2011. szeptember 28., szerda

hosszu szerda

Ma reggel a kicsikkel voltam. Azonkivul, h Ned mostansag josokaig alszik es, h 2szer repetazott a reggeli muzlibol semmi erdekes nem tortent.

Delelott londoni forumokat olvasgattam, valamint megfogadtam vegre Luca tanacsat, vettem a faradtsagot nameg a batorsagot es beleolvastan facebookon az au pairs in london oldalba. Irtam is egy au-pairnek, aki itt lakik nagyon kozel hozzam es nagyon kozel a nyelvsulihoz... kivancsi vagyok valaszol-e :)

Aztan irany a nyelvsuli. Ma nem volt Simaret :( Cristinaval viszont tok jot beszelgettunk, meselt magarol tobbet, meg persze enis :) Meg beszelgettem sokat egy irani novel, mondta, h o nem hord kendot meg utalja :D meghogy milyen jo lenne, ha a fia elvalna a felesegetol es inkabb engem venne el :D hiszen milyen aranyos vagyok :D haahhh tunderi volt :D kerdeztem, h hanyeves a fia- 30 :D es Amerikaban el... jo party lehet, de haat a 30 ev az kicsit sok nekem mondtam is, h sokkallom :D o meg csak sajnalkozott.
Es megkaptuk a multkori teszteket, az egyik hibatlan, a masikban 1 hibapont, es ott is csak elbizonytalanodtam, es kihuztam a jo megoldast... es a levelem is eleg jo lett.
Szoval ora vegen beszeltem a tanarnonkkel mert kozben megemlitette, h talan meg kene probalnom egy magasabb szintu csoportot. Cristina azonnal belemkarolt, h jaaj nee csak azt nee!!! :D Szamot csereltunk mert mondta, h nagyon szeretne meg latni, akkor is ha nem megyek tobbet az orara. :)
Na tehat Fiona (a tanarno) oravegen elovette a papirjait, h mikor tudnek a 3as szintbe jarni, mondta, h probaljam ki, h milyennek erzem es ha tul nehez visszamehetek a mostaniba. De a masik kedden es csutortokon van. Es haat nem tudom, csutortokon nincs itt Gosia. az nem jo nekem. Ezenkivul meg csak masik helyre tudna kuldeni, ami messzebb van tolem sokkal. Oda meg nem akarok jarni. Na mind1, annyiban maradtunk, h vegulis nem olyan rossz ez nekem, hisz a tobbiek kozul sokan jobban beszelnek mint en. En pedig csak a beszed-ertes miatt vagyok ott.
Aztan mikor ezt meseltem Nicolanak mondta, h megoldhato lenne, h azokon a napokon jarjak, csak beszelni kell Gosiaval... Szoval lehet, h megis megprobalom. Majd kiderul hetfon megkerdezem Fionat, h mehetek-e mar kedden a masik csoportba, de verzik a szivem a mostaniert... :(

Aztan a tanfolyam utan Gosiaval irto jot beszelgettunk. Ravett, h menjek le veluk a parkba, hiszen irto szep az ido. Az mar biztos is, 20 fok felett van a napokban, irto meleg :S Es odafele is tokjot dumaltunk. Mondta o is, h mennyit fejlodik az angolom. Es ujra razenditett erre a ne menj haza, itt minden jobb, dologra :D
Meghogy ez csak a kezdet, h egyedul erzem magam. Hipp-hopp megtanulok angolul es itt is ugyanugy lesznek barataim, mint neki is. O is ugy jott ide mint en. Mostmegmar nem is akar hazamenni. Itt tanul, itt akar majd dolgozni. stb. Haat jo neki, engem visszahuz a szivem, es ezen nem tud semmi valtoztatni. Es terveim vannak otthon, amikert barmit otthagyok. Hiszen ide is kijottem. Otthonhagytam csapot-papot, pedig szerettem, nagyonn!! Megbirom tennie ezt megegyszer... Na mind1.

A parkban hatalmasat mokaztunk a sracokkal. Akkora csuszda van ott az egyik jatszoteren, h csuda :O Kb olyan mint kaposztasmegyeren voltal a dombocskak az udvarunkon korbe, csak nem sima fu, hanem valami plastic-szeru...
Hazafele Nicolaval beszelgettunk :) az is tok jo volt :) Eletem soran ma beszeltem a legtobbet angolul :D

Itthon a kicsik jottek velem furdeni. William meg felavatta a szintetizatort. Furdes utan nagy party volt itt :D tanc meg minden :D mokas volt nagyon. csak mar Baby`s bedtime volt, szoval veget kellett vetni neki.

Mindent osszevetve ez egy mulatsagaos, nagyonn jo, de kicsit hosszu es faraszto nap volt :)

csokokat kuldok haza!!!

Ohh es azt el is felejtettem irni, ha ma megerkezett Zsolti meg Dominika is UK-be ;)

Na pusszantas :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése