2011. szeptember 26., hétfő

nebulos nap

Talalkoztunk ma Lacivaal!!! :D waa vegreee!!! :D
Egesz egyszeruen megtalaltuk egymast. Azazhogy inkabb Laci talalt meg engem, aki egy csomot vart ram :D szegeny...
Aztan neki indultunk a nagy Londonnak. probaltam megmutatni neki London szine-javat. Azokat a dolgokat, amiket meg kell nezni, ha valaki Londonban jar. Es volt mindenre, haat egy fel nap :D azert nem volt ez olyan egyszeru. De megneztuk a Trafalgar Squaret, az olimpiara visszaszamlalo orat :D a London Eye-t, a Big Ben-t, a Szent Pal katedralist. Bementunk a St James parkba :) Ittunk egy sort, ezuttal most almasat kostoltam ;) nagyon finom volt ez is.
Sokat setaltunk, sokat hulyeskedtunk, szivtuk egymas veret mint mindig :D de persze inkabb o az enyemet, en angyal voltam/vagyok!!!! :D Remelem Laci olvasod ezt!!! :D

Aztan megneztuk a Tower Bridge-t is. Vettunk kajat meg kavet es ott kajaltunk a Temze partjan. Ekkor mar sotet volt, a Tower Bridge kivilagitva... marha szep volt :) es tok jot dumaltunk :)

Utana mar ugy veltuk lassan ideje lesz hazamennunk, egyikunk sem 5 perc setara lakik onnan... szoval mivel mar foggalmam sem volt, h a terkep szerint hol jarunk :D es nem volt kedvem kibogaraszni kerestunk egy buszt ami visszavitt minket a talalkahelyunkre. Mikor felszalltunk kiderult., h nincs penz az oysteremen :D haat egy kisebb procedura volt, mire sikerult egy automatabol feltolteni, de kedves lanyok segitettek nekunk :)
Na de a 17es busz utan mar mindketten tudtuk hogyan tovabb, szoval elkoszontunk es irany haza :)
Itthon meg beszeltem Zsoltival telefonon, nemsokara itt van... jovo hetvegen majd vele talalkozom :)

Es megallapitottam, h ma olyan nebulos napom volt. Laci miatt is, meg mert chateltem is nehany nebulos figuraval. Lacival meg sokat emlegettuk oket, a nyarat meg mindenfelet :) Meg elvileg tobben is akarnak kozuluk idejonni Londonban a jovoben. Haat kivancsi leszek :D de biztos jonnek, nem birjak sokaig nelkulunk :D akkor aztan majd osszehozunk egy londoni-nebulos-poker-partyt :P vagy csak egy sorozest vagy akarmit :D kiberelunk egy egesz kabint a london eye-on :D

jaa es azt el is felejtettem irni, h belecsoppentunk valami omm..... durva, h neha sem magyarul sem angolul nem jutnak eszembe a szavak :D vagy csak az egyik nyelven... :D na mind1
szoval egy ilyen fesztivalba vagy nem tudom :D nem jut eszembe a megfelelo szo bocsi. :D
Sok utcai arus, mindenfele beoltozott figura, gumiemberek, nem is birtam nezni, ahogy ki birt fordulni az az ember magabol. :O Aztan volt egy csavo, aki hatalmasnagy buborekokat fujt... eletemben ekkorat meg nem lattam. Meg festok, zeneszek stb... es marha nagy tomeg...

Ma amugy tok sok uzenetet kaptam otthonrol :) koszonom mindenkinek!  Es tegnap 41szer lett megnyitva a blogom :O woooww :D kosziii

Hianyoztok, az otthon, meg ti iiss!!!! :/
Soksok pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése