2011. október 11., kedd

rohanos nap orult estevel

Itt ulok az ablakomban, hatalmasban latom a holdat, es didergek picit a meleg sportpulcsimban, amit ugy szeretek :) Kozben a hangulatomhoz illo zenet hallgatok, es csak gondolkodom... ugy szeretem ezt :)


Megsem mentek el a gyerekek a heten. Szoval minden majdnem ugy lesz, mint multheten..
Tegnap mondta Gosia, h nem tud jonni ma. Ez fantasztikus hir volt, mert azt jelentette, h dolgoznom es az uj nyelvsuliba kell mennem egyszerre. Fel is dobodtam rogton :) hiszen meg szeretek is osztodni!!
Na de aztan megbeszeltuk Nicolaval, h vigyaz a gyerekekre, amig nyelvsuliban vagyok. Szoval delben rohanas oda, fel 3kor meg futas vissza, mert Nicolanak 3kor indulnia kell...
De az jo volt, h Nicola elvitte meg delelott a sracokat, szoval kb mindent meg tudtam csinalni, amit azalatt kell, amig alszanak, mert ugyebar azalatt most nem voltam itt, h megcsinaljam.

Az uj csoportomba elsore beleszerettem :) Megtudtam, h mar elindult ez a csoport, csak most tobben csatlakoztunk egyszerre. Es nem az a tanarno volt, aki egyebkent szokott lenni, hanem egy helyettes.
Azt hiszem megtalaltam az idealis helyet magamnak. Ez az en szintem. Bar amikor nyelvtani feladatot kellet csinalni, az megint nagyon konnyu volt. A tanarno ment korbe es ellenorizgette mindenkiet, es rairta az enyemre,h excellent! :D Aztan mikor tovabbment masera rairta, h very good, de mondta nekem, h ne izguljak, ez csak very good az enyem viszont excellent :D vicces! na mind1, viszont a szovegek, meg a temak amiket veszunk sokkal jobban fekszenek nekem, mint az elozo csoportban. Itt mar vannak szavak, amiket nem ertek :P
Es ebben a csoportban tobben vannak. Nagyon izgalmas emberek. Vannak feketek is ;) amerikaiak meg mindenfele emberek. Sokkal izgalmasabb, mint az elozo volt. Egy Egyiptombol szarmazo ferfi mellett ultem meg egy nem tudom honnan szarmazo no mellett, de mindketten beszeltek arabul. Irto kedvesek voltak. A ferfi ilyen viccelodos :D es mondta, h nagyon kedveli a magyar focicsapatot :O nem is ertem, mondtam, h szerintem azert annyira nem jo :D
Es tok jo, h eleg jol beszelnek itt az emberek. Egymastol is sokat tanulunk :)
Az ora vegen odajott hozzam egy fiatal lany a csoportbol. Tok jot beszelgettunk, egydarabig egyutt jottunk hazafele. Mondta, h nagyon orul, h atjottem ebbe a csoportba, mert vegre valaki, aki kb annyi idos, mint o, meghogy nincsenek baratai itt, szoval nagyon orul nekem :D mert o amugy 22. De mar van egy babyje es 3 eve hazas. Bangladeshbol jott, szoval o is kendot hord. Es british ferje van. Legalabbis ezt mondta, de lehet osszekevert valamit :D Es amugy nagyon szep ez a lany :)
Na de ennyit a nyelvsulirol, hiszen utana rohantam vissza...

Nicola elvitte a Baby-t. Fel4re volt orvoshoz idopontjuk. Mondta, h csak negyed 7 fele jon vissza es hozza Williamet is. Addig Ned az enyem volt. Kirakosoztunk Fireman Sam-es kirakossal termeszetesen :D itt minden akorul forog. (ez a fireNEE-NAAh-s mese cime, amit mar emlitettem). Neha olyan nehez megallni, h csak leultessem Nedet a tv ele, h nezze azt, es tudjak tole mast is csinalni. Foleg ha meg o keri. Most fosszam meg ettol az oromtol? neemaar!!! :D na de nem! jatszottunk delutan. Csak kesobb nezhette, mikor mar a vacsit csinaltam.akkor tenyleg nem tudtam vele foglalkozni.

Mikor Nicolaek hazaertek elszabadult a pokol. Nem tudom mi lelte ma a sracokat de teljesen megkergultek. Semmit nem voltak hajlandoak megcsinalni. Es nemcsak akkor nem, ha en kertem. Az anyjuknak sem. Es az volt a baj, h William elinditotta, Ned meg persze csinalja utana. Ha William nem eszik, akkor o sem. Ha William a foldon fekszik, mondvan, h nem bir enni, mert olyan nagyon almos akkor o is. Orulet. De aztan bejott az anyai szigor. Nincs Fireman Sam, soot nincs tv este. Korai lefekves. Williamnek egy egesz regemyt fel kell olvasnia nekem. Ned nyomas furdeni! Szoval furdettem a ket pindurt, Ned vegig hisztizett, h deee, eszek, eszeek!!! De Nicola mondta, h sajnos tul keso, majd legkozelebb jobban csinalod. Aztan meg furdes utan kicsit jatszhatott. De nincs tv. Ez amugy eleg szokatlan itt, este lefekves elott mindig nezhetenek tv-t. Most csend volt (legalabbis nem volt hatterzaja a sracoknak). Szoval Ned az idejet arra hasznalta fel, h a jatekos ladajanak a tetejet racsapta a Baby ujjara mondvan, h o nem jatszhat veluk! Haajjjaajj volt nagy siras-rivas. meg sorolhatnam az orult este orult torteneseit, de nem akarom.
Meg annyit emlitenek meg, h Williamnek uj kedvenc jateka van... Egy bogar. Kb 5 centi hosszu, es rohangaszik a foldon. Tenyleg olyan, mintha igazi lenne. Tok undorito :S

Holnap este babysittelek, remelem kicsit tulteszik magukat a mai idiotasagukon a sracok :D Du. meg valoszinuleg talalkozunk Zsoltival. Aztan lehet csutortokon este is babysitt vagy penteken. Ezt nem tudta elore megmondani Nicola. Jaa amugy azt el is felejtettem, h a kedves uj bnom mondta, h keres valakit, aki tudna vigyazni neha a babyjere, szoval ha erdekel a dolog, akkor majd beszeljunk meg rola :) azt hiszem erdekelni fog. 21 honapos :)

Mostansag, vagyis egeszen pontosan szombat este mikor hazafele setaltam, ujra ramtort az a nagyon intenziv honvagy, ami az elejen volt... :( Akarhogy is... azert otthon mindig jobb.
Hianyoztok, sok puszi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése