2011. szeptember 9., péntek

Egy nagyon jo nap :)

Ma minden csodalatos volt :)
De. egyedul voltam a babyvel, setaltunk egy hatalmasat vegig a Kensington High Streeten, meg elmentunk valameddig a North End Roadon is. Aztan hazajottunk, ettunk... vagyis oom jobban belegondolva nem is ettunk :D csak megprobaltunk :D aztan jatszottunk kicsit :) es utana mig vasaltam o szepen egy uveg tejjel a mancsaban edes alomba szenderult, jaaajj deszeretem ilyenkor :) egesz de. tok jofej volt, nem nyafogott, nem bombolt... A szundi alatt hazajott Ned es Nicola. Ned go to bed, Nicola meg megtanitott nekem par szot :) felvettuk azt a szokast, h o kerdez szavakat, h tudom-e mit jelent, es ha nem korbeirja nekem, aztan leirja egy papirra, nekem meg meg kell tanulnom, aztan napkozben neha felveti oket, h megjegyeztem-e :D mokas ez igy, tokre jo :) ma pl megtanultam a csavarhuzot, a fogast a hintat meg meg josok szot... :)
Aztan a du.-i az alvas utan Ned maradt velem a baby elment az anyukajaval. Neddel elmentunk jatszoterre :) hintaztunk meg ilyesmi, elegge felt a tobbi gyerektol, folyton odabujt hozzam, ha megijedt vagy ilyesmi :) meg fogni akarta a kezem. Jaa amugy tok erdekes, h itt minden gyerek rollerrel jar, ezt a szot mar elso nap megkellett tanulnom, fontos itt!! Es tok csunyan oltoztetik fel a kislanyokat, az egyenruhajuk is csunya, de ha nem az van rajtuk az sem szep. Es egyik nap megneztem egy H&M-es ujsagot, minden tok ronda benne :O na mind1...
A jatszoter utan egy hatalmas parnacsatat csaptunk itthon, a nappali tele van parnakkal. 8-10 legalabb van :D jaajj nagyon mokas volt, nagyon birom ezt a kissracot, ees vegre megtanulta a nevem!!! ooh yeess!
aztan vacsira sutottunk hust, ettunk melle zoldseget (mint altalaban), aztan pancsi :D kesobb megerkeztek a tobbiek.
Williammel tokjot labdaztunk, meg hancuroztunk este :D Mindjart szulinapja van... meg Kristofnak is :) szamolom am vissza, tok oreg leszel!!! :O es egy kicsit 2 evvel idosebb, mint en :P kicsikorunkban mindig ezt vartad, en meg utaltam, h mindig mondtad, h most 2 evvel vagy idosebb :)
Mostmeg Nicola ideultetett a gep ele, h fenntartsam a kapcsolataimat!! Jim meg hozott egy pohar bort, hihetetlen, h mennyire rendesek :) tegnap nagyon orultek, mert este elmentek es itthagytak a 3 gyerekkel, es minden tok siman ment!!! mindenki a megfelelo idoben lefekudt, megfurdott. Minden rendbe volt teve mire hazaertek :) waa irto buszke vagyok, egyre tobbet tanulok, h mi hol van, mit hogy hivnak es mit mikor kell csinalni :) erdekes nagyon. remelem hamarosan rutinbol megy majd :)
csokok haza!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése