2011. szeptember 19., hétfő

olyan filmesen ;)

Kepzeljetek, itt ulok az ablakparkanyomon, nyitva az ablak, fuj be egy picit a szel, kozben szep zenet hallgatok. Szoval mint a filmekben, mint pl a Tokeletes pasiban :D
Tobbszor kiulok ide, csak zenethallgatok, figyelem a jarokeloket, az autokat, es csak jaratom a gondolataimat... persze olyankor mindig belebujok meg valami meleg pulcsiba, brrr de hideg van itt, foleg este! Sajnos a csillagokat szinte sose lehet latni, mindig felhos az eg :( na nem baj, azert meg van egy hangulata az egesznek, amit szeretek nagyon :)

Ma amugy tokjo volt minden :) Voltam nyelvtanfolyamon!!! waa vegree!!!
En vagyok a legkisebb a csoportban, csupa felnottek vannak rajtam kivul. Megint en vagyok a kicsi... :D mind1,attol meg nagyon jofejek, nincs nekem ezzel gondom. Es nincs magyar sem rajtam kivul.
Egy spanyol novel ultunk egymas mellett. Rogton elkezdtunk beszelgetni marha jopofa volt :) Es mindketten tudunk picit olaszul ;) de persze angolul beszeltunk, hisz azert vagyunk ott mindketten. De van egy olasz csavo is, lehet majd megkerem neha beszelgessunk olaszul. Tok jo lenne azt is gyakorolni kicsit. Aztan mikor csoportokra bontott minket a tanitoneni a spanyol no tok aranyos volt, mert engem mashova ultettek o meg mondta, h nee, en vele akartam egy csoportba lenni! :) de edes volt.
Annyira kedves volt velem mindenki. Mindig olyan latvanyosan orultek, ha odakerultek a csoportomba:) Mert folyton cserelgettek a beszelgetopartnereket. Most volt amugy eloszor, h ugy csicseregtem angolul, mint ahogy magyarul szoktam, h szinte oda se figyeltem mit mondok, csak mondtam :) jokat derultek rajtam, biztos mondtam egy csomo butasagot :D
Meg tok erdekes, h mindenki mar regebb ota itt van Londonban. Legalabbis akikkel beszeltem. Honapok vagy akar evek ota :O en meg mondtam mikor kerdeztek, h megcsak 2 hete erkeztem... :D kicsit nagy differencia. 
Meg sokaknak gyerekeik vannak, vegulis nekem is :D 3 sracom van, akiket nagyon birok :) az egyik no megkerdezte, h dehat megis mit csinalok ezekkel a gyerekekkel, csak ulok es nezem oket? :D haat kicsit nevettem. A gyerekeket nem lehet csak ugy ulni es nezni, itt legalabbis biztosan nem, dehaat hogy magyarazzam el neki angolul, h hogy lehet jatszani egy babyvel, vagy hogy lehet Neddel birkozni, vagy Williammel viccelodni a bnojen,mikor van mindenre kb 3 perc??? Na mind1, az a no annyira amugy nem volt szimpatikus, meg nehezen is ertettem, amit mond, mert folyton mindenfele nyelven belemondott szavakat. Felsorolt vagy 5 nyelvet, amit beszel :O Meg mondta, h jart mar Magyarorszagon, Budapesten. Kerdeztem nem-e tud veletlenul magyarul is, de azt nem sajnos :D haat mind1,legalabb tenyleg az angollal foglalkozom majd :)
Jaa es amugy vannak ott olyan nok is, akik kendot hordanak a fejukon :) Afrikabol meg Azsiabol is. Tok nehez megjegyezni a nevuket, de nagyon kedvesek amugy :) Volt akit Samretnek hivnak mast meg Sawia-nak, vagy vmi ilyesmi, kiejteni persze mindkettot egeszen maskepp kell, de lebetuztettem veluk, h vmihez tudjam kotni emlekeimben oket :D

Szegeny Gosia meg beteg picit, es a Baby is egyre rosszabb, eddig is kohogott picit, de mostmar egyre rosszabb szegenynek.
Amugy most szept. vegeig ugy lesz, h kedden es penteken dolgozom. Aztan majd oktobertol lesz megint ugy, h csut es pentek. Nem tudom miert, de mondta Gosia, h most igy jon. De tok rendes, elore legyartott nekem babykajat, mondta, h mi van benne meg hova teszi :) mondjuk enmeg mindent kivasaltam penteken, mert tudtam ha nem teszem, hetfon neki kell. Tokre orult :)
Williamnek meg ma tennis oraja volt. Annyi mindent csinal az a srac :O saxofon, tennis, rugby, foci, uszas es mintha vmit kifelejtettem volna, ha eszembe jut majd leirom :)
Nicola ma nagyon jofej volt a szobam elott hagyott nekem egy angol filmet, h majd nezzem meg :) Ned felkapta, h az az ove es visitott erte nagyon, mikor elvettem tole :D de csak sikerult megnyernem magamnak, kapott tolem egy kis ajandekot cserebe ;) Es egesz este mint a kisangyal olyan volt:) megette unszolas nelkul a vacsit... :O neztem is, es nem lett minden csupa kaja korulotte :O ez meg meginkabb meglepo...

Jaa meg ma voltam konyvtarban. Be akartam iratkozni, de mivel az itteni lakcimemet nem tudom igazolni kertek, h irjanak itt a szulok vmi igazolo levelet, h tenyleg au-pairkent dolgozom ezen a cimen. Tok aranyos volt a bacsi aki segitett :) nem is mondtam neki, h au-pair vagyok, de kitalalta,o kerdezett ra :) es nagyon kedves volt, mondta, h nem muszaj am oda visszamenjek a levellel, mert van hozzan kozelebb is konyvtar es ezzel a papirral, amit kitoltetett velem barmelyikbe mehetek, de ez a konyvtar ott van a sulimtol alig 5 percre, es szimpatikus volt a bacsi, szoval tuti oda megyek vissza! :) Meeg nem irattam Nicolaval ilyen levelet, holnap ugyse tudok elmenni, mert dolgozom. Majd szerdan :)

Huu jo hosszan irtam ma, bocsii!!! amugy nezem, h eleg sokan olvassatok, tokre jolesik! :) azert ne nyissatok meg tobbszor, h tobbnek lassam :D boven eleg ez is :)
rengeteg puszi haza!! Most igy este nagy a honvagy! jaajjj deszivesen hazamennek most, vissza se neznek, max josokara valamikor, es nem egyedul!!!! :)
Na jok legyetek!!! csok!

UI:bocsi a szinekert, csak kivancsi voltam, meg gondoltam feldobom kicsit, ha mar ilyen hosszu lett :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése