2011. szeptember 24., szombat

maganyos szombat

Ma nem igazan csinaltam semmi kulonoset.
Ataludtam a fel napot, tegnap hajnalig filmet neztem, de csakis angolul ;)
Reggel meg fejfajassal ebredtem, uh. visszafekudtem aludni.
Azutan olvasgattam. Termeszetesen angolul :D
Du. meg elmentem setalni egy jo nagyot! :) Vettem ezt-azt. Es besotetedett mikor hazafele jottem. Azert van egy hangulata sotetben egyedul setalni a varosban :) Fujt az arcomba a szel, felhangositottam a zenet a fulembe es csak mentem. Mar nem is kellett odafigyelnem, h merre megyek. Hazahoztak a labaim es csak jarattam a gondolataimat, tok jo volt :) Akkor mondjuk orultem, h eppen egyedul vagyok, de egesz nap azert sok volt...
Remelem holnap tenyleg talalkozunk Lacival, meg nem hivott vissza, h hol mikor.
De ugy hataroztam, ha nem jon akkor is bebarangolom a helyeket, ahova elvittem volna :) Csak egyedul nem lesz akkora elmeny. Na de most nincs nagyon mit hozzafuznom.
Hianyoztok otthonrol nagyonn, nagyonn!!!
Sok puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése