2011. szeptember 26., hétfő

szeretem, nem szeretem hetfo

Ma van 23. napja, h itt vagyok. Es 85 nap van hatra mig hazamegyek... Neha szamolgatok...

A hetfoket bar szeretem mert mindig tortenik valami jo is, meg pl nagyon szeretem a tanfolyamot, de hetfonkent kell athuzni a dumplaagynemut... :S :D :P Hogy kene ezt szakszeruen csinalni??? :D mert megoldom persze, de folyton azon gondolkodom kozben, h nem lenne-e ennek egy egyszerubb modja is... hmm nem tudom :D mind1

Ma is marha jo volt a suli :) nagyon szeretek oda jarni. Van 3 no, akivel mar elso alkalommal is egy asztalhoz ultunk le ugy talalomra, es mostis :) valahogy veluk olyan kis "szovetsegesek lettunk" elmagyarazzuk egymasnak amit nem tud a masik. meg meselunk magunkrol :) Es sokat nevetunk. Foleg egymason meg magunkon :D Igy vagyunk mi 4en Salwa, Simaret, Cristina es en :D Megjegyeztem a nevuket es meg jol is tudom leirni... :D
Salwa kendot hord a fejen,muszlim. Meselte, h a ferjenek lehetne meg 3 felesege, de csak o van egyedul, es nagyon szeretik egymast es nem is akar tobb feleseget a ferje :)
Cristinaval talakoztam ossze multkor az utcan (spanyol). Nehezen ertem meg ot, annyira nem szepen mondja a szavakat. De mondta, h perfektul beszel olaszul, szoval gondoltam meglepem es mondok neki par mondatot olaszul... es haat felig angol lett :D elmondtam neki, h beszelek kicsit olaszul, tanultam 4 evig es voltam kinn egyszer olaszorszagban is. Aztan mikor jol kinevetett, h felig angolul mondtam, akkor rajottem es mondtam is neki, h mostamar jobban tudom az angolt, pedig mielott kijottem az olasz jobban ment...legalabbis azthiszem. Mostmar konkretan nehez nekem olaszul beszelnem. no mind1, igazabol ezert vagyok itt...h jol menjen az angol.
Simaret pedig babat var :) Novemberre. O amugy nagyon fiatal, es kedves meg szep.

Amikor beszelgetnunk kellett egy arab novel kerultem ossze, szemben velunk meg ket lengyel volt (nem tul elonyos, h egyutt beszelnek, hisz sokszor belemondanak lengyelul), na mind1, de nagyon jofejek voltak amugy. Megkerdeztek, h Regina, te miota vagy itt Angliaban? mondtam, h 3 hete, es azt hittek, h nem ertettek. Egy csomoszor visszakerdeztek, h 3 eve?? vagy honapja? mondom nem! 3 hete!!!Es tok aranyosak voltak mert mondtak, h azert kerdeztek meg mert irto jol beszelek :O mondom nem nem igazan, inkabb csak nem veszitek eszre a hibaimat :D de ooolyan aranyosak voltak :D az en kis locsogasom... haat nem tudom :D

Ma amugy egesz sokat olvastam angolul a konyvembol, amit vettem :) egyre jobban megy.
Meg ma azt hiszem eloszor miota itt vagyok koltottem ugy igazan butasagra penzt :D Vettem hajfesteket... :D keket meg zoldet!!! majd ha egyszer elmegyek bulizni vagy ilyesmi festek csikokat a hajamba. Ilyen azonnal kimoshato festek :D ma ki is probaltam a zoldet picit. Nagyon meno!!! :D

Este vacsinal Williammel tok jot hulyeskedtunk. Kozolte, h nem szereti Adele szamait mert tok kover az a no :D jaa mert itt allandoan az megy a radioban. napi 4szer 5szor tuti leadjak a szamait. es akkor is epp ment egy tole. Kerdezte, h szeretem-e... meg aztan ketcuppal csataztunk :D szegeny kcisit porul jart, velem nem erdemes kezdeni konyortelen vagyok :D meg a fule is csupa ketchup lett :D meg mondtam, h nekem jobb mert en meg nem furodtem, o viszont mar igeeen!!! :D
Aztan mokas volt, ha valamit nem akart csinalni, amit mondtam, csak megkerdeztem, h szeretne-e meg ketchupot :D akkor mar szaladt is...
Neddel meg rengeteget nevettunk pancsolas kozben :D mondog mondta, I`m a monster wwwaaaaa!!!
meg ma tok aranyos volt. Bejott a szobamba. Kerdeztem mit csinalsz te itt? Escsak odajott hozzam es megolelt :) Aztan nezegette a csaladi fotot, ami ki van teve itt nekem. Ram mutatott es megkerdezte, Is she my friend? - yes she is! of course. She loves you! :) nagyon draga volt ma o egesz nap :)
Es megkerdezte, h Vikit hogy hivjak, es utana probalta mondani tobb kevesebb sikerrel, h Viki...Viki...Viki :D

Mara ennyit, meg megnezek egy filmet angolul :)

Rengeteg sok puszi haza!!! A csaladnak meg foleg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése