2011. szeptember 3., szombat

Mar Londonbol...

Halihoo!!!
Megerkeztem a nagy Londonba!!!
Az ut tok jo volt, Pragatol csak ketten voltunk egy sraccal magyarok az egesz buszon, tok jokat beszelgettunk a szuneteknel, meg egy ideig ultunk is egymas mellett mikor nem volt tele a busz... de utana egy kedves szlovak lany mellett ultem :) jaa es az is ngyon jo, h ez a srac tok kozel fog lakni hozzam, szoval kicsereltuk az elerhetosegeinket... maris nem vagyok olyan egyedul :)
Itt meg minden csodas, uj es nagyon izgalmas. Meg nem talalkoztam az egesz csaladdal, csak az apukaval es a legnagyobb gyerekkel, de tunderiek... probalgatjak a nevemet, mokazunk sokat :D Williemmel mar meg is beszeltuk, h megtanitom magyarul, ha cserebe megtanit angolul, mondta Jim, h nagyszeru, de akkor kezet ra!!! :D szoval tuti igy lesz. de mar tud is valamit, meg Zsani tanitotta neki, es nagy buszken el is mondta nekem, h undoritoo!!! fuj!! csak ezt a 2 szot tudja :D na de majd tolem tanul vmi szebbet is ;) es fozott nekem egy kavet :) draga volt nagyon, jaa es Kristof!!! a szulinapodon szuletett, szoval mindjart betolti a 8at :D de igy legalabb megjegyzem, h melyik napon :)
kivancsi vagyok a pindurokra :) varom, h hazaerjenek.
amugy eleg nagy ez a lakas, de mondjak folyton, h milyen kicsi es azert akarnak elkoltozni... :D a szobam meg tok joo :D majd kidekoralom a kepkereteimmel meg ilyesmikkel, a rajzzal amit kaptam :$ :)
es van egy picike furdoszobam is, szoval minden csodas :) csak mar most hianyoznak az otthoniak
naa de most csak ennyit, majd meg meselek
rengeteg puszi hazaa!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése