2011. szeptember 21., szerda

...

Haliho!
Szerda volt/van ma. Reggel a manokkal voltam, nem volt semmi kulonos. Ned most nem kajalt annyit, de inkabb nem akartam eroltetni... Ma amugy kicsit tobbet voltam veluk,mert szerdankent Williamnek korabban kell vmi klub miatt suliba mennie. Meg nem tudtam megtanulni az orarendjet... de ma Nicola kitett a hutore a "hazirendet" vagy mi a csodat. Ott van, h Williamnek mikor milyen cuccokra van szuksege a suliban, h mikor mit kell csinalnuk Gosiaval.
Mikor kerdezte Gosia, h lattam-e a papirt a huton erzetem, h rosszul esik neki, h odatette Nicola. Mert amugy ilyenek is rajta vannak, h mikor mit meg hogyan kell mosni, vasalni stb. ezeket pedig mindketten reg tudjuk. En azert orulok neki picit. Igy jobban konkretizalva van, h mikor kell itt lennem, mikor nem, es mikor mit csinaljak. Meg aztan mondta is Nicola nekem, h nem azert tette ki mert hulyek vagyunk, vagy nem tudjuk, csak ezt meg egy bnoje irta az o nannyjenek es elkuldte neki,o meg beleirta a sajat dolgainkat es kitette,h hasznos lehet. Es szerintem az is.

Nade szoval szerda. Ma is volt nyelvtanfolyam. Teszteket irtunk, eleg konnyen ment :) remelem nehezedik majd. Meg mondta a tanitonenink, h tobbet fogunk beszelni mint irni, olvasni. Haat remelem is!!! Amugy tovabbra is mindenki nagyon aranyos ott. Egy no leirta arabul nekem a nevemet. Ugyis, ahogy en mondom, meg ugyis, ahogy arabul mondanak. Ok zs-vel mondanak: Rezsiina (hosszu i-vel :P ) Meg odajott hozzam a tanitoneni, mikor befejeztem az egyik tesztet es elmeselte, h Magyarorszagon volt naszuton :) Voltak Budapesten meg a Balatonnal, meg sok mas helyen is. Sokmindent megneztek, es mondta, h milyen szep hely :) Utana megint megtanultam a Hungary, hungry, angry kozti jelentesbeli, irasbeli es kiejtesbeli kulonbsegeket... ez sem volt tul nehez nekem, itthon kb ezzel kezdik az angol oktatast...mind1. Jaa es a vegen meg egy noo olyan draga volt,mar kimentunk,mikor elkoszontem toluk, o meg mondta,h: bye, bye darling, see you on monday :) de ahogy mondta... :D olyan aranyos volt. Pedig ez a no eleg pesszimista. De nekem nagyon szimpatikus :)

Suli utan beszabadultam egy Poundland-be. Mondta Zsolti, h ha bemegyek egybe, elsore tuti legalabb 10fontot otthagyok, annyira megdobbent majd, h minden milyen olcso. Haat majdnem igaza lett, 9et hagytam ott, pedig csak korbe akartam nezni :D De vettem egy konyvet, ma mar olvastam is belole tizenvalahany oldalt, nagyon erdekes, most jobban lekot, mint a Kisherceg :D de nagyon lassan tudok csak angolul olvasni meg...
Es William is olvasott ma nekem. Capakrol, de mindketten untuk kicsit. Ma amugy olyan szokatlanul hisztis volt. Szoval nem csak az, h elviccelte, ha valaki kert tole vmit, hanem nyafogott :D

A Baby meg ma nagyon jol viselkedett, sokat aludt, nem nyivakolt, mosolygos es kedves volt :)
Nicola meg ma mondta, h mennyire orul, h irto sokat fejlodtem maris angolbol :) Amugy ma van 18. napja, h itt vagyok. Es 90 nap mulva megyek haza :D Es pont egy het mulva erkezik Zsolti. Es vasarnap talalkozunk vegre Lacival!!! addig mar csak 3 nap, amibol 2-t dolgozom, szoval el fog roppenni. Raadasul pentek este teljesen egyedul leszek hagyva a 3 gyerekkel. Marmint ezt ugy ertem, h a vacsinal meg a furdesnel sem lesz itt senki... Ilyen azert meg nem volt, de kivancsian varom, h mi lesz. :)

Olelek otthon mindenkit!

UI: Laura remelem tetszenek a szineim!!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése