2011. szeptember 8., csütörtök

1 elso igazi munkanap

Ma voltam eloszor nanny. Csutortokon es penteken vagyok, a tobbi nap Gosia, a hetvegen meg a szuloke a terep...
Hmm haat sokat tanultam a napokban pl.: hogy a cuminak is van merete, hogy egy zsebkendot sem szabad egy baby kozeleben hagyni, h kinek milyen mintaju az agynemuje, h annyira nem is utalom a brokkolit, de a kedvencem sosem lesz ;) es, hogy vajjal szokas enni. Aztan... tanultam angolul fozni :D egeszen maskepp csinalnak mindent, mint mi. erdekes nagyon :) aztan, megtanultam hogyan sterilizaljak a baby cumisuvegeket :D
ma eloszor en furdettem a manokat, en fektetem le oket :) oolyankor a legedesebbek, mikor mar elpilledtek, laposakat pislognak es csak odabujnak hozzam :)
Tegnap Gosiaval meg a pindurokkal elmentunk a konyvtarba, szokott ott lenni ilyen babyklub. Egy no mondokakat tanit a kicsiknek meg az anyukajuknak, nagyon mokas, ahogy a sok mama mondogatja meg mutogatja a mondokakat a kisgyerekek meg tojnak rajuk magasrol :D na mind1.
Mondta Nicola, h enis setaljak a kicskkel delelottonkent, menjek el vhova, klubba, vagy csak a parkba,
de felek ettol kicsit. Ned felpattan a rollerjere es szaguld... alig lehet megallitani, es ott van a babakocsi is...
haat majd meglatom meg, hogyan lesz :)
Williammel ma este tokjot mokaztunk, egyutt csinaltuk a lecket, vicces, h nekem kb olyan nehez mint neki :D mindig kerdezi, h ezt vagy azt hogyan betuzik es versenyzunk, h ki tudja jobban :D de nyerteem!!!
Aztan nem is tudom mi van meg. jaa igen, megvan a nyertes nyelvsuli, nehez volt a dontes tenyleg.
Hetfon es szerdan fogok jarni. Ez pont tok jo, mert akkor itt van Gosia :)
remelem sokmindenkit megismerek majd :)
Meg varom mar, h vegre talalkozzak vki magyarral, felek, h ha ez bekovetkezik be sem fog alni a szam, folyton mondom majd a szoveget, mert sokkal egyszerubb magyarul, es mertmar hianyzik, h magyarul beszelhessek :D nem mintha egyebkent olyan keveset beszelnek, de ha most talalkozok magyarral meg magamat is felulmulom majd, azthiszem :D
najolvan, most ennyi csak! :)
a ket pici mar alszik William meg tv-t nez, szoval minden okes, ooh yees, vegree :D csend!!! :D
na csok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése