2011. szeptember 23., péntek

eeess jon a hetvegeee!!!

Ez nap elegge nagyon jo volt :D
Reggel szokas szerint egyedul voltam a picikkel, Nicola elvitte Williamet a suliba, utana visszajott ertunk. Addig mi reggeliztunk feloltoztunk, mert mentunk el...


Nem tudom egy szoval leirni, h hova mentunk. Mikor kerdeztem Nicolat,h igazibol mi ez a hely, nem is tudott o sem egyertelmu valaszt adni. Valamilyen klubeszerusegnek neveznem. Na mind1,leirom inkabb, h mi volt ott, mit csinaltunk. Eloszor is a Babyt leadtuk a megorzoben (bolcsiben), ahol vegig aludta az egesz idot amig mi ott voltunk :D
Mi meg tovabbmentunk mentunk el uszoda mellett is, egy kavezoba, de nem egy egyszeru kavezo volt. Volt egy barpult meg sok asztal szekekkel vagy kanapeval. Es az egyik oldalt pedig egy uvegfallal elvalasztott belteri jatszoter volt. Ned azonnal belevetette magat. Jaa vegig mindenhol szonyeg volt, a jatszoterhez le is kellett venni a cipot, meg akkor mar enis levettem :D szeretek mezitlabazni ;) Kenyelmesen elhelyezkedtem egy kanapeban, Nicola hozott nekem egy hosszukavet, adott nekem egy irto jo kis magazint es mondta, h elmegy teniszezni en addig csak relaxaljak, csakhogy ha Ned kijonne, ne legyen egyedulhagyva. Neha kijott olyankor mokaztunk :D De tokeletes volt a delelott :D


Aztan hazamentunk. Ebed! Ned go to bed. A Baby nem, mert vendeget vart kora delutanra. Mondta Nicola, h jon vmi no, aki haat nem is ertettem tisztan, h mit mondd, mert nem is tudta pontosan megmondani. Azt vettem ki, h vmit csinalni fog a Baby fejevel, gondolom maszirozza vagy ilyesmi. Meg mondta, h nem tudja pontosan, csak egy baratja ajanlotta neki ezt a not, h nagyon jot tesz... Haat itt nem sok jot tett :D a Baby egy oran keresztul bombolt a kezei kozott, de mondta, h lehet sirni fog...
Aztan mondta Nicola, h foggalma sincs, h mit csinalt a Babyvel, maszirozta a fejet, meg jatszadozott vele. Es utrana mondta neki a no, h a Baby beszelt hozza. Mondta neki, h: Help me! Elegge kirohogtuk Nicolaval miutan elment :D Bar enis ezt mondtam volna a Baby helyeben csak nem ennek a nonek :D
Na mind1, nem volt olyan jo hallgatni szegenyt ahogy sir... :/


Aztan mondta Nicola, h elmegy es elviszi magaval a Babyit majd csak kesobb jon vissza, addig Neddel menjunk el valahova ha gondolom, tok szep ido van.


Ned sose akar sehova elmenni amugy. Mindig ugy kell csalogatni :D Meg is igertem neki, h elmegyunk egy boltba ahol valaszthat maganak valami edesseget aztan jatszoterre. levisszuk a kedvenc labdajat is. Meg hintazunk. Es johet rollerrel.
Szoval el is indultunk. Gondoltam nem fog artani a seta, elmegyunk a Poundlanbe :D ott tenyleg azt valaszthat amit akar :D Erdekes, h nem akart rollerral jonni, szoval tenyleg setaltunk. Waa iszonyatosan jo volt. MIndig atugralta a csatorna fedoket,mindenhol megalltunk, pozoltunk egymasnak. Atbujt a biciklitarolok alatt. Levelet szedett nekem. Kopogtunk egymasnak a buszmegallo ket oldalarol, bekopogtunk a postaladaba is. Megcsodaltuk a kirakatokat. Egy capat a buszon,aminek integettunk is. Egy lovas kepet egy ablakban. Es rengeteget nevettunk, kozben egy csomo mindenki az utcan szolt hozzank par kedves szot :D vagy csak mosolyogtak, h szlalomba megyunk, Ned pedig 3szor korbefordul az ut kozepen :D
Aztan bementunk a kedvenc boltomba. Legnagyobb megdobbenesemre nem edesseget valasztott, hanem uditot :O mondtam, h oke azt is kap, hisz rajottem, h nem vittem semmi vizet vagy ilyesmit, de akkor valaszthat valami edesseget is. Szoval vettunk ujjakat, ez a neve: fingers :D ilyen csoki rudak, jo sok egy dobozban. raadasul az pont olyan volt, h 2 fontert 3 doboz :D
Utana elsetaltunk a jatszoterre. Szabad volt az a hinta amelyik olyan nagy es kerek, biztos lattatok mar olyat! Enis elferek benne fekve siman. Szoval beletettem a cuccainkat, Nedyt, es mikozben lendultetet adtam neki belemasztam enis :D csokiztunk es nevetgeltunk, hulyeskedtunk. Repuloket neztunk, aludtunk, vagyis inkabb csak csukott szemmel horkoltunk :D Az egyik ilyennel odaszaladt hozzank egy kisgyerek, h WAKE UUUP!!! :D aztan elkezdett nevetni es elszaladt :D vicces volt, jot nevettunk Neddel.


Mikor meguntuk, meg mar ugy gondoltam, h epp ideje, hazamentunk, pont egyszerre ertunk haza Nicolaval.
Furdes, vacsi!
Este meg teniszutokkel passzolgattunk Williammel, az is jo volt :)
Aztan a szulok elmentek partyzni, most elmeselte Nicola, h hova mennek :) most volt eloszor :) egyre jobban tudunk kommunikalni :) meg mikor Jim hazaert mondta neki, h milyen sokat fejlodtem, es mennyire jol csinalok mindent :)


Na szoval ok elkoszontek, megkoszontek a segitseget, es elmentek. A sracokkal meg minden rendben ment :)


Jaa es elfogyott az osszes vasalnivalo, orulni fog Gosia hetfon ;) Es a nyelvsuliba jott egy Gosia nevu lengyel lany. Szerdan csatlakozott. :D
Jaa es mikor Neddel setaltunk osszefutottunk a spanyol novel, aki a kedvencem a nyelvsulibol :) vele volt a kislanya is :) es megkerdezte, h az en gyerekem-e Ned :D mondom dehogyis, majd elmeselem hetfon... :)
Tini-maminak nezek ki??? :O :D a Babyvel talan meginkabb :D
Es errol az is eszembe jutott, h mikor eloszor voltam a poundland-ben vettem energiaitalt, amihez oda volt irva, h csak 16 even feluliek vehetik meg. Es megkerdezte az elado, h elmultam-e mar 16... :O jesszusom, kicsit kiakadtam, nevetett is rajtam. Mondom perszee, 18 vagyok!!!! :O :D


Na mind1,eleg lesz mara!
Sok puszit kuldok hazaa!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése