2011. október 7., péntek

nemtudom

Egesz nap a Babyvel voltam. reggel Nicola elvitte Nedet, es mondta, h a Baby nagyon koran kelt, szoval szuksege lesz egy jo hosszu alvasra. Jaaj ennek nagyon orultem. Le is tettem aludni, elpakoltam, es nekialltam a -nem tudom miert- de iszonyatosan feltorlodott vasalnivaloknak. Ebedidore kesz is lettem :D Akkor jott haza Ned. Igazabol a delutanrol nem is irok semmit, azonkivul, h Nicola szegeny elaludt a kanapen ulve es a gyerekek ezert irto csondben jatszottak, nehogy felebresszek-egyem a szivuket- semmi emlitesre melto nem tortent.

William csak estfele jott haza. Nicola pedig elment. Ez volt most zsinorban a 4. este, h itthagytak nekem a sracokat. De talan most volt a legjobb, vagyhat nem is tudom. Mindegyik jo volt. De ma egy iszonyatosan nagy parnacsatat vivtunk :D Ned, William es en. Mint egyszer mar emlitettem a nappaliban marhasok parna van. Haat be is vetettuk az osszeset, nagyon klassz volt. Utana Ned go to bed, enmeg felhivtam a csaladot :) tudok mar veluk ingyen beszelni :)

Jaa meg amugy most Ned meg a Baby is kicsit beteg, ilyen hanyas-hasmeneses nyavalya. Szegeny Baby ketszer hanyt :(
Es jovoheten szabad vagyok, a gyerekek nem lesznek itt egy hetig. Azt nem tudom, h a szulok itt lesznek-e, nem akartam rakerdezni, de igazabol mind1 is. Mar egy csomo tervem van a jovohetre. rajottem, h mostanaban nem nagyon volt idom semmire. Mostmajd sokat fogok filmezni, agolozni, Megint megyek muzeumba, meg a kornyeken helyekre...

Most nincsen mas.
Sok puszi a csaladnak, meg mindenkinek otthon! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése