig Gosia nem talal masik allast addig tud jonni csutortokonkent. Utana meg majd megoldjuk. Szoval holnap megyek a magasabb szintre! szomoru volt elkoszonni a csoportomtol, meg a tanarnotol is, de azert remelem a masik csoportban is minden jo lesz.Es ma elmentem ruhat venni. A tegnapi eset utan mar vegkepp ugy voltam vele, h nincs eleg ruham. Ami otthon 2 hetre eleg az itt egyre sem, mert allandoan le kell cserelni a gyerkocok miatt. Szoval bementem egy primarkba. Haat jesszusom. 26 fontert annyi ruhat vettem,  h el se hinnetek. Es marha jok! Ugyhogy most erre nincs gondom. De amugy atlagban ott is csunya ruhak vannak, csak lehet talalni koztuk jokat is. Talaltam is :D es ahogyan szoktam, tok hamar kesz lettem az egesszel :D


Delutan angoloztam, aztan este ketten voltunk Gosiaval a sracokkal. Milianoit foztunk nekik :) vagyis, o csinalta a szoszt enmeg csak foztem egy tesztat, de az en szoszom (vagyis anyae, hiszen tole tanultam) sokkal finomabb... :P Na majd legkozelebb!! vannak fincsi fuszereim is hozza-koszi Zsani ;)


De faradt voltam ma... kicsit olyan nyomott volt a hangulatom, szoval kicsit bosszantott ma William este. Mikor mondta folyton, h ehes, de igazabol semmit nem akart enni, de aztan megis... aztan mikor mondtam, h bedtime, akkor nem akar meg aludni menni, es nem is megy! pedig mar ott asitozott. Mikor vegre megis, akkor meg nem erzi jol magat. Hanyingere van.
Most mit csinaljak?? te kerted folyton a kajat, eztis, meg aztis!! Vizet kersz? neem, semmit... Osszekajalt sokmindent...
Utana viszont tok aranyos volt, Ned felebredt es mondta, h szomjas, tudtam, h csak almaban mondjam, de azert elindultam ki, William meg halkan utanamszolt, h Regi ugye visszajossz meg? :) mondtam igen. Es vissza is mentem megegyszer megsimogatni a buksifejet, meg szep almokat kivanni :)


A szulok meg csak ejfelre ertek haza...
Najolvan, nincs most mas, amit hozzafuznek.
Sok puszi meg oleles haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése