2011. október 5., szerda

dolgozos kedd

Ma Gosianak valami elinteznivaloja volt. Szoval dolgoznom kellett.
Valahogy nem indult olyan jol ez a nap. Kaptam egy nem tul kedves uzenetet reggel, ami kicsit meghatarozta a hangulatomat. Kesobb aztan atleptem felette :)

Azt hiszem innentol a reggelikhez majd hozzatartozik az iranyithatos helikopter. Annyira nem dob fel ez a teny. Komolyan nagyon felek tole. annyira faj, ha neki megy az embernek. Es mikor epp a Baby-t etetem a felelmem 2szeres, Ned azert lehuzza a fejet vagy ilyesmi, de a Baby nem. Es raadasul elvonja a figyelmet az evesrol, a vilagert sem nyitna ki a szajat,annyira koncentral, h nyomonkovesse a helikopter utjat :S annoying!

Delelott Nicola elvitte a Baby-t orvoshoz. Mi meg Nedyvel elmentunk a Science muzeumba. eloszor ugy volt, h a Natural History Museumba megyunk. Mert dinoszauruszokat akart nezni, de aztan mondott repuloket is, meg raketat, szoval mondtam, h oke Ned stop! es feltettem a nehezen eldontheto es emiatt igensok idot igenybevevo kerdest: repluok vagy dinoszauruszok?
vegul repulok lettek. Meg orultem is, mert mondta Nicola, h a Science muzeumban az alagsorban van gyerekeknek ilyen jatszoter szeruseg. Szoval eloszor megneztuk a repuloket, urhajokat, versenyautokat... Aztan nyomas az alagsor, nem hiszem, h mas erdekelne ot a muzeumbol...
Es igy ott is toltottuk az egesz delelottot. Ott ebedeltunk, Ned az egesz szendvicset benyalta, meg minden kajat, amit vittem neki. well done Nedy!!! :)
Jaa amugy most buszoztam gyerekkel eloszor itt :) scooter is volt velunk, de annyira rendesen szotfogadott Ned vegig, h orom volt nezni :)

Utana hazabuszoztunk, Ned go to bed, enmeg nekialltam a feltrnyosult hazimunkaknak. Majdnem kitartott addig mig Ned aludt. utana jatszottnk tokjokat :) hulyeskedtunk. Mostanaban raszokott arra, h mindig koszon nekem, mikor meglat: Hi Redzsiiii, en meg persze valaszolok, h: Hi Nedyyy, o meg ujra Hi Redzsiii es ahanyszor valaszolok mindig ujra koszon :D de neha ha nem valaszolok akkor, mint egy kis papagaj egymasutan elmondja josokszor. Meg ugy egyebkent is rengeteg mindent ismetel :D Pl megkerdezi, h what`s that noise? en valaszolom, h it`s just a car. akkor o ujra: just a car? es ha nem mondod neki, h yeeah, akkor ujra megkerdezi, h just a car? just a car? :D mokas nagyon. akkor meg kicsit kellemetlen, ha valami butasagomat ismetelgeti el. es mikor o mondja, csak akkor jovok ra, h butasagot mondtam...
jaa meg ami nagyon vicces, h mostansag folyton azt monjda, h: 
-Felek! 
-Megis mitol felsz?
-A pokoktol.
-Es hol van pok?
-Nem tudom.
marhajo, ma vagy 5szor lejatszodott koztunk ez a parbeszed :D

Keso delutan jott csak haza Nicola a Babyvel. Es nemsokara menni is kellett Williamert, ahova elvitte Nedy-t, a Baby majdnem vegig sirt, mig visszajottek. Azert van egy ido, ami utan mar nem erdekel, h sir :D csak faradt volt, semmi mas baja nem volt. Azt akarta, h vele foglalkozzak, de nekem kozben csinalnom kellett vacsit, sterilizalni a cumisuvegeit, amiket mind elhasznalt napkozben. Nem igazan ertem ra...
Ezutan, a 2 kicsi nyomas furdeni. Majd vacsi. A Baby majdnem az egesz vacsijat ramhanyta, egy elmeny volt, koszonooom :D ezzel is gazdagabb lettem! :D

Es egesz este is nekem kellett a sracokkal lennem, ugyanis Nicola nyert egy hazhozjovo masszazst es ez ma volt, szoval, egyedul lettem hagyva :)
De minden siman ment :) Williammel irto jokat mokazunk miutan eljon vegre Nedy`s bedtime. Rogton fagyival inditunk :D Es ma olyan kulonosen jot mokaztunk. Szorakozott a taviranyitos autoval, h beiranyitotta a haloszobaba az anyukajahoz, meg jatszottunk wii-vel. Volt, h kiesos palyat allitott be (autoverseny) es rogton ki is nevetett, h haaahhhaa kiestel!!! Enmeg kozoltem, h nem szeretem ezt a pajat, tok unalmas! en ezzel nem is jatszok! O meg a kis gonosz, ooo sorry Regi I started it again. najolvan!!!! kosziii :D
Meg kulon moka volt azis, amikor olvasott nekem :D tanitotta a kiejtest :D foleg, h a thinket jobban mondjam :D es megtanitottuk egymasnak a takony szot :D en magyarul neki, o angolul nekem :D marha hasznos, foleg neki, h magyarul tudja! dehat o kerdezte...

Mas nem igazan tortent. Talan meg annyi, h Nicola nem tudta elerni az angoltanaromat, szoval meg nem tudom mi lesz holnap a nyelvsulival... majd kiderul.
jaa es egyre tobb magyar van Londonban, akivel lehet talalkoznom ;)
Es ma beszeltem rengeteget Kristoffal skypon ;) Mindketten kihangositottuk egymast es kozben tettunk vettunk. Mondtam is, h egeszen olyan igy, mintha egy szobaban lennenk. Nem kell odatartanunk a telefont sem, h halljuk egymast :D Nagyon jo volt :)

Ohh es mig el nem felejtem mar tobbszor akartam javitani magam, h az undoritot nem Zsani, hanem meg Adrienn tanitotta Williamnek, es a neger kissrac neve Maxy nem Rocky :D szoval csak 1 Rocky van, az en kis kedvencem :D

csokok haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése