2011. szeptember 29., csütörtök

meghosszabb csutortok

Ma nem jott Gosia. Szoval kb egesz nap gurcoltem, deee!!! utolertem magunkat a mosas, vasala teren :D
Es ma nem jott Diana sem (a takaritono). Mondta, h ma kell vinni a torottujju kicsifiat orvoshoz. Szoval egesz delelott egyedul voltam a ket kicsivel, egeszen ebedig. Akkor jott haza Nicola. Es kesobb elvitte a Babyt orvoshoz. Mondta, h Ned az enyem egesz delutan, csak olyan fel 6 fele er haza es hozza Williamet is.
Ned majdnem 4ig aludt :O szoval addig behoztam a mosas-vasalas teren lett lemaradasunkat, aztan kicsit szusszantam :D ittam egy kavet stb. Ma William megtanitott hasznalni az itteni kavefozot :D nagyon fincsi itt a kv ;)


Kesobb elmentunk Neddel a jatszoterre. nem volt semmi extra, kicsit undok volt a tobbi gyerekkel. Egy kislany sirva is fakadt meg rauvoltott, h menj innen :D utana azert mondtam neki, h ilyet nem szabad mondani meg ez nagyon rossz es udvariatlan dolog, amit ahogy szokott lehajtott fejjel halgatott vegig :D  egyem meg!
Es egy no megkerdezte, h az en gyerekem-e :D mondtam, h dehogyis! akkor az ocsem? :D mondom meg az sem, csak a nannyje vagyok :D hihetetlen, h mindig a gyerekmnek nezik :D


Este furdes, vacsi, alvas. Nem volt semmi rendhagyo, amit irhatnek most.


Szoval marcsak annyit fuzok hozza, h a keddi bolhak, mint ahogy Orsi felhivta ra a figyelmemet, nem is annyira bolhak, mint inkabb tetvek :D csak mivel csak angolul mondtak bar tudtam, h mirol van szo rosszul forditottam, egyszer sem jutott eszembe, h magyarul gondoljak ra, egyre tobbmindent gondolok angolul egyre vegyesebben gondolkodom... olyan felig magyarul, felig angolul...
hejjheejj nemjo ez igy :D


rengeteg puszit kuldok hazaa!! Foleg Bettinek!!! :) Nagyon Boldog szulinapot!!! ;) csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése