2011. szeptember 17., szombat

Egy nap William nelkul

Ma nem volt olyan jo nap, mint szokott lenni...
Nem jott Gosia sem, es William nem jott haza... egy baratjanal alszik: Rokynal,aki amugy feka es nagyon kis joarc :D Ned folyton kerdezi where is William?? es hiaba mondod el neki, fel ora mulva ujra megkerdezi... :D egyem a szivet,hianyolja nagyon... :) de enis :(


Azert meg talalkoztam kicsit vele,mert du. Nicolaval es a pindurokkal kimentunk a focimeccsere. Kepzeljetek el egy parkot, ahol rengeteg kicsi focipalya van felfestve, sok kicsi kapu van felallitva es kb 100 lenyegeben teljesen ugyanolyan, oltozeteben sem nagy kulonbozo gyerek rohangaszik.Haat nem mindennapi latvany!
Megismerkedtem ott Merilynnel, William egyik baratjanak az anyukajaval. Nagyon jopofa az a no. Odavan a kicsigyerekekert es mindig mosolyog :)
Amugy ott foleg a Babyre kellett figyelnem. Kozel sem volt egyszeru feladat, folyton fuvet akart enni. Es szerintem evett is,mert kihanyt egy csomo tapszert... :S szegenykem. Meghaat o elegge unta az egeszet.
Na mindegy. Ezamugy Fullham-ben volt, es mondta Nicola, h oda fogunk koltozni karacsony tajan. Csaladi hazat akarnak venni. Ma lattam is egy hazalaprajzot a konyhaban, lehet, h az lesz a szerencses kivalasztott? Eleg meno volt amugy, 4 szintes...


Es ami meg tok jo,hogy mondta Nicola, h holnap reggel ok koran lelepnek es csak vasarnap keso este jonnek haza. De tele a huto mindenfele kajaval, egyek,amit akarok, csinaljak,amit akarok, csak mindig vigyek magammal kulcsot ha elmegyek,mert kulonben nem tudok visszajutni. :D azt hiszem ez megoldhato :D


Holnap amugy elvileg talalkozunk a sraccal, akivel egyutt utaztunk idefele :)
Felvettuk a kapcsolatot, es tenyleg nem lakik veszesen messze. Mindeketten setalunk egy15-20 percet es talalkozunk :) Azt beszeltuk majd holnap kitalaljuk, h mit csinaljunk. O lesz az elso magyar,akivel ugy igazibol talalkozok, amiota itt vagyok (egyszer osszefutottam egy magyar sraccal egy nyelvsuliban, de azt hiszem ez nem szamit).
Mar 2 hete itt vagyok. Durva elegge,  amugy sokkal, sokkal tobbnek tunik, mintha mar 2 honapja lennek itt vagy megtobb. Neha lassan telik az ido...


Es hetfon kezdodik a nyelsuli!!! :) Kell is mar nagyon. Bar Nicola rengeteg szot tanit nekem, nem fog artani az a tanfolyam. Nicola meg mindig felir nekem minden nap egy csomocsomo szot. Mindig csak ugy talalomra megkerdez vmit, h tudod mi az,h...? es ha nem, korbeirja es este meg leirja nekem egy papirra. De ugy irkalja,h nekem kell mondanom,h milyen szavak jottek elo napkozben. Nem mindig megy az osszes, hisz egyetlen egyszer mondja el oket. Na mind1, de igy legalabb irasban is tudom majd, s nem csak azt, h hogyan mondjak. Amugy egyre tobb szo van, amit mar tudok meg hasznalok, leirni viszont nem tudnam. Ezert is kell az a nyelvsuli... ;)
Najolvan, mostviszont eleg lesz mara! :)
Olelek otthon mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése