2011. október 7., péntek

marcsak 76 nap :D

Voltam megint nyelvsuliban. Kicsit megleptek, ugyanis mondtak, h az uj csoportom meg nem kezdodott el, csak kedden fog. Szoval ma csak interjut csinalnak velem. Kb 10 percig kene folyamatosan beszelnem angolul, de a tanarno azert feltesz kozben 1-2 kerdest, h mirol. Tok jo, egy kicsit sem okozott gondot :) Aztan megneztuk az eddigi teszteket, amiket irtam meg az elozo csoportban. Mondta, h igen szerinte is jobb lesz nekem ez a csoport. Es meg azt is felirta, h nekem foleg a prepoziciokra fokuszalnak majd :) A tobbesszam azert, mert ketten vannak. Van egy nagyon kis fiatal csaj is, irto jofejnek tunt, meg akivel beszelgettem o is aranyos volt :) Szoval jovokeddtol indulas! ;) varom mar!

Aztan ez azert is jo volt, h ma nem volt ora, mert rogton utana mentem volna fodraszhoz leytonba. Es Zsoltival akartunk talalkozni, ha mar ugyis ott jarok, de fel8ra vissza kellett, h erjek. Igy viszont volt idonk elotte inni egy Cidert, hmm marha finom volt! Aztan fodrasz. Fura volt bemenni egy olyan helyre igy majdnem 5 het utan, ahol a magyar a mindennapos nyelv. Magyarul koszontek, magyar radio ment, magyar ujsagok voltak kiteve a varakozoknak... fura volt...varom mar, h hazamenjek.

Aztan azert kelett fel8ra visszaernem, mert a szulok megint elmentek valahova, Gosianak meg akkor kellett mennie haza, szoval valtottuk egymast. De meg azert elmondta, h miket kene tanulnom Williammal. Mokas lehetek, ahogy matekot magyarazok angolul :D a kedvenc szavam ma: equilateral trinagle. Legalabb 5szor ujramondattam Williammel, h megtanuljam a kiejteset. Es mindig probaltam utanamondani, o meg mindig, neeemmm!!! es ujra elszotagolta nekem, amig ki nem birtam mondani rendesen :D vicces volt. De neki is van egy kedvence am. Mert a heten matematikai alakzatok neveit kaptak, h tanuljanak betuzni, holnap spelling test... szoval kellett betuznunk is, igy lett William kedvence a: isosceles trinagle. aztan meg olvasott is nekem. Szegeny, ugy sajnalom ilyenkor mar majdnem 9 ora volt... na de mikor vegre kesz lett, johet a fagyi. TV on. Csinaltunk popcornt, vagyis o csinalta. Most eleteben eloszor, es nagyokat csodalkozott, h ez mindig feldagad a mikroban?? tejoeg ez forro? hogy kell kinyitni? milyen hangja van... stb. Utana Spongyabobot neztunk, annyit nevettunk rajta :D Csakhat mar nem volt sok idonk bedtime-ig, szoval nem volt hosszu. Elotte meg ivott egy forrocsokit :D Pedig sose szokott, csak kert tejet, es beszelgettunk a kajakrol meg ilyesmikrol. Szobajott, h nem szeretem a tejet. Dehat akkor sose eszek muzlit?? :O- itt azt nagyon sokszor esznek reggelire. Van vagy 5-6 fele. Mondtam, h nem igazan eszek, meghogy a kakaot nagyonn szeretem! Meg a forrocsokit? -Te is szereted? -huuu igeeen!!! szoval kerdeztem nem-e ker a tejbe. haat persze, h ker! :D ez is olyan vicces volt... nem birta elkeverni, meg aa, nem is erdemes ezt jobban leirnom ez ugyse megy at irasban, egyszeruen csak jo volt :)
Aztan mar csak alvas.

Ennyit mara! :)
Rengetegsok puszi haza!

UI: csendben magamban megemlekeztem az aradi vertanukrol, egy londoni-magyar facebook oldal jutatta eszembe ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése