2011. szeptember 21., szerda

program valtozas

Ugy volt, h ma nanny leszek, aztan reggel mondta Nicola, h megis jon ma Gosia. De este babysittelnem kell, mert o megy el, Jim pedig keson jon haza... Iszonyat sokat dolgozik szegeny eber, 12 orat min. ma meg tobbet is. Szegeny sokszor nagyon faradt, es akkor meg neha elmennek szorakozni Nicolaval is :O meglepo. mind1, nem az en dolgom. Tok jo, h igy csinaljak :)

Szoval ma nem volt semmi dolgom. Filmeket neztem, termeszetesen angolul! Gosiaval beszelgettunk meg ilyesmi. Nem volt kedvem sehova elmenni,olyan hideg volt ma, es olyan unalmas-szomoru nap. Nem mentem vissza a konyvtarba sem. De Nicolat azert megkertem,h irjon nekem levelet rola, h itt dolgozom meg lakok tenyleg, mondta, h ir majd persze :) meghogy tokre orul, h beiratkozom, mert nagyon hasznos. Rogton ki is akarok venni majd egy konyvet. A Kisherceghez nincs nagyon kedvem mostansag. Meg annak a konyvnek, amit kiveszek majd lesz hatarideje is, szoval biztos az majd ravesz, h tobbet olvassak.

Reggel persze velem voltak a picik, mint mindig. A Baby tok almos volt. Elaludt a babakocsiban. Neddel pedig konyvet nezegettunk. Olvastam neki, o meg mutogatta, h melyik auto melyikunk (Verdak-os konyv volt). Mondtam, h aa, neem en nem a kek vagyok, en a piros vagyok, hiszen az a leghiresebb :D
Jaaj meg az jutott eszembe, h meg nem irtam egy betut sem az itt (foleg Ned altal) igen kozkedvelt FIRE NEE-NAAHH-rol!!! :O Van itt egy mese a tuzoltokrol. Meg az elso napokban mondta is nekem Nicola, h mikor az megy, az Nednek a mennyorszag. Van neki amugy egy igazi fire nee-naahh-ja (tuzoltoautoja). Meg fire nee-naah-s polo,meg konyv, es meg neenoozik is ha megnyomod rajta a gombot. Egyik este mikor en vigyaztam a sracokra, miutan Williamet is agybakuldtem hallom a  neenoot a szobabol. Bemegyek nezem mi van, William nagyon latvanyosan es melyen alszik. Biztos mar nagyon reg ota (3 perce kuldtem el) :D Mondom,tudom, h nem alszol, de mit csinaalsz?? (hiszen ott vannak a picik is egy szobaban vele) persze o melyen aludt es nem hallotta a kerdest, de mikor kifele indultam a konyvvel elnevette magat es mondta, h tok vicces volt, ne mondjam, h nem!!! :D Nem volt tul meggyozo a tiltakozasom, mert annyira kellett nevetnem rajta :D na mind1,ez csak egy kis sztori volt, h tudjak erre is emlekezni majd kesobb. :)

Maamugy sokat voltunk ketten Williammel.
Nednek koran le kellett fekudnie. Nem nagyon vacsizott ma sem. Soot amit Nicola meg Gosia mindenfele trukokkel es fenyegetesekkel (pl.:nincs fire nee-naah vacsi utan, nincs edesseg, mesz aludni stb.) beletuszkoltak azt is kihanyta meg ott az asztalnal :S kezdek picit aggodni, nem egeszseges ez igy :/ es megfigyeltem, h csak a vacsival van igy, nagyon ritkan az ebeddel is, de reggelire velem mindig bekajal, ma meg repetat is kert... mind1, nem tudom. Es az sem lehet, h tele van a pocakja, mert napkozben nincs edesseg, vacsi utan csak, annak aki rendesen evett.
Williammel meg eloszor lecket irtunk, betuztunk. aztan mutatott nekem egy konyvet amiben sokfele geprol van rajz, meg az is, h hogyan kell lerajzolni. Mondta, h valasszak neki barmit, amit akarok es lerajzolja. De aztan az lett, h barmit valasztottam, jaaj ne pont ezt, ez tul nehez, ez tul konnyu, ezt nem akarom stb. Mondom akkor mi az, h valasszak amit akarok?? mondta, h oke amit most valasztok azt tenyleg lerajzolja, szoval rajzolt nekem egy tokjo repulot :) Utana megegyeztunk, h valaszthat o is nekem egyett, amit megprobalok lerajzolni amig o furdik. Szoval tengeralattjarot rajzoltam :D

Azutan Ned go to bed, Williaaam! let`s go, read me pleaseee! :D Eleg sokat vitaztunk, h hany oldalt kell olvasnia,de mikor egyre probalta lealkudni az en 7 oldalamat (ami 8rol indult) egyre tobbet mondtam, szoval: okee, okee, 7 oldal. :D ohh yees I won! :D
Ugyhogy olvasott nekem. Veletlenul 8 oldalt is. Kerdeztem, h de miert nem szeret olvasni, tok erdekes a konyv is. Mondta, h szeret olvasni. Really??? Nekem valahogy nem tunt fel. De mondta, h masnak nem szeret olvasni, mert az unalmas. Nem tudom ez hogy jott ossze neki :D mind1, mondtam, h en szeretem ha olvas nekem, mert sokat tanulok vele. Szoval olvasott nekem meg 4 oldalt :) tok jofej volt.
Kesobb hazajott Jim. Kerdezte, h jobban megy-e mar az angol. William ravagta, h igen :D egyem a draga szivet :)
Es holnap megint nyelvsuliii!!! :)

A Baby egyre betegebb. Ma tok sokat sirt. Sokat dajkaltam, holnapra biztos lesz egy kis izomlazam. Meg haat este Ned sem volt a legjobb passzban. Csak ult az olemben, en meg simogattam a hasat :) kerdeztem, h nem faj-e neki, de mindig mondta, h neem!!! pedig nekem hatarozottan az az erzesem... haat nem tudom :/

Ma is jo hosszan irtam, sorry.Csak emlekezni akarok ezekre.

Csokok hazaa!!!

UI: a mai szinek az mai idojaras hangulatat idezik fel ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése