2011. szeptember 15., csütörtök

inkabb csak altalanossagokrol ;)

Sokat gondolkoztam ezen a blogon,igazabol mar csak magamnak irom kicsit :) hogy tudjak meg emlekezni ezekre. Megg Ili mondta, h mennyire szuper, h itt lehetek egy evet, akar meg egy konyvet is irhatok majd az elmenyeimrol.
Es ezen tokre elgondolkoztam, mert fantaziam nincs olyan sok, h kitalaljak egy jo kis tortenetet, amivel megtoltenek egy konyvet, de a sajat emlekeimet ki tudom talan szinezni picit :) vagy ki tudja, talan ezalatt az ev alatt meg tortenik vmi megagiga hatalmas dolog, ami izgalmassa varazsolna a tortenetemet, de ha nem akkor majd koltok valamit :D Es nem is azert irnam, h kiadjak vagy ilyesmi, csak ugy a sajat szorakozasomra, tok jo moka lehet irni.
Ezt a blogot is annyira szeretem irkalni, bar itt kicsit sem figyelek a stilusra a kulalakra vagy a helyesirasra. Es kulonben is teleirkalom mindig smile-kkal :D mert ezt csak ugy irkalgatom, de egy igazi konyv... hmmm, izgalmas gondolat :) na majd meglatom meg, mit hoz a jovo, mostmar lassan majd beporog a londoni eletem... :)


Ma amugy csak pihiztem, nem igazan csinaltam semmi fontosat vagy kulonlegeset :) Itt volt Gosia, egy nagyon jot beszelgettunk, egyre jobban megy az angol :) persze neki a nyomaba sem erek, de mindig kijavit ha nem jol mondok vmit, meg mar egesz jol megertem :) mondta, h tanitani akar majd angolul, ugy mint most engem, csak valami suliban :D
Es megtudtam, h Leytonban lakik, ahova majd Zsolti megy. Mondta, h meghiv majd minket egy kv-ra, hallod Zsolti?? :D
Meg azt is mondta, h szerinte nem lenne erdemes hazamennem mar innen, h itt is tudok tanulni, meg lenyegeben mindent el tudok erni itt is, amit szeretnek. De mondtam neki,h oke ez igaz, de megis... honvagyam van. Azt felelte, h csak most, majd elmulik es nem is akarok majd hazamenni. Nem tudom, nem tudom elkepzelni, h nem akark visszamenni magyar foldre, h nem akarok egy orszagban lenni a csaladommal...hogy nem akarok majd ujra magyarul beszelgetni az emberekkel, magyarul bocsanatot kerni az utcan ha nekimegyek valakinek... dehaat majd meglatom ezt is:) lehet,h ugy megszokom majd, h nehezen fog menni magyarul mikor hazamegyek... Mint a kozlekedes is... Decemberben meg leszek kattanva, azt se tudom majd, h mikor hova nezzek :D


Delelott meg, huu volt nagy siras-rivas itt. Ned hozzavagott a Babyhez egy autot... verzett is a kicsi fule, es Gosia csunyan osszszidta, szoval korusban sirt a ket pindur. Nednek a falhoz kellett allnia,huuuhhaa,durva volt nagyon!!! Aztan mivel addig nem kaphatott ebedet, amig nem kert bocsanatot egy ido utan csak elmotyogott egy sorry-t. Es onnantol ment minden tovabb, mint maskor :)
Este en vacsiztattam, Nedyt...haat nem volt konnyu feladat,de csak megette nagyjabol... de kozben kiderult, h o igazabol nem is szereti a fagyit, sem a joghurtot, es szeret koran lefekudni aludni. Szoval este 8 korul mar agyban volt a kis rosszcsont! :D
William-et meg alig lehetett ravenni,h olvasson nekem, meghogy elmenjen furdeni. Nem tudom mi volt ma, kicsit kattantak voltak a sracok :D Remelem holnapra kialusszak magukbol, mert holnap este en vagyok veluk egyedul. De elotte kihasznalom a napot,sokmindent akarok csinalni holnap :) de arrol majd irok akkor!
Puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése