2011. szeptember 6., kedd

Meg mindig a kezdetek

Haliho!!!



Gondolatban gyakran irom a blogot, foleg mikor setalok a varosban az utcakon... annyi mindent latok, tapasztalok, erzek, es gondolatban csak irok, irok es gondolkodom, vajon ki olvassa :) tudom hulyeseg, de neha ugy erzem csak ez maradt nekem a regi eletembol...
Mikor hazamegyek mar minden mas lesz, enis mas leszek, meg mindenki, aki otthon van. Le leszek maradva mindenfele tortenesekkel, meg nem fogom ismerni az otthoni magyar slagereket stb. Szooval siratom mostmar a regi eletemet, ees orulok az ujnak :) hiszen rengeteg minden van itt is. csak mostmeg picit maganyosnak erzem magam... deee ma beiratkoztam egy nyelvtanfolyamra, meg nem biztos, h oda fogok jarni, mert holnap megyek megnezni egy masik helyet is, Nicola szerint az jobb lenne nekem, haat nem tudom,d e az biztos, h jo lesz majd nekem.
Sok uj embert megismerek majd (hatha lesz ott magyar is ;))
Ess ma beszeltem magyarul!!! waaa vegreee!!! :D Beszeltunk Lacicval es lehet jonnek a batyjaval Londonban a hetvegen, de ha most nem, vmelyik hetvegen tuti :) Meg felhivtam Matyit is, megigertem Adamnak meg Gyurinak, mert ajandekba kaptam meg toluk a telefonszamat egy monscope-os papirra irva ;) :D Szoval majd vmikor Matyival is ossze fogunk ugrani :) jaa es persze mindez azert tortenhetett, mert megvan vegre az angol szamom... sokat kellett erte kuzdeni, mar otthon meg kellett volna legyen, hetekkel ezelott :S mind1, nem szamit.
Az itteniekrol... hmm edesek, Ned toksoszor csak odajon megolelgetni :) meg csak bejon a szobamba ugral az agyamon, edes nagyon, most vele a meg a babyvel voltam sokat, meg leszek is meg :) minden reggel egyedul vagyok veluk, reggelizunk, feloltozunk, utana meg mokazunk mig Gosia megerkezik. Gosia egy lengyel lany, aki dolgozik itt hetfon, kedden es szerdan. She`s nice! :) es nagyon jol beszel angolul, tok sokat segit nekem, beszel nekem, kijavit, es nem bunkot, hanem tenyl segiteni akar. meg o mar dolgozott ennel a csaladnal, szoval eleg sok mindent tud, amit en nem, es mindig mondja meg mutatja, h mit hogyan csinaljak, mert csutortoktol en vagyok... :)
hmm varom mar kicsit. jaa es tok jo mert a nyelvsuli, amit ma neztem hetfon es kedden van, a holnapit meg nem tudom, az majd holnap kiderul.. :)
amugy folyton esik mar az eso, de az elso ket napom gyonyoru napsuteses volt :) soot tegnap is majdnem vegig.
Es tegnap elneztem a Wieldfild-be, Europa legnagyobb bevasarlo kozpontja :O woow, hatalmas. tegnap megcsak beneztem, de egyszer majd tuti vegigjarom az egeszet pedig nem is szeretek vasarolni :D meg fesulkodni sem ;P
Es mar tokjol kiigazodom a kornyeken, terkep nelkul jottem haza a nyelvsulibol, buszke vagyok :) mostmajd egyre messzebbre akarok menni, pedig mar igyis messze mereszkedtem :)
Amugy hianyoztok otthonrol nagyon :( tok rossz latni, h az emberek a parjukkal setalnak, a baratnoikkel nevetgelnek a parkban, vagy csak a barataikkal ulnek egy kajaldaban :( nekem meg nincs itt senki... naajoo de majd lesz :)
A gyerekek!!! ok segitenek at az egeszen :) Ned nem akart ma elengedni Not go away!!not go away!!! ezt mondogatta es beallt az ajtoba :) edes volt nagyon. :)
Najolvan eleg ennyi!
Csok haza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése