2011. október 2., vasárnap

Leytonban

Reggel felkeltem jo koran a szombati szokasommal ellentetben.
10kor irany Leyton. Metroval!!! Raadasul atszallassal... Most metroztam eloszor. Tenyleg nem nehez, mindenhol tablak es terkepek. Rengeteg sok!!
Korulbelul egy ora alatt oda is ertem. Talalkoztunk Zsoltivaaal!!!! :D
El is mentunk nezelodni ottani boltokba. Vasaroltunk is. Pl vettunk nutellat az ebedhez, palacsintat akartunk csinalni. Es csinaltunk is. :)

Es egy csomot beszeltem a csaladdal, azazhogy egy csomot beszeltem a csaladhoz... bocsi :$ csak sokszor ha kerdeztem valamit csak olyan valaszok jottek, h minden a regi, nincsen semmi kulonos. Szoval a kinos csend elkerulese vegett... :P naa neem, azert sokmindent hallottam az otthoni dolgokrol ;)
Anya probalt ravenni, h a szulinapomkor ugorjak haza hetvegere. Bocsi anya, de nem megyek :( Teljesen felesleges, es csak rosszabb lenne megint visszajonni. Meghaat osszesen masfel napot vagy meg annyit sem tudnek otthon tolteni. Semmire nem lenne eleg, amit szivem szerint csinalnek hamar otthon vagyok... azt meg mar nem is erdemes mondanom, h penzkidobas...
Mind1, nem erzem, h helyes lenne elobb hazmennem, mint terveztem.

Zsoltival este talalkoztunk egy magyar lannyal, aki ott lakik a kozelben. Beultunk egy pub-ba. Most voltam eloszor igazi angol pub-ban... huuu nagy elmeny volt. Kesobb meg csatlakozott hozzank egy szlovakiai-magyar srac is. Szoval bar ugy volt, h en mar nem is fogok a lannyal sem talalkozni, meg nem akarok keson hazajonni stb, ejfelre ertem vissza. De jo volt nagyon :) Sokat hulyeskedtunk. Hulyesegekben fogadtunk es alig hallottuk egymast mert kozben karaoke volt es irto hangos volt a zene, vicces szituaciok adodtak ebbol :D

Aztan hazafele, egy csomo mindenki megszolitott a metron, meg ugy egyebkent is tokre ugy erzem, h foleg a kozlekedesi eszkozokon sokkal kozvetlenebbek az emberek itt, mint otthon. Ez mondjuk tok jo, csak mivel rengeteg a kulfoldi, nagyon sokfele akcentussal beszelnek, en meg meg nem vagyok olyan profi szinten, h ezeket megertsem :D na mind1, mokas volt hazafele is jonni :D

Szoval mostmar utaztam busszal is, mertoval is. Mindkettot kitapasztaltam, innentol enyem a varos!!! :D
Es ezekkel a magyarokkal megbeszeltuk, h jovohetvegen is talalkozunk, ha mindenkinek minden klappol. Marcsak a fogadasaink miatt is :D Es a lany meg mondta, h na majd elvisz mindenfele, meg szabad hetvegente, szoval majd gyakrabban osszeugorhatunk. Meghogy majd okt 16an jon a bnoje is Londonba es utana hetvegen nagyot akarnak bulizni, szoval majd menjek enis :D es fel is vett facebookon... waa tokjooo, tenyleg beporog mostmar itt is az elet :)

A holnapi napot meg a pihenesnek szentelem, irtora kimerultem, biztos marha sokaig fogok aludni. Utana meg majd tanulok. Este meg seta vagy ilyesmi a kornyeken :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése