2011. szeptember 11., vasárnap

szep vasarnap :)

Ma josokaig aludtam, hmm dejo volt, olyan pihe-puha az agyam, h nagyon nehez belole felkelni, de ma nem is kellett!!! addig lustalkodtam amigcsak akartam :) bar eleg zajos ez a csalad, de ez nem zavar.
Csak mikor eppen almomban otthon karacsonyoztam az en draga csaladommal, felsirt a baby. Akkor azert annyira nem orultem :D na de aztan aludtam tovabb, es utana arra ebredtem, h napsugarak szurodnek at a sotetiton... :O itt Londonban!!! Gyonyoruu napfenyes ido volt ma :) Mondjuk eleg szeles, de gyonyoru :)
Szoval ki is hasznaltam... akkora hatalmasat setaltam, h csuda :) Megneztem a Trafalgar Squaret, a Big Ben-t a palotat, bar sajnos a kiralynovel nem talalkoztam. Bocsi Laura nem tudtam atadni neki a csokodat... :( na de csak kivulrol neztem meg, belulrol majd nem egyedul akarom...
Aztan azert csak elkapott egy zuhe, jaaj nehez ezt megkedvelni. De ez a jobbra nezek-balra nezek dolog mar egesz jol megy! muszaj, h menjen, kicsit nagyobb a tet mint otthon a szemetessel :D
Meg olvastam ma vagy 20 oldalt angolul (A kishercegbol). tanultam szavakat.
Jaa es Kristof Isten eltessen!!! :) 2 evvel vagy idosebb tessek!! :D :P
Ma van amugy Williamnek is a 8. szulinapja. Volt itt egy baratja, nagyokat hancuroztak. Meg elment az egesz csalad etterembe ebedelni, hivtak engem is, de inkabb nem akartam veluk menni, akkor mar beterveztem a delutani setat. Mar tegnap is akartam, csak vegul megsem volt kedvem hozza.
Es ma beszeltem telefonon az en kicsi csaladommal! dejo volt hallani a hangotokat, remelem a Manocskam atadta mindenkinek a puszijaimat :) Kerdezte, h mindenkit puszilsz csak a Lacit nem?? :O :D Mondom dehogynem: Anyat, Apat, Zsoltit, Orsit, Danit, Dorit, Bettit, Attilat, Kristofot, Laurat, Lacot es persze a kis Manocskamat is :D
Es varom, h jojjon Zsolti nagyonn!! El sem hiszem, h jon, komolyan :O
Meg szept vegetol itt lesz Dominika is!! majd egyutt toltjuk a hetvegeket, jaaj de varom mar, es jovo hetfotol vegre nyelvtanfolyam. Induljon mar be az elet!!! :D
holnap jon Gosia, mar hianyzik tenyleg :) pedig megcsak4 napja, h nem talalkoztunk. De tok jo vele beszelgetni, nagyon fejleszti az angolom, meghat igazabol o az egyetlen korombeli mostmeg, akivel tudok eloben beszelni. De mar nemsokaig, marcsak 1 het...de nehez kivarni...
Na szoval szep napom volt ma :) Csak gyotor a honvagy. Hianyoztok! Kar, h nem lehettem ott a csaladi ebeden, de irigy vagyok :D Szeretgessetek meg egymast a nevemben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése