2011. szeptember 15., csütörtök

jarkalos, mokazos nap

Ma reggel a Babyvel voltam egyedul mig Gosia megjott. Aztaaan, felkerekedtem es nekiindultam a nagy londoni belvarosnak :)
Elmentem feltolteni Zsoltinak az oysterkartyajat, h utana postara is adjam, es hazakuldjem neki :)
Jobban felfedeztem a kornyeket, a kisebb mellekutcakat is bejartam... kozben tuzott a nap, es irto meleg volt, legalabbis az eddigiekhez kepest. Eddig ma volt a legszebb es legmelegebb ido amiota itt vagyok :)


Aztan elmentem a Victoria and Albert muzeumba. Huu eleg jo dolgok vannak ott. Pl lattam Balzac-rol egy szobrot, meg Raphael hatalmas festmenyeivel egy egesz termet korberaktak. Es tok jo, h a terem kozepen meg vegig egy ilyen puha ulo-fekvo alkalmatossag van. Le lehet venni a cipot es oda lehet fekudni, olyan szogben meg van dontve a szele minden iranyban, h pont jol lehessen latni a hatalmas kepeket. Gyonyoruek. Legalabb fel orat eltoltottem ott, mikor felhiv Gosia, h hol vagyok, mert elment setalni a gyerekekkel es nincs kulcsa. Pff mondom OK. kb 20 perc es ott vagyok. Szoval kijottem gyorsan a kedvenc termembol :P es siettem haza. Kb feluton voltam mikor hiv Gosia, h Sorry Regi megsem kell hazajonnod, mert itthon van Nicola es kinyitotta o az ajtot. Na mondom szuper :D mind1.


Mar inkabb nem mentem vissza abba a muzeumba, majd legkozelebb megyek megint es vegignezem :)
Elmentem vettem egy kis kajat, es nyomas a Science muzeumba. Huuuuhhh, nagyon izgi volt. Az elejen gepek voltak kiallitva. irto menok. Regi autok meg ilyesmik is. Volt ott egy srac, aki az egyik padon ulve rajzolt, de nem ceruzaval, hanem szennel. Jaaajj az az en neha legyozhetetlen kivancsisagom... kicsit belepillantottam, h mit rajzol... Es tok rendes volt, mikor eszrevette, h figyelem megmutatta nekem a rajzait. Fuuu irto jok. Egy csomo gepet, autot lerajzolt ott :)
A kovetkezo teremben meg urhajos cuccok voltak kiallitva. Meg persze egy csomo bolygo is. Az egesznek olyan hangulatot adtak mintha az urben lenne az ember. Olyanok a fenyek meg minden :) marha kiraly! Es voltak kiallitva urhajos kajak, meg tisztalkodasi szerek meg ilyen a mindennapi elethez szukseges urcuccok. Haat ne akarjatok az urbe menni, eleg undorito... Meg lehetett filmet nezni, h hogyan keszulnek fel az urhajosok az urutazasra. Na szoval ez is nagyon erdekes volt. De tovabb nem mentem, tokre elfaradtam, nehez volt a taskam... a kaja, az esernyo!!! meg a szotar meg a tobbi, ami nelkul nem lehet kilepni az utcara... Ugyhogy hazajottem, de majd oda is tutira visszamegyek meg! Talan mar a hetvegen, bar akkor tuti rengetegen vannak. Mind1, nem tudom meg.


Aztan este Williamnek szaxofon oraja volt (azthiszem igy irjak) volt itt egy srac, aki tanitja, kozben Ned vagy 100szor megkerdezte, h mi volt ez a zaj?... mikor megfujtak a szaxofont :D Nicola elment es ketten maradtunk Gosiaval a kicsikkel. Megegyeztunk vacsi utan, h o furdet en rendbe rakom a konyhat :) igy, h itt volt egesz egszeru volt...;) (amugy a konyharendberakas kozel sem trefa dolog vacsi utan, mindehol kaja... a foldon, a szeken, az asztalon, a tanyeron meg mindenholl!!!)
Aztan lefektettem a Baby-t Gosia kozben Williamet vacsiztatta (a tanarsrac elment). Utana tok jot viccelodtunk Gosiaval meg Williammel. Arrol, h a franciak csigat esznek, meghogy a kekszemuek szerencsesek a barnaszemuek meg gonoszak...hogy mi lehet a neve William baratnojenek. Biztos fekete es egyik szeme kek a masik barna, a haja meg szoke mint neki :D meg ilyen marhasagokon :D Utana Gosia elment, tiszta butasagokat mondott mar a vegen, elegge elfaradt szegeny :)
Mi meg a kissraccal matek hazit csinaltunk. Jaaj, haat nem nagyon akarta csinalni, de csak kesz lett :D Utana az is egy kulon munkafolyamat volt, h ravegyem elmenjen furodni... :D jonagy kacagasok, birkozasok aran csak sikerult. Ned segitett betuszkolni a furdoszobaba. Mondta, h oke, de menjek akkor ki... Aztan kesobb kijott torolkozobe bunyolalva es kiabalt utanam, h: Regiiii, look at mee!! :D csupa viz volt, egyem a szivet :D modntam oks, nagyszeru, marcsak oltozz fel! :D es onnantol kesz volt minden.
A Baby aludt, Ned es Williem meg nezhet tv-t aztan go to bed! :) Ned sirt picit, h dehat o nem faradt, nem akar aludni es kulonben is hol a mamaja...de draga volt :)
Holnap egesz nap veluk leszek... huuh biztos faraszto lesz. A mai nap utan meg foleg... :) de jolesz! :)
Minden jot haza!!! Olelesek es csokok! Hianyoztok! :(
But: Io so che non sono solo anche quando sono solo... to Laura ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése