2011. szeptember 4., vasárnap

a kezdetek :)

Eleg surun irok, csak folyton ir mindenki, allandoan egy csomo uzenetet kapok, h naa mi van? milyen??  De naagyonn, naagyonn jolesik!! tenyleg! :) csak sajnos nincs idom, mindenkinek hosszan kifejteni, h mi van...
na de ennyi volt a bevezeto :D
Eloszor is az en draga Balintomnak kivanok itt is nagggyon boldog szulinapot!!! :)
Aztan, meselek meg :)
Tegnap voltunk a Holland Parkban Jimmel es Williammel. Frizbiztunk, mokas volt nagyon :) Hazafele megalltunk egy helyen es mondta Jim, h innen nekem kell hazatalalnom, sajnos ok elfelejtettek az utat :D es a kis gonosz William meg azonnal bennevolt a jatekban :D a vilagert se segitett volna :D deee, elsore idetalaltam, annyira buszke voltam, ki tudtam nyitni az osszes ajtot is meg minden :O
Estefele meg hazajottek a tobbiek: Nicola meg a picifiuk :)
Ned eleinte nagyon felt tolem, de aztan meg olyan hirtelen megoldodott :) jonagyott mokaztunk meg este, draga nagyon :) es oszinte...: ma reggel csak odajon es azt mondja, h nem teszik neki a felsom, mondom mindjart lecserelem a kedvedert :D
Alexxel csak ma ismerkedtunk.. tegnap este rogton ment aludni, jaajj de kis cukipofa, megzabalom :D
Nicola is nagyon kedves, soot tobb mint kedves, segit mindenben.
Ma meg voltam a varosban setalni, huu jo nagyot setaltam, annyi minden van itt :O sok meglepo dolog is... pl ejjel-nappali partybolt :O :D mindenfele mokas dolgot lehet ott venni, kalapokat meg dudakat :D
Ami viszont nagyon nehez nekem az, h jobbra kell eloszor nezni ha atmegyek az uton, az emberek balra huzodnak le ha el akarnak engedni, es nekem is balra kell.
Meg egy csomo buszmegallo forditva van, mm nem eleg, h rossz oldalon :P de meg hattal is az utnak. na mind1, egyszer majd megszokom, mint azt mikor otthon a szekreny masik oldalara tettuk at a szemetest... :D 1-2 honap alatt azt is megszoktam, huuu de bosszanto volt :D ez jutott eszembe mikor mentem a varosban :)
Najolvan viszont azt hiszem ennyi eleg volt mara, megyek  megtanulok nehany szot ;)
pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése