2011. szeptember 17., szombat

Magyaros nap!

Huuu ma reggel 9ig aludtam. A csalad olyan 10-kor elment, en meg nekivagtam a nagy Londonnak 11 korul. De elotte meg ettem egy fincsi rantottat. Angol tojasbol, angol konyhaban de magyar PIROSPAPRIKAVAL!!! :D


Aztan delelott talalkoztunk a sraccal, akivel egyutt jottunk idefele. Hatalmasat setaltunk, rengeteg mindent megneztunk lattunk pl. a London Eye-t, a Big Bent, a Szent Pal katedralist, a Tower Bridge-t. Szoval eleg sok mindent. Kozben mindenfelet el is inteztunk. Pl neki kellett bankba mennie, en felhivtam draga kis csaladomat. Vasaroltunk... kajat meg ilyesmit. Es soroztuunk!!! :D megkostoltam egy epres sort, nagyon fincsi volt ;) Meg vettem egy kepeslapot az en draga Denesemnek :) kulon neked vettem direkt! Volt bolt ahova bementunk de semmi olyan igazan jot nem talaltam, ugyhogy vegul mashol vettem :D remelem tetszeni fog! ;)


Napkozben tobbszor elkapott minket az eso, olyankor bemenekultunk vmi fedett helyre. Viszont altalanossagban szep nap volt, csak hideg... Es lattunk szivarvanyt!!! :) oolyan gyonyoru volt, es tok elesen latszott, es volt egy halvany, forditott parja is. Egy hid alol neztuk es kozben a Somewhere over the rainbow jart a fejemben :)
Ma elegge honvagyam volt. A Temze kozel sem olyan mint a Duna. A Duna sokkal jobb!!! Itt barna szinu a viz. eleg undorito, es otthon sokkal szebb hidak vannak. Es azt is megallapitottuk, h a mi Parlamentunk sokkal szebb!!! :) Meghaat hianyoztok nekem nagyonn otthonrol... :/


Meg kaptunk ingyen fagyit. Osztogattak valahol... hmm nyami nagyon finom volt epres-kekszes, es 100 ml-es. Ilyen kicsi kerek dobozos. Nem is hittuk el, h ingyen van :D
Meg egy csomot mokaztunk, viccelodtunk, hulyeskedtunk. Olyan jo volt vegree! Remelem egyre tobb ilyen lesz. Jovoheten remelem tenyleg jonnek fel Laciek Londonba, es akkor veluk is hulyeskedunk... meg majd jon Dominika! meg Zsolti!! Es hetfon megyek eloszor a nyelvtanfolyamra...
Najolvan, viszont most csak ennyi, nagyon elfaradtam ma, es meg meg akarom nezni angolul a Herkulest! :D
Rengeteg puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése